|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Swap z 2.0 benz/lpg na 1.9 TD |
Autor |
Wiadomość |
KRX
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 42 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-04-2009, 20:24 Swap z 2.0 benz/lpg na 1.9 TD
|
|
|
Siemka wszystkim:] Troszke mnie tu nie było
Ja mam pytanie: Znalazłem temperówkę o w miarę zdrowej budzie tyle, że ma 2.0 benz/lpg na pokladzie:] Silnik jest uszkodzony - tak pisze w ogloszeniu...ale buda cała...Chciałbym tam wrzucić moje 1.9 TD z mojego "czesia" razem ze skrzynią no i wszystkimi bebechami. Deskę też bym przełożył albo przynajmniej tylko obrotek i wskaźnik turbo...bo dawca też jest w digitalu...i ma szyby i lusterka jak ja...szkoda ze szyberdachu nie ma:(..ale olewam to:]]
Czy zawieszenie trzeba by przekładać?? Co z piastami, zwrotnicami?? Według mnie niby powinno pasować w końcu i to i to ciężkie było ale ropniak i benzyniak to troche inne momenty...hmm...a heble?? Czy pompę z układem można zostawić??
Ile może stać sprzęgło do ropniaka?? kompletne?? ja widzialem gdzies za 400 ziko?? nie ma tanszych troszke...
pozdro wszystkich....miłego spotu:D..ja nie wpadnę bo cholernie daleko, z gotówką lipa narazie, no i czesiu nie ma sprzegla....raz sie slizga raz nie...nie wiem czemu...moze jakis olej mi je zalewa??
tymczasem dzieki za odpy jak cosik:D |
_________________ ===___KRX___=== |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-04-2009, 20:51
|
|
|
KRX, heble z tego co wiem mogą zostać bo , wydaje mi się że zawiechę przód trzeba przekładać bo 1,9 td jest cięższy... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
KRX
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 42 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-04-2009, 21:20
|
|
|
no wlaśnie tak też mi się wydawało, że zawiechy w benz a td będą różne skoro trzeba je przekładać...a to oznacza że mogą być inaczej mocowane..i czy budy tempry to były jakoś zunifikowane?? czyli buda wspólna dla wszystkich silników...aby jak najmniej rzeźby...a np. aku w 2.0 to po której stronie jest?? ja mam po prawej patrząc na silnik..a wspomaganie ?? czy przewody np. spasują do pompki od 1.9??
Ja dopiero poznaję to autko
To wszystko ekonomika decyduje..
Rozważam też zabranie z dawcy czego tylko się da z blacharki i wmontowanie do czesia..Tyle, że nie mam zaplecza blacharskiego..oraz czesiowi też podłogę poprawić trzeba..jak w dawcy nie wiem..nie oglądałem jeszcze...w garażu mam kanał i prąd no trochę narzędzi:DD ale kompresora np brak a spawarki wogle nie podłączę bo lokalne dziadki garażowe założyli wszędzie bezpiecznik do 1KW..:((((
a propo opłacalności to lubię to autko, wygodnie mi się nim jeździ i wygląda trochę mniej pospolicie
pzdr600 |
_________________ ===___KRX___=== |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-04-2009, 21:35
|
|
|
aku po prawej, komory są raczej takie same, ty chcesz ze swojego starego auta włożyć wszystko do 2.0? Jak masz kompletnego dawce to do biorcy [2.0] nie powinieneś mieć żadnych problemów, jak coś to zawsze możesz ćwiartkę ze starej tempry wstawić |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 20-04-2009, 21:45
|
|
|
wlew paliwa też pewnie będziesz musiał zmieniać. nie pamiętam o co dokładnie chodzi, ale wiem, że pistolety od diesli i benzyny są inne.chyba właśnie od diesla jest większy i nie pasuje |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
KRX
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 42 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 20-04-2009, 21:48
|
|
|
no raczej tak..bo dam radę to niejako we własnym zakresie z pomocą kolegi i piwa zrobić. Dokupując jakieś mocno zużyte części...muszę dokręcić tylko jakąś windę do silnika albo chociaż poteżny bloczek i linke z hakiem...W garażu mam taki masakryczny hak wbity w sufit więc tak przypuszczam, że może się przydać...A skoro komory silnika są takie same to napewno poduszki pod silnik TD założę bez problemów do biorcy:]
bak paliwa, prawdopodobnie z przewodami, wlewem to wiadomo że się przełoży - nie mam ochoty bawić się jeszcze z ustawianiem rotopompy:) |
_________________ ===___KRX___=== |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-04-2009, 20:10
|
|
|
Baku chyba nie trzeba zