|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
gaznik a lpg |
Autor |
Wiadomość |
olivier3103
Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 140 Skąd: lebork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 10:08 gaznik a lpg
|
|
|
witajcie koledzy
mam takie pytanko
bo powoli bede sie rozgladal za autkiem t/t
i nie wiem co kupic.w gre wchodzi gaz tylko - wiec na wtrysku czy gaznik
bo chce jezdzic tylko na gazie i zeby z tym nie bylo klopotow
na gazniku nie ma zadnych akcji typu strzaly,cofki szarpania etc
pod warunkiem ze mam swiece.przewody wn kopulke sprawna |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 17-04-2010, 11:32
|
|
|
olivier3103 napisał/a: | na gazniku nie ma zadnych akcji typu strzaly,cofki szarpania etc
pod warunkiem ze mam swiece.przewody wn kopulke sprawna |
100% racji. na wtrysku łatwiej się przełącza lpg/pb bo automatycznie a na gaźniku to czekasz aż się wypali PB później lpg i to jest niekomfortowe w czasie jazdy czy nawet postoju.
czytnij to
http://forum.tempra.org/t...ga%BCnik+wtrysk |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 13:02
|
|
|
Luczu napisał/a: | na wtrysku łatwiej się przełącza lpg/pb bo automatycznie a na gaźniku to czekasz aż się wypali PB później lpg i to jest niekomfortowe w czasie jazdy czy nawet postoju. | ale może sobie bez problemu odpalać na LPG i nie musi się martwić o pompę paliwa. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 17-04-2010, 13:05
|
|
|
ciechu napisał/a: | ale może sobie bez problemu odpalać na LPG i nie musi się martwić o pompę paliwa. |
nie chciałem o tym głośno mówić bo by się zaraz posypało że się silnik niszczy :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-04-2010, 13:23
|
|
|
Luczu napisał/a: | nie chciałem o tym głośno mówić bo by się zaraz posypało że się silnik niszczy :p | to już było przerabiane. Ja powiem głośno: Moja Tempra 1.6 w gaźniku była przez ponad 6 lat odpalana na LPG. Często nawet w baku pustkami świeciło. Jedną pompę paliwa wymieniłem, ale raczej przez jej wiek niż brak benzyny. Potem przez rok nowa pompa nie narzekała. Raz nie udało mi się utrzymać obrotów po dopaleniu na mrozie (-22'c) i zamarzł parownik, ale to była z kolei wina słabego akumulatora. Poza tym nigdy nie miałem problemu z tym autem. Zbierała się zawsze lepiej niż 1.6 i.e, a jak trzeba było pocisnąć na Pb to się autko przy okazji odmulało. Wlewałem zawsze po wypłacie benzyny za 30-50zł i wyjeżdżałem do dna dynamiczną jazdą Takie odreagowywanie po ciężko przepracowanym miesiącu. Auto sprzedałem z silnikiem w bardzo dobrym stanie i potem żałowałem, że nie zdecydowałem się na przekładkę do Smoczycy. Ale cóż, człowiek uczy się na błędach... |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 17-04-2010, 21:36
|
|
|
A ja powiem tyle, ze ciechu, ma troche racji, ale.......... jak ktos mi kiedys powiedzial, na gazniku masz moc, a na jednopunkcie masz wygode w odpalaniu i przełaczaniu na LPG czyli leprzą kulturę jazdy |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
DITAN82
Wiek: 42 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 29 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-04-2010, 00:30
|
|
|
Nie licząc tego że rozszczelniła mi się podstawa gaźnika po 17 latach i to że pociło się z pod uszczelki górnej pokrywy gaźnika to złego słowa nie mogę powiedzieć o moim gaźniczku. Staram się odpalać jednak na benzynce bo jednak membranka parownika szybciej się zużywa odpalając z gazu na zimnym silniku.
Paliwko najlepiej wypalać podczas jazdy po chwili czujesz brak mocy i autko zwalnia wtedy pyk na gazik i rakieta
Wystarczy lać paliwo i patrzeć od czasu do czasu na stan oleju. |
_________________ Tipo 1.4 93r Gaźnik/LPG
Omega B 96r 2.5 V6 LPG BRC |
|
|
|
|
olivier3103
Wiek: 41 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 140 Skąd: lebork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 18-04-2010, 17:06
|
|
|
hm..bo mam tipo na wtrysku i nie wiem....czy zrobic tipo i nim latac czy go sprzedac i kupic inne tipo zdrowsze ale na gazniku? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|