Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak hamowania na tył
Autor Wiadomość
Dalluna 



Wiek: 34
Dołączyła: 18 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-05-2010, 19:28   Brak hamowania na tył

Witam,
Tak jak w temacie moja Tempra nie hamuje na tył. A jeśli w ogóle to bardz słabo. Może wie ktoś w czym tkwi problem? W pompce zostały wymienione uszczelki, została ona odpowietrona jak i cały układ a mimo to autko hamuje tylko na przód. Bo jak widzę na tarczach tylne są już lekko przyrdzewiałe.
Pozdrawiam,
Dalluna
  
 
 skype
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-05-2010, 19:30   

Dalluna, co masz z tyłu? bębny czy tarcze?
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Dalluna 



Wiek: 34
Dołączyła: 18 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-05-2010, 19:34   

Tarcze.
  
 
 skype
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-05-2010, 19:36   

To zobacz, czy masz jeszcze te tarcze i klocki, następnie czy układ nie jest zapowietrzony i czy płyn nie jest za stary. dodatkowo wysiadać może już pompa.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-05-2010, 19:38   

zainteresuj się korektorem siły hamowania.
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-05-2010, 19:45   

Dalluna, do sprawdzenia j/w. czyli korektor siły hamowania no i przewody elastyczne tylnych zacisków. Do tego dla poprawy działała zacisków warto by oczyścić bieżnie klocków z rdzy i przesmarować je delikatnie smarem grafitowym, oczywiście uważać by nie upaprać samych klocków, smaru równierz można troszkę dać na szpilki prowadzące zaciski.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Dalluna 



Wiek: 34
Dołączyła: 18 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-05-2010, 19:47   

Klocki były wymieniane na nowe, jak już pisałam pompa również ma nowe uszczelki. Mój tata nawet oczyszczał siłowniki z tyłu, gdyż po zakupieniu auta były trochę zapieczone. Płyn w całym układzie jest nowy, gdyż został wymieniony wężyk na trochę dłuży i obcierał o koło, czego mój tata nie zauwżył i w ten sposób w czasie jazdy straciłam hamulce i zapowietrzyłam układ. Ale został on odpowietrzony a płyn wymienioy. Po tym incydencie samochód prawie w ogóle przestał hamowac na tył.
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-05-2010, 19:50   

Tu masz o korektorze http://forum.tempra.org/t...ego-vt11113.htm
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Dalluna 



Wiek: 34
Dołączyła: 18 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-05-2010, 20:00   

A ten korektor da się jakoś ustawić, naprawić czy co kolwiek? Gdzie on się doładnej znajduję?
  
 
 skype
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-05-2010, 20:04   

Dalluna, http://forum.tempra.org/profiles/1948.htm pisz do tego pana, on wie o tych korektorach chyba wszystko ;) Jeśli dobrze pamiętam, to zajmuje się ich regeneracją.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Dalluna 



Wiek: 34
Dołączyła: 18 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-05-2010, 20:16   

Okey, dziękuje bardzo. Wrócę w piątek do domu to z tatą pójdziemy poszukać tego małego skubańca. Mam nadzieję, że to pomożę :) Trzeba by było w końcu przegląd zrobić, a tutaj jeszcze spryskiwacze przestały działać, ale to już mniejszy problem.
Pozdrawiam,
Ania :)
  
 
 skype
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-05-2010, 20:25   

Dalluna napisał/a:
jak już pisałam pompa również ma nowe uszczelki
pompy zasadniczo się nie regeneruje, gra nie warta świeczki bo uszczelki ok 50zł a nowa pompa ok 100zł może tu pies pogrzebany, może się przy wymianie uszczelka podwinęła. Dodam że układ jeśli sami odpowietrzaliście może nie odpowietrzył się do końca, często robiąc to samemu brak jest wyczucia ile trzeba płynu przepościć by pozbyć się powietrza. Czasem wydaje się że już nie widać pęcherzyków powietrza na odpowietrzniku a tu po chwili znowu kolejny bąbel powietrza, to dość częste zjawisko ktoś pisze "ale przecież jak odpowietrzałem" a potem okazuje się że w układzie jeszcze tyle powietrza że to nie ma prawa działać. Czasem ktoś po prostu to źle robi bez zachowania podstawowych zasad typu kolejność kół, czy nie puszczanie hamulca, przed dokręceniem odpowietrznika etc. Na koniec korektor sprawdźcie, czy nie zerwała się na nim sprężyna lub czy nie zapiekła się dźwignia.

