|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Podłączenie sygnału TPS |
Autor |
Wiadomość |
polki8
Dołączył: 26 Sie 2007 Posty: 10 Skąd: Kałuże
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-04-2008, 23:01 Podłączenie sygnału TPS
|
|
|
Jest ktoś zorientowany z którego przewodu przy czujniku przepustnicy powinien być wzięty sygnał TPS do kompa gazowego? Kupiłem ostatnio kompa i podłączyłem ten sygnał do uciętego kabelka przy przepustnicy, ale brak różnicy czy jest podpięty ,czy nie.Kompa mam LoGas .który programuje się bez komputera.Został on zresetowany i teraz nie może złapać tps na wyższych obrotach.Proszę o pomoc.
-----------------------------------------------------
Tempra 1.6
** Dodano: 20-04-2008, 00:24 **
Naprawdę nikt nie wie z którego styku przy czujniku przepustnicy trzeba wziąć sygnał tps?. |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-04-2008, 16:23
|
|
|
Witam. Skieruj te pytanie do mielnia102 albo do GrzesiekK.. To są spece od LPG. Pozdrawiam. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
RYQ
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2006 Posty: 44 Skąd: Wrocław / Kietrz
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-04-2008, 16:56
|
|
|
Podłącz miernik między masę a któryś z przewodów, włącz zapłon (bez odpalania) i otwieraj przepustnicę patrząc przy tym na wskazania. Masz 4 przewody więc nie tak dużo roboty(ja się spokojnie zmieściłem w minucie ). Musisz się dowiedzieć tylko jaki potrzebujesz sygnał-0-5V czy 5-0V. Nie znam tej centralki, ale bardzo możliwe, że masz przełącznik/opcję w ustawieniach czy to ma być 0-5 czy 5-0. |
_________________ Tempra '94 SW Liberty 1.6 IE 159AT55B 169kkm
406 D9 '99 Sedan 1.8 XU7JB 296kkm
Wszystkie części Tempra 1.6 SW |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|