Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
tipo swap z 1.4 na 1.6 i problem
Autor Wiadomość
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 29-06-2012, 16:49   tipo swap z 1.4 na 1.6 i problem

witam zmieniłem silnik w swoim tipku z 1.4 8v na 1.6 8v który został zapożyczony z rozbitej tempry.
Tempra była na gaźniku i miała lpg a mój tipek ma mono wtrysk więc przełożyłem cały osprzęt z tipka na silnik z tempry i teraz mam taki problem że silnik ma niskie obroty jałowe i ma duże problemy na wkręcanie się na obroty.
Zapłon jest ustawiony dobrze sonda, sonda jest dobra, czujnik cieczy też i teraz nie mam pojęcia co jest nie tak a zachowuje się tak samo jak na bp i na lpg
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-06-2012, 22:08   

komputere jest zaprogramowany na 1.4 a masilnik 1.6, więc nic dziwnego - podaje za małe dawki paliwa. Musisz albo przeprogramować kompa (nie wiem czy się da) albo założyć kompa z 1.6, albo załoiżyć gaźnik z tej tempry.
     Moneta
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 29-06-2012, 22:31   

ja bym zostawił gaźnik, zamiast przekładać monowtrysk
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-06-2012, 02:20   

Dokladnie, o wiele z tym mniej zabawy...sorry, ze sie pytam, ale rozrzad to wy dobrze zlozyliscie?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 30-06-2012, 07:37   

maniutek, i masz racje jak silnik z rozbitej fury to w czasie wypadku rozrząd się przestawił aż o 5 zębów przeskoczył ale złożyłem jak trzeba i lata jak złoto i ma moc
temat do zamknięcia
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-06-2012, 11:08   

No widzisz? :) ciesze sie ze pomoglem :) podstawowa rzecz. Jezeli rozrzad jest przestawiony to latwo "na ucho" takie cos zlokalizowac. Silnik na przestawionym rozrzadzie pracuje dosyc charakterystycznie :) Powiedz mi tylko, ze zlozyliscie to na stary pasek to dostaniesz w leb :)

** Dodano: 30-06-2012, 12:10 **
lynx napisał/a:
komputere jest zaprogramowany na 1.4 a masilnik 1.6, więc nic dziwnego - podaje za małe dawki paliwa. Musisz albo przeprogramować kompa (nie wiem czy się da) albo założyć kompa z 1.6, albo załoiżyć gaźnik z tej tempry.

tak nawiasem mowiac kompletna bzdura....po SWAPie wsztsko bedzie gralo :) z reszta masz to juz potwierdzone...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-06-2012, 17:35   

Tak dla ciekawostki napisze.Do malca zakladalem dzis silnik 1.0 i.e od uno.Komputer byl najpierw od tego silnika 1.0 a pozniej od 1.4.W pracy i mocy silnika zadnej roznicy.Pozniej wtrysk z przepustnica od 1.4.Tez nie daje to zadnych zmian.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load