** Dodano: 18-05-2010, 21:30 **
Jelcyn napisał/a:
Dalluna, http://forum.tempra.org/profiles/1948.htm pisz do tego pana, on wie o tych korektorach chyba wszystko
a tu akurat nie ma żadnej filozofii bo mogą się zepsuć tylko dwie rzeczy. Zerwana sprężyna na dźwigni lub zapieczona przerdzewiała dźwignia the end :lalala:
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 19-05-2010, 17:21   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Jelcyn napisał/a:
Dalluna, http://forum.tempra.org/profiles/1948.htm pisz do tego pana, on wie o tych korektorach chyba wszystko
a tu akurat nie ma żadnej filozofii bo mogą się zepsuć tylko dwie rzeczy. Zerwana sprężyna na dźwigni lub zapieczona przerdzewiała dźwignia the end :lalala:

Zdarzają się też pęknięcia korektora ;D , a w innych modelach samochodów spotkałem się z przepuszczającymi tłoczkami, ale to raczej nie dotyczy TT bo tam tłoczki są wprasowywane na gorąco. Na pierwszy ogień dawałbym ponowne odpowietrzenie tylnej osi. Druga sprawa - piszesz że były zapieczone "siłowniki" na tyle. Domyślam się że chodzi o zaciski - może jakiś paproch wpadł i zatkał przewód elastyczny. Skoro piszesz też że po wymianie wężyka się pogorszyło to mało prawdopodobny korektor siły hamowania - znajduje się na tylnej osi między zbiornikiem paliwa a tłumikiem. Jego sprawdzenie to banalna sprawa. Patrzysz czy dźwignia ma swobodny ruch czy jest zatarta. Drugie to sprawdzasz sprężynę czy nie jest luźna. Jeśli chodzi o jego regulację to robi się to - na owej dźwigni korektora jest śruba regulacyjna - popuszcza się tą śrubę i naciąga sprężynę, najlepiej siłomierzem do wartości 55N (newtonów). Właściwie przeprowadzona regulacja powinna się odbywać przy samochodzie zatankowanym do pełna i bagażem 50kg na tylnej kanapie
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-05-2010, 05:24   

meter30 napisał/a:
Zdarzają się też pęknięcia korektora ;D , a w innych modelach samochodów spotkałem się z przepuszczającymi tłoczkami, ale to raczej nie dotyczy TT bo tam tłoczki są wprasowywane na gorąco
no tak ale mówimy o tym z T/T po nim czołg może przejechać i będzie dalej działał :lalala:
Cytat:
popuszcza się tą śrubę i naciąga sprężynę, najlepiej siłomierzem do wartości 55N (newtonów). Właściwie przeprowadzona regulacja powinna się odbywać przy samochodzie zatankowanym do pełna i bagażem 50kg na tylnej kanapie
_________________
dobre hehehe :crazy: meter30, rozebrałeś ich trochę to wiesz jak ta śruba wygląda :lalala: ją to tylko wyciąć i dać nową, u mnie na obydwu korektorach śruba teraz przypomina gładki pręt a nie śrubę, bo po zeszlifowaniu czegoś co zarysem przypominało gwint to właśnie zostało :D (widać to na fotkach w temacie który dałem wyżej wyżej)



:crazy: ODKRĘĆ TO ! :crazy: HEHEHE

Jak kupi fabryczną sprężynkę (a jeszcze jakiś czas temu dało się bo kupiłem nawet 3) to nic nie musi robić.
Dalluna, a i jest jeszcze opcja by w ogóle się pozbyć tego korektora, kilka osób z klubu tak już zrobiło i twierdza że nic złego się nie dzieje.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-05-2010, 22:29   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
Dalluna, a i jest jeszcze opcja by w ogóle się pozbyć tego korektora, kilka osób z klubu tak już zrobiło i twierdza że nic złego się nie dzieje.

