Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Drodzy Przyjaciele Błagam o Pomoc --- Brak prądu w Teprze
Autor Wiadomość
traker-michu 


Wiek: 48
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-06-2005, 20:25   Drodzy Przyjaciele Błagam o Pomoc --- Brak prądu w Teprze

Witam.

Mam problem z Tęprą. Rano próbowałem odpalić autko lecz nadaremno. Ani drgneło, nawel nie załapało nic. Okazało się że świece nie mają prądu. Sprawdziłem aparat zapłonowy i z niego nie wychodził prąd do rozdzielacza. Kupiłem dziś aparat zapłonowy nowy (198 zł). Zamontowałem i odpaliła od razu. Świetnie. Około 19.00 próbowałem znowu odpalić i kiszka nic, to samo co rano. Kręci i to wszystko aż mi się akumulator wyczerpał. I znów prąd nie wychodzi z aparatu zapłonowego do rozdzielacza. Mam pytanie dzrodzy przyjaciele. Do aparatu zapłonowego podłączona jest jedna kosta z czterema kabelkami. Przy włączonym zpłonie jaden kabelek ma napięcie a reszta nie. Podczas kręcenia tes sam kabelek ma napięcie a inne nie. Do czego one służą pozostałe trzy kabelki. Czy istnieje możliwość że powstaje zwarcie w kostce i spaliło aparat zapłonowy. Proszę Was o pomoc. Czy mieliście już taki problem bo ja już głupieje.

Pozdrawiam z Wrocka
_________________
traker-michu
     assistance
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 24-06-2005, 20:39   

Tak sie składa ze znam takie objawy :P dzis wspominałem gdzies o tym masa !!!

A konkretniej masa od cewki i digusia . Styk ten nalezy odkrecic oczyscic papierem sciernym,i ewentualnie dac nowe koncowki kabli.Znajdziesz ten styk masowy pod cewka okolica pod akumulatorem .

Polecam kazdemu to zrobic .

ps.Umnie to siało zakłocenia ok 2 lata!!!!! teraz swiece sa naprawde super wypalone są białe :P . :P

ps 2 warto zobaczyc tez faktycznie kostki ale ja stawiam na mase!! kostki wd 40 mozna zrobic

Ja miałem identyczny objaw temprze .No i winna była ta masa nawet zegry mi padły .Wskaźniki wszystkie.!!!
Musiałem tone holwać hehe do domu, na dodatek było swiezo po remoncie i miałem strach ze silnik sie rozsypał .Zaznacze ze ta wiazka nie była ruszana w remoncie.
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
traker-michu 


Wiek: 48
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-06-2005, 22:16   

Szkoda że czyszczenia masy nie pomogło. Problem dalej jest
_________________
traker-michu
     assistance
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 24-06-2005, 22:43   

Jeszcze czujnik wału sprawdz czy ma opornosc:) jesli nie to padł .Nie pamietam teraz jego opornosci.Ale jesli padł to jej nie ma zazwyczaj.
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 25-06-2005, 00:09   

traker-michu napisał/a:
I znów prąd nie wychodzi z aparatu zapłonowego

Myslisz o cewce?
Do cewki dochodza 4 kable. 2 to masy (2 czarne kable) jeden to chyba sygnal ze stacyjki i zarazem stały doplyw "plusa" (+), a drugi to "impulsy" biegnace od komputera.

Lecz pisze to wszystko z glowy! Wiec wielce prawdopodobne ze moge sie mylic. Jutro od rana sprawdze jak to jest u mnie dokladnie.

Poszukaj w schematach polaczen kabli DigiPlexa2, jest jako "przyklejony" temat w tym dziale lub w poszukaj w downloadzie.

Tu masz schemacik http://forum.tempra.org/viewtopic.php?t=355 a tu link
http://www.tempra.org/anonim/schematy/6.JPG
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
artek_x 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 15 Cze 2005
Posty: 33
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-06-2005, 15:02   

Miałem podobny problem w Tipo. Myślałem , że zakręcę go na śmierć a on ani drgnął. Walczyłem z tym około tygodnia, bo nie wiedziałem jeszcze wtedy o istnieniu czujnika położenia wału. Przetarł się tam kabel i czujnik staracił oporność. Wimiana czujnika i samochód zapalił od pierwszego razu. Polecam sprawdzić też to u Ciebie.
  
 
 
traker-michu 


Wiek: 48
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 19
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27-06-2005, 23:20   

Witam i dziękuję za rady. Wymieniłem aparat zapłonowy ale ni cnie pomogło. Wkońcu wymieniłem czujnik wału (przy sprawdzanieu nie miła oporności) i Temperka ruszyła wkońcu po wymienia czujnika. Dziękuję wam za rady

Pozdrowionka z Wrocławia
_________________
traker-michu
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load