Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szkic tuningu... (temat przesunięty)
Autor Wiadomość
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 29-01-2005, 21:43   

Ja powiem tak że rozmiar kół to dlamnie nie kłopot jestem za orginałami np 14'alu fiat i idealnie.


Nie jestem też za zakładanie jakiś np jak co nie którzy piszą mega lotek na klape wielkich rozmiarów bo nie posiadam żadnego ,myślałem o orginale!!

Co do wiadra wydechu hehe
Tez takowego nie mam mam solidny tłumik z końcówą z kwasówki znanego wykonawcy polskiego lepszego niż co nie które przereklamowane :lol:




Co do tuningu dlamnie podstawą na 1 miejscu jest silnik!!

Chodzi mi po głowie zmiana być może latem jak dobrze pójdzie ?
sądze że 100 koni mi starczy a zrobić to z 86 to nie trud!!
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-01-2005, 22:16   

tempra-grafitmetalic napisał/a:
1. Ja powiem tak że rozmiar kół to dlamnie nie kłopot jestem za orginałami np 14'alu fiat i idealnie.

2. Nie jestem też za zakładanie jakiś np jak co nie którzy piszą mega lotek na klape wielkich rozmiarów bo nie posiadam żadnego ,myślałem o orginale!!

3. Co do wiadra wydechu hehe
Tez takowego nie mam mam solidny tłumik z końcówą z kwasówki znanego wykonawcy polskiego lepszego niż co nie które przereklamowane :lol:

4. Co do tuningu dlamnie podstawą na 1 miejscu jest silnik!!

Chodzi mi po głowie zmiana być może latem jak dobrze pójdzie ?
sądze że 100 koni mi starczy a zrobić to z 86 to nie trud!!






ad 4. no tu nie ma sporu; absolutnie jestem tego samego zdania!! Dłubać trzeba, a można i >100km z N/A 1.6 wyciągnąć, ale.... (patrz pkt. 3.)

ad 3. w związku z pkt. 4 to MAŁO!!! I nie ma znaczenia producent, reklama itp. Tuningowi mechanicznemu (silnik) MUSI towarzyszyć PEŁNY układ wydechowy z kolektorem, a nie tylko końcówka z kwasówki (to tylko pic!), inaczej zadławisz to co wyciśniesz z silnika....

ad 1. ...a jeśli już zrobisz to co wyżej, to musisz zmienić koła (i - co też ważne - zawieszenie ) w myśl zasady: im większa moc, tym większe wymagania dla przeniesienia napędu. Jeśli nie zmienisz - to BĘDZIESZ MIAŁ kłopot... hehe

ad 2. ....no tu też sprwa jest jasna: są gusta, guściki i ..... bezguścia! Ważny jest efekt końcowy; w jednym projekcie wystarczy mała dyskratna lotka, a w innym i wielkie skrzydło :roll: będzie ok!


PS. Robert, prosiliśmy Cię - pisz składnie! :evil:
PS2. Ten wątek dotyczy kół!!! Rozwinięcie ( owszem, godne uwagi ) powinno być nowym tematem!!
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Faja



Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 58
Skąd: WARSZAWKA
Wysłany: 30-01-2005, 21:37   

Zgadzam się z Tobą co do wszystkiego!Każdy ma swoj gust i robi autko wg.swojego pomysłu...
http://www.mitsubishiklub...TID=300&KW=mari
To autko mojego dobrego kumpla...Zgadnijcie jaki ma tam silnik? :D
_________________
Misia sprzedana...:(Na zawsze pozostanie w mej pamięci....
Opelek-2.0 brązik:)
Temperki to są wozy... :D
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2005, 21:42   

Po zawiasie widać, że nic wielkiego pewnie jakieś 1,3 :roll:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Faja



Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 58
Skąd: WARSZAWKA
Wysłany: 30-01-2005, 21:47   

1.3 automat :D :D A wyobraźcie sobie że na Technicznej w Łodzi objeżdża Imprezy i Porsche :D Gość po prostu magik,a teraz założył zawieszkę do swojej Miśki --->Koni:) Francja,trzyma się drogi jak przyklejony :D
_________________
Misia sprzedana...:(Na zawsze pozostanie w mej pamięci....
Opelek-2.0 brązik:)
Temperki to są wozy... :D
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2005, 21:52   

to bardzo możliwe, ma lekkie auto!!
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Faja



Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 58
Skąd: WARSZAWKA
Wysłany: 30-01-2005, 21:57   

Auto to nie wszystko,umiejętności są ważne...Ja go swoją Temperką wciągałem na 400m,po czym jak zrobil dolot,założył stożek i cośtam jeszcze to już mi siem nie udało...A ostanio kurde prawie równo szedł ze mną(ja śmigałem Vectrą),dopiero jak mocniej wcisnąłem to został z tyłu...Wariat......
_________________
Misia sprzedana...:(Na zawsze pozostanie w mej pamięci....
Opelek-2.0 brązik:)
Temperki to są wozy... :D
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2005, 22:02   

Jakie umiejętności są potrzebne przy skrzyni automatycznej?? 8)
Chyba tylko trzeba docisnąć prawy pedał :twisted:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Faja



Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 58
Skąd: WARSZAWKA
Wysłany: 30-01-2005, 22:03   

Ojjj mylisz się i to bardzo.....Umiejętności chodzenia bokami.....,lewa noga np....
_________________
Misia sprzedana...:(Na zawsze pozostanie w mej pamięci....
Opelek-2.0 brązik:)
Temperki to są wozy... :D
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2005, 22:06   

Ale mówiliśmy o wyścigu na ćwiartkę!! 8)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Faja



Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 58
Skąd: WARSZAWKA
Wysłany: 30-01-2005, 22:07   