Ewentualnie proponuję korektor/rozdzielacz z marei ABS+EBD - taki sam jak w TT tylko że bez dźwigni. Jak jeszcze Młody był na forum to dogadałem się z nim żeby przeprowadził test tego korektora - tam wyjaśniliśmy całą zasadę działania. Link do tematu:
http://forum.tempra.org/t...cie-vt17080.htm
link do aukcji (mogę wystawić na życzenie):
http://allegro.pl/item104...a_marea_bc.html
JAM_BELFEGOR napisał/a:
no tak ale mówimy o tym z T/T po nim czołg może przejechać i będzie dalej działał :lalala:

Częsty uszkodzeniem jest zapieczone mocowanie dźwigni do tego stopnia że przy wybijaniu sworznia mocującego ukruszały się uszy trzymające dźwignię (korektor jest wykonany z żeliwa - jest to niezwykle wytrzymały materiał, ale w ogóle nie odporny na odkształcenia). Korektory wyjątkowo zapieczone moczyłem przez 2 dni w coli, potem zalewałem WD-40, a i tak się uszy urywały nawet przy delikatnym wyjmowaniu sworznia.
Cytat:
dobre hehehe :crazy: meter30, rozebrałeś ich trochę to wiesz jak ta śruba wygląda :lalala: ją to tylko wyciąć i dać nową, u mnie na obydwu korektorach śruba teraz przypomina gładki pręt a nie śrubę, bo po zeszlifowaniu czegoś co zarysem przypominało gwint to właśnie zostało :D (widać to na fotkach w temacie który dałem wyżej wyżej)

przerobiłem w ciągu roku już blisko 100 korektorów i nie było sytuacji żeby jakaś śruba się nie wykręciła. Jeśli korektor jest wykręcony to dajemy go w imadło, zapuszczamy na kilkanaście minut WD-40, dobry klucz (używam PROFI+GERMANY - polecam wszystkim - klucze nie do zaje....) i każdą śrubę da radę. Jeśli korektor jest zamontowany to ta sama procedura tylko bez imadła :D ;D
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 21-05-2010, 10:23   

chciałem się podpiąć pod temat z pytaniem. mianowicie na fotkach tutaj i według epera wynika że z tyłu znajduję się jeden korektor wspólny dla całego tyłu. ale kiedy wymieniałem pare dni temu przewody z tyłu okazało się że korektory mam dwa, osobny dla strony prawej i osobny dla lewej. widzieliście takie rozwiązanie ?
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 21-05-2010, 10:41   

Cytat:
chciałem się podpiąć pod temat z pytaniem. mianowicie na fotkach tutaj i według epera wynika że z tyłu znajduję się jeden korektor wspólny dla całego tyłu. ale kiedy wymieniałem pare dni temu przewody z tyłu okazało się że korektory mam dwa, osobny dla strony prawej i osobny dla lewej. widzieliście takie rozwiązanie ?

W TT nie ma dwóch korektorów, może ktoś zastosował rozwiązanie z innego samochodu. Np siena/palio mają osobny korektor na każde koło. Jeśli są sprawne to chyba nie ma co grzebać
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 21-05-2010, 16:39   

ich położenie jest 100% seryjne, w szkielecie auta są wyrzeźbione kanałki na przewody które idą prosto do kolektorów i powsadzane osłony. gdyby ktoś to z czegoś przełożył to na pewno by tak nie wyglądało.
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 21-05-2010, 17:02   

Leśniczy, a może całą belkę masz z jakiegoś innego fiata?? Chociaż to chyba mało prawdopodobne rozwiązanie, ale jestem na 100% pewien że w TT był 1 korektor, były też wersje (bodajże do 90r) gdzie w ogóle nie montowano korektora, tylko seryjnie był rozdzielacz - zwykła przejściówka zamontowana
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-05-2010, 17:53   

meter30 napisał/a:
były też wersje (bodajże do 90r) gdzie w ogóle nie montowano korektora, tylko seryjnie był rozdzielacz - zwykła przejściówka zamontowana
te z mniejszymi cylinderkami w bębnach.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
robertRK 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 49
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 523
Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 23-05-2010, 08:32   

