Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
serwo
Autor Wiadomość
george 


Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 25
Skąd: rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 23-02-2007, 21:16   serwo

jakie są objawy uszkodzonego serwa?, bo tylko to mi zostało do sprawdzenia lub wymiany, cała reszta ok, pompa wymieniona rok temu i nie było żadnej różnicy, powód to miękki pdał hamulca i późno "bierze"
     assistance
 
slavol 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 200
Skąd: Chodzież
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 24-02-2007, 00:56   

Uszkodzone serwo - twardy pedał, serwo pomaga pompie robić ciśnienie, jak dla mnie to bombelek powietrza to robi - porządnie odpowietrz układ.
_________________
Tipo 1.6 ie DGT 92r. Posadzony i utwardzony ;-)
     assistance   Moneta
 
george 


Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 25
Skąd: rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-02-2007, 02:00   

układ odpowietrzony, ponieważ w czwartek zostały wymienione połączenia elastyczne w układzie.
     assistance
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-02-2007, 08:46   Re: serwo

george napisał/a:
jakie są objawy uszkodzonego serwa?, bo tylko to mi zostało do sprawdzenia lub wymiany, cała reszta ok, pompa wymieniona rok temu i nie było żadnej różnicy, powód to miękki pdał hamulca i późno "bierze"

A pompa dobrze dobrana przy wymianie ?
Bo jeżeli trzpień wychodzący z serwa - za płytko wchodzi do pompy - to efekt będziesz miał taki , jaki masz !
     assistance
 
LuKaS 



Wiek: 43
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 25
Skąd: Leicester
Województwo: Other
Wysłany: 24-02-2007, 08:56   

Dokładnie tak kiedyś był taki problem z nowymi pompami do maluszków zawsze się podkładał nakrętkę 6 i się śmigało. Ty możesz mieć ten sam problem. Według opisu serwo jest OK. :)
_________________
Fiat Tempra 1,6 gaźnik LPG 93' byłą jest Honda Accord 2.0 1998 (150KM) anglik
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 24-02-2007, 12:40   

Tak jak pisali poprzednicy sprawdz czy masz dobrze wyregulowana dlugosc popychacza wychodzacego z serwo na pompe, co prawda w tipo jeszcze tam nie zagladalem, ale kiedys rozbieram serwo i pompe w moim poprzednim aucie renault 12, i na koncu tego bolca ktory wychodzi z serwo i popycha tok w pompie hamulcowej byl taki grzybek na kluczyk 10mm i sie odpowiednio regulowalo dlugosc aby skok jalowy nie byl za duzy.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
george 


Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 25
Skąd: rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 24-02-2007, 14:58   

tą regulacja w serwie się bawiłem i ma ustwioną tak jak jest w książce serwisowej, podkręcanie na większy wymiar blokowało koła.
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load