Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z odpalaniem... chyba pompa
Autor Wiadomość
adrusek 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 192
Skąd: Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 16-03-2008, 15:23   problem z odpalaniem... chyba pompa

witam. wczoraj przyjechalem na podworko i zgasilem auto a pozniej przyszedlem i juz nie moglem odpalic, zmierzylem czujnik polozenia walu i opornosc byla ok 850 omow. sciagnelem filt i chcialem zobaczyc czy podaje paliwo sciagnelem waz i nic nie tryslo a powinno chyba jakies cisnienie wytworzyc w wezy ale wzielem butelke i przekrecilem kluczyk tryslo paliwo ale strasznie jakby male cisnienie zakrecilem spowrotem wezyk i troche benzyny nalalem do gardzieli i auto odpalilo, i bylo wmiare normalnie ale juz dluzej musialem krecic zeby odpalil. dzisiaj zatrzymuje sie na krzyzuwce i auto zgaslo i nie moglem juz odpalic i znowu mierze cpw i wszystko ok i odrazu nalewam paliwo do gardzieli i auto odpala i dojechalem do domu lecz nie moglem go sposcic na luz bo zgasnie i jak nie naleje w gardziel to nie odpali i trzymajac obroty ok 2tys na krzyzowkach dojechalem do domu. padla pompa paliwowa, prawie jej nie slysze w baku ?
     assistance
 
 
luki21 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 1386
Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 16-03-2008, 15:26   

adrusek, a jaki masz silnik? może syf był w baku i ci filterek przytkało ?
_________________
1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!!
     assistance   Moneta
 
 
adrusek 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 192
Skąd: Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 16-03-2008, 16:10   

1.6 mono a filterek gdzies 3 miesaice temu zmienialem
     assistance
 
 
Szczęściarz 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 263
Skąd: Gorlice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-03-2008, 16:46   

W mono jest coś takiego jak regulator cisnienia paliwa. Umieszczony jest na pokrywie zespołu wtryskowego. Ma za zadanie utrzymywać odpowiednie cisnienie i odprowadzać nadmiary paliwa przewodem "na zad" do zbiornika... moze jednak w tym leży problem a nie w samej pompie...

w Mono-Jetronic jest ciś- ok. 106 kPa
w Mono-Motronic ok. 100 kPa
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-03-2008, 17:00   

I znowu pompa paliwa ;p mamy jakiś sezon padających pomp.
luki21 napisał/a:
adrusek, a jaki masz silnik? może syf był w baku i ci filterek przytkało ?

z tym syfem to może być także stara uszczelka pod pompom może się wykruszać i zatykać ją. Po za tym pompy też nie są wieczne też się psują, może już czas na twoją. Można też się pokusić o środek do czyszczenie układu paliwowego i wtryskiwaczy np. firmy STP dostaniesz na każdej stacji dolewa sie do paliwa przy tankowaniu.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
adrusek 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 192
Skąd: Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 18-03-2008, 20:14   

dzisiaj zalozylem nowa pompe i dalej nic nie moge odpalic a jak wleje z gardziel to zagada. zmienilem juz ten regulator cisnienia, i wtryskiwacz i nadal nic. prosze o jakies porady
     assistance
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-03-2008, 22:57   

A może silniczek krokowy siadł?
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-03-2008, 23:13   

JAM_BELFEGOR napisał/a:
A może silniczek krokowy siadł?


a co ma wspólnego z podawaniem paliwa? :roll:

a od str elektrycznej sprawdzałeś pompę? jest w ogóle prąd i czy ją słychać przy zapłonie?
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
adrusek 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 192
Skąd: Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 18-03-2008, 23:28   

tak slychac przy zaplonie a juz nie zdarzylem sprawdzic jakie jest napiecie przy pompie bo aku siadl od krecenia i jutro powiem ile pokazuje
     assistance
 
 
Szczęściarz 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 263
Skąd: Gorlice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-03-2008, 23:55   

adrusek próbuje wykombinowac cos po kosztach.Moze tak...o ile sie nie myle przy przepustnicy masz takie dwa wężyki, jeden idzie do odmy a drugi do pochłaniacza par paliwa. moze elektrozawór sterujący tym drugim jest nie sprawny, bierze lewe powietrze i nie moze odpalic (to nic nie kosztuje więc kombinować można). Jesli masz cos takiego to zatkaj jakoś węzyk (to ten grubszy po lewej) i próbuj palić. Nie wiem czy to coś da czy ma do coś wspólnego z zapłonem, no ale warto spróbować. jeszcze bede coś szukał, jak znajde, napisze. Pozdro!!!
_________________
Było ///// TIPO 1.4 ie (195 000km) 1990 r... umarło śmiercią tragiczną 23.01.2008 około godziny 21:30
Jest Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V (360 000km) 2002 r. Kupiona w 2008. Jest 2017 - nadal niekapryśna
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-03-2008, 11:29   

konikks napisał/a:
a co ma wspólnego z podawaniem paliwa? :roll:
konikks no nic, ale to może nie jest kwestia braku paliwa a regulacji przepustnicy na wolnych obrotach - chyba tym krokoweic się zajmuje popraw jeśli się mylę bo ja nie mam takiego cuda u mnie wszystko mechanicznie sie odbywa. Kolega na początku pisał że leci mu paliwko z wężyka gdyby było zasłabe ciśnienie to autko by sie krztusiło zwłaszcza na wysokich obrotach a z tego co pisze adrusek to jedź normalnie a gaśnie na wolnych, może właśnie nie problem leży gdzie indziej
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
adrusek 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 192
Skąd: Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 19-03-2008, 19:50   

auto chodzi. dana druga pompa i auto odpalilo. ale cos jeszcze auto boli jak chwile postoi odpale go i nie moge zeby wszedl na obroty zaczyna ksztusic sie i po chwili wejdzie i juz normalnie jest co to moze byc ?
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load