Nio wyścig wyścigiem,w Łodzi jest tor......A on zmienia ręcznie jak się tnie na 400 :D
_________________
Misia sprzedana...:(Na zawsze pozostanie w mej pamięci....
Opelek-2.0 brązik:)
Temperki to są wozy... :D
  
 
 
sloneczna 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 370
Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 30-01-2005, 22:13   

Jeżeli to automat 1,3 77 kucy to zdrowe tipo 1,4 go objedzie w każdym calu bez specjalnych bajerów .
Ale wygląda zdrowo no te co cieńko pod machą mają to normalne.
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2005, 22:14   

Aha, czyli ma możliwość sekwencyjnej zmiany biegów, tak?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Faja



Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 58
Skąd: WARSZAWKA
Wysłany: 30-01-2005, 22:16   

Tak,ale Słoneczna zdziwiłbyś się co do tego Tipo...Ten colcik 1 ma do 70 km/h :D
_________________
Misia sprzedana...:(Na zawsze pozostanie w mej pamięci....
Opelek-2.0 brązik:)
Temperki to są wozy... :D
  
 
 
sloneczna 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 370
Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 30-01-2005, 22:20   

To znaczy że długo się buja to tak jak bym tipkiem nz II startował
Właśnie kródkie przełożenie na niego jest dobre.
masz do dyspozycji dużą moc na kołach

ALE przyznaje jest super
     assistance   Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 30-01-2005, 22:25   

Male auto! Mala waga! To silnik nie musi duzo sie meczyc.

Co do tuningu silnika, to tak sie mowi, ale wezmiesz sie za jedno to drugie musisz zrobic zeby bylo dobrze! Wezmiesz sie za silnik to musisz zmienic sprzeglo, zawieszenie, dac dodatkowa rozporke do tego inne poloski, przeguby itp. bo przy wiekszych mocach moze to nie wytrzymac.

Ja widzialem jak nawet standardowe poloski przy standardowych silnikach sie ukrecaly! No oczywiscie robili to tacy genialni driverzy ze po wjechaniu na pole i zakopaniu sie cisneli ile wejdze i poukrecali :)

A co powiecie na to ze taka poloska o srednicy 150mm (tak 15cm) ukrecala sie... mowie tu akurat o polosce z tatry.
A powod... zblokowaly sie kola i nastepny genialny kierowca probowal sie wydostac, zblokowal mechanizm roznicowy i dal gazu, jedno kolo utknelo na dobre drugie.... mialo lzej i po polosce... pekla!
Ale temat sie rozjechal! :)
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Faja



Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 58
Skąd: WARSZAWKA
Wysłany: 30-01-2005, 22:28   

Przecież po to jest forum właśnie :D Dlatego wsadzając większy silnik do Tempry,jak ja kiedyś marzyłem trzeba się liczyć z robotą całego zawieszenia...Tak to już jest :D
_________________
Misia sprzedana...:(Na zawsze pozostanie w mej pamięci....
Opelek-2.0 brązik:)
Temperki to są wozy... :D
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2005, 22:33   

Czyli najlepiej wsadzić cały zespół napędowy z tego co jest na podłodze Tempry/Tipo :twisted:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Faja



Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 58
Skąd: WARSZAWKA
Wysłany: 30-01-2005, 22:52   

Ja się kiedyś zastanawialem nad silnikiem 2.0 turbo od Lancii Themy...To by dopiero śmigało...ach...... :prayer:
_________________
Misia sprzedana...:(Na zawsze pozostanie w mej pamięci....
Opelek-2.0 brązik:)
Temperki to są wozy... :D
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 30-01-2005, 23:00   

Wolałbym wsadzić od Alfy 155 Q4/Lancii Delty Integrale!! Napęd na 4 koła i 186 kucy, ale dostać coś takiego jest nie możliwe :evil:
Ja jednak pozostaje przy chęci wsadzenia silnika z Tipo 2.0 16v. Zobaczymy jak mi to wyjdzie :twisted:
Na razie pewnie podłubie 1.6
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Faja



Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 58
Skąd: WARSZAWKA
Wysłany: 30-01-2005, 23:09   

Od Integrale to graniczy z cudem,chyba że z zagramanicy sprowadzić od jakiejś rozbitej...Ceny tego cuda dochodzą do 25.000 E....... :doubt: A teraz jest na allegro jedna..za 17 do wzięcia.Na Bemowie ją widziałem w ub.roku...Ładna...
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=40870182
Ale gość coś kręci..bo one mialy seryjnie 5.7 do 100.....A poza tym dziwi mnie cena...Za tanio...
_________________
Misia sprzedana...:(Na zawsze pozostanie w mej pamięci....
Opelek-2.0 brązik:)
Temperki to są wozy... :D
  
 
 
sloneczna 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 370
Skąd: ostrzeszów wlkp
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 31-01-2005, 10:02   

Jest super Tylko to niejest to najdrosze EWO 3 te sa najdrosze .
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-01-2005, 12:45   

do tipo i tempry pasuje silnik od lanci dedry 2.0 turbo :D
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-01-2005, 12:45   

do tipo i tempry podchodzi slinik od lanci dedry 2.0 turbo :D
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Faja



Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2005
Posty: 58
Skąd: WARSZAWKA
Wysłany: 01-02-2005, 16:37   

sloneczna napisał/a:
Jeżeli to automat 1,3 77 kucy to zdrowe tipo 1,4 go objedzie w każdym calu bez specjalnych bajerów.

To życze powodzenia...a zresztą chyba masz troszkę kiepskie informacje...Bo Colcik 1.3 ma 85 km,to 12v miał 70(a nie 77)....
_________________
Misia sprzedana...:(Na zawsze pozostanie w mej pamięci....
Opelek-2.0 brązik:)
Temperki to są wozy... :D
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load