Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Fiat Tipo 1.6 DOHC
Autor Wiadomość
skaad 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 2
Skąd: Tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 17-07-2006, 21:46   Fiat Tipo 1.6 DOHC

WItam, problem juz rozwiazany
  
  
 
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-07-2006, 07:44   

Czujnik przepustnicy? Może tak być. Pisałem o tym bo miałem podobny problrm. Posmarowałem grafitem scieżki w czujniku wyczyściłem swiece ustawiłem je na 0,8 przeczysciłem palec i kopułke (puzniej wymieniłem na nowe) i wszystko teraz mam ok.
_________________
Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Jarek38 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 54
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 550
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-08-2006, 19:52   

Ja osobiście nie czepiałbym się czujnika przepustnicy. Czujnik ten nie powodowałby raczej zapalania się kontrolki układu wtryskowego. Poza tym gdyby to był ten czujnik to problemy byłyby przy zmienianiu obrotów silnika, przy jeździe ze stałą prędkością nie powinno być przerw w pracy silnika (przyduszania). Czujnik ten nie ma wpływu na ustawienie przez komputer kąta wyprzedzenia zapłonu więc nie powinien być też przyczyną "dopalania paliwa poza silnikiem" o którym pisze SKAAD.
_________________
Tempra 2.0 ie 8V + LPG
     assistance   Moneta
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 02-08-2006, 20:38   

Witam !

Wiec tak masz TPS ( czujnik polozenia przepustnicy ) podlaczony do instalacji gazowej? bo jesli nie to ten czujnik odpada przy pracy silnika na gazie. Radze sprawdzic czujnik MAP oraz czujnik polozenia walu. W takim przypadku moga to byc rzeczy ktore tylko wplywaja na iskre. Radze takze przyjrzec sie cewce a raczej modulowi zaplonowemu calemu gdyz ona moze byc tutaj takze winowajca. Silnik krokowy nei ma nic do duszenia sie silnika przy 2000 rpm, wrecz przeciwnie powinien dac mu kopa wiekszego.
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
forest666 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2006
Posty: 134
Skąd: Jelenia Góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-08-2006, 14:41   

Zobacz sobie moj temat, moze cos ci pomoze ;)

http://forum.tempra.org/v...ht=przepustnicy
_________________
Dance Mix Chart - najlepsza muza w Polsce w każdy piątek po 20:00

http://muzyczneradio.idl.pl/?a=audycje&sub=5
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load