|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
tipo swap z 1.4 na 1.6 i problem |
Autor |
Wiadomość |
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-06-2012, 16:49 tipo swap z 1.4 na 1.6 i problem
|
|
|
witam zmieniłem silnik w swoim tipku z 1.4 8v na 1.6 8v który został zapożyczony z rozbitej tempry.
Tempra była na gaźniku i miała lpg a mój tipek ma mono wtrysk więc przełożyłem cały osprzęt z tipka na silnik z tempry i teraz mam taki problem że silnik ma niskie obroty jałowe i ma duże problemy na wkręcanie się na obroty.
Zapłon jest ustawiony dobrze sonda, sonda jest dobra, czujnik cieczy też i teraz nie mam pojęcia co jest nie tak a zachowuje się tak samo jak na bp i na lpg |
_________________ ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-06-2012, 22:08
|
|
|
komputere jest zaprogramowany na 1.4 a masilnik 1.6, więc nic dziwnego - podaje za małe dawki paliwa. Musisz albo przeprogramować kompa (nie wiem czy się da) albo założyć kompa z 1.6, albo załoiżyć gaźnik z tej tempry. |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-06-2012, 22:31
|
|
|
ja bym zostawił gaźnik, zamiast przekładać monowtrysk |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-06-2012, 02:20
|
|
|
Dokladnie, o wiele z tym mniej zabawy...sorry, ze sie pytam, ale rozrzad to wy dobrze zlozyliscie? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-06-2012, 07:37
|
|
|
maniutek, i masz racje jak silnik z rozbitej fury to w czasie wypadku rozrząd się przestawił aż o 5 zębów przeskoczył ale złożyłem jak trzeba i lata jak złoto i ma moc
temat do zamknięcia |
_________________ ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-06-2012, 11:08
|
|
|
No widzisz? ciesze sie ze pomoglem podstawowa rzecz. Jezeli rozrzad jest przestawiony to latwo "na ucho" takie cos zlokalizowac. Silnik na przestawionym rozrzadzie pracuje dosyc charakterystycznie Powiedz mi tylko, ze zlozyliscie to na stary pasek to dostaniesz w leb
** Dodano: 30-06-2012, 12:10 **
lynx napisał/a: | komputere jest zaprogramowany na 1.4 a masilnik 1.6, więc nic dziwnego - podaje za małe dawki paliwa. Musisz albo przeprogramować kompa (nie wiem czy się da) albo założyć kompa z 1.6, albo załoiżyć gaźnik z tej tempry. |
tak nawiasem mowiac kompletna bzdura....po SWAPie wsztsko bedzie gralo z reszta masz to juz potwierdzone... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-06-2012, 17:35
|
|
|
Tak dla ciekawostki napisze.Do malca zakladalem dzis silnik 1.0 i.e od uno.Komputer byl najpierw od tego silnika 1.0 a pozniej od 1.4.W pracy i mocy silnika zadnej roznicy.Pozniej wtrysk z przepustnica od 1.4.Tez nie daje to zadnych zmian. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|