|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
brak kierunku i stopu. |
Autor |
Wiadomość |
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 27-12-2008, 23:45 brak kierunku i stopu.
|
|
|
witam dzis podczas jazdy zauwazylem Ze prawa strona szybko miga jak załacze kierunkowskaz, wiec wysiadlem zobaczyc i patrze a tu brak przedniego prawego kierunka ide na tyl , kumpel wciska stop i z tyłu tylko prawy sieswieci a lewego nie ma. nie ma prawego przedniego kierunku zarowke sprawdzilem - jest ok , prawa strona szybko miga , i brak lewego stopu z tyłu, bezpieczniki sprawdzilem po ciemku i zdawało sie ze wszystkie ok. ale to nie bedzie raczej wspolny bezpiecznik bo kierunki maja własny a stop jak sie nie myle razem z klaksonem . |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
maciejszyki
witamy nowego
Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 3 Skąd: wilczyn
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-12-2008, 00:00
|
|
|
witam u mnie nie było prawego tylnego kierunku żarówka nie miała dobrego styku w oprawce po oczyszczeniu żarówki i oprawki jest ok u ciebie może słabo stykać masa |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 30-12-2008, 01:06
|
|
|
Dokladnie, nie doszukuj sie niewiadomo czego, wymien zarowki, przeczysc dokladnie styki, poruszaj kablami, boze gdzies sie przewod zalamal, moze zaraz za wtyczka...nie ma opcji, zeby nie dzialalo....bezpieczniki masz wspolne, czyli jak jeden stop dziala to bezpiecznik odpada....gwarantuje Ci, ze jak wykonasz zabieg jaki Ci opisalem to wszystko wroci do normy.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 30-12-2008, 08:43
|
|
|
stop sprawdzilem zarowka sie przepalila, wymieniłem i ok. a z kierunkiem to jakas grubsza sprawa bo wszystko jest ok zarówka i kable , ale zrobilem , wyciagnelem cała skrzynke bezpieczników poczyscilem i powrocilo , wczoraj znowu kierunek zniknal na pare minut ale wzielem kable podociskalem z tyłu skrzynki i znowu wszystko ok. wogole mam cos z ta skrzynka nie tak chyba na nowa wymienie , czasem dmuchawa nie dziala i jak stukne w skrzynke to zaczyna działac . |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|