Panowie jak dobrze pogrzebiecie w EPER-rze to znajdziecie wersję Tipo z 2-ma korektorami więc to co pisze Leśniczy jest prawdą.Ja w moim Tipo przerabiałem temat korektora , nie mam w moim autku ABS-u i mam 1 korektor tak jak wszyscy ale kiedy pojechałem do Fiata facet mi powiedział ze są Tipa z 2-ma korektorami i jest to wersja z ABS-em choć z tego co wiem są też z ABS-em i 1 korektorem.A że jestem niedowiarkiem to gość mi mówi tak : no to niech Pan spojrzy ... i gapiłem się w ekran kopa razem z nim :) Panowie faktycznie są wersję z 2-ma korektorami i to w/g EPER-a !!!!! Pozdr
_________________
Roberto :)
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC
     assistance   Moneta
 
Dalluna 



Wiek: 34
Dołączyła: 18 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 27-05-2010, 13:34   

Witam.
Patrzyłam ostatnio z tatą na ten korektor, ale niestety bez kanału to nie robota. Więc zostały tylko odpowietrzone hamulce, niestety nie nastąpiła po tym żadna poprawa. Autko hamuje ładnie, ale tylko na przód. A co do tego korektora to też się zastanawiam czy w mojej Temprze nie ma ich dwóch. No chyba, że korektor znajduje się bliżej lewego koła niż środka, moje auto też posiada ABS.

Jak narazie to ten samochód ciągle wymaga jakiś napraw ... na przegladzie się okazało, że ma wahacz pęknięty. Nie mam pojęcia w co przywalił poprzedni właściciel, ale jeśli złamał półoś, uszkodził skrzynie biegów i teraz jeszcze ten wahacz ... to musiałabyć wielka przeszkoda.

P.S. Do którego, tematu mam sie zgłosić w sprawie sygnału dzwiękowego. Niestety nie działa na jakiś 100 stopniach obrotu kierownicą w prawo, a tak działa bez zarzutów.
  
 
 skype
 
sheriffnt 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 61
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 323
Skąd: Gdynia/Baranówka
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 28-05-2010, 00:48   

Witam
Leśniczy napisał/a:
chciałem się podpiąć pod temat z pytaniem. mianowicie na fotkach tutaj i według epera wynika że z tyłu znajduję się jeden korektor wspólny dla całego tyłu. ale kiedy wymieniałem pare dni temu przewody z tyłu okazało się że korektory mam dwa, osobny dla strony prawej i osobny dla lewej. widzieliście takie rozwiązanie ?


W Palio żony widziałem ze jest takie rozwiązanie, dwa osobne korektory, natomiast w mojej Temperce zapiekł sie korektor, dźwignia chyba, skończyły się hamulce z tyłu, próbowałem to najeździe rozruszać, efekt taki, ze chwile pohamował, a potem prawie straciłem hamulce bo wycieka mi z tego płyn, chyba czeka mnie nabycie nowego. Boję siie tylko czy wymianę wytrzymaja stare przewody.
_________________
Pozdrawiam Mirek

Fiat Tempra 1,9 TD był
Lada 21072 1300 była
Fiat Tempra 1,9 TDs Weekend
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-05-2010, 05:16   

Dalluna, generalnie to korzystaj z opcji szukaj http://forum.tempra.org/search.htm jak chcesz jakiś temat odnaleźć.
Na szybkiego znalazłem kilka:
http://forum.tempra.org/t...ghlight=klakson
http://forum.tempra.org/t...ghlight=klakson
http://forum.tempra.org/t...ghlight=klakson
Generalnie problem klaksonu to nie stykająca prowadniczka w kierownicy (wystarczy przeczyścić ze smaru), zaśniedziałe lub wypalone styki przy klaksonie (przelecieć wszystkie drobnym papierem: 600-800 i psiknąć czymś do konserwacji elektryki), lub uszkodzona albo konająca sama fanfara (tak było w moim przypadku) raz grała raz nie tu pomogło kupno nowych np. ja mam takie http://www.allegro.pl/ite..._i_donosny.html pasują bez problemu i są głośne.

Są bardzo podobne do oryginału, tylko trzeba było drugi bolec połączyć z blaszkami (masa) bo w oryginale jest jeden, zaś masę ma z karoserii.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Dalluna 



Wiek: 34
Dołączyła: 18 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 03-06-2010, 17:49   

Tata wjechał na kanał i zobaczył, że do tego korektora nic nie wchodzi ani nie wychodzi. Za to pekł przewód i teraz będą wymienione wszystkie przewody od tylnych hamulców.
  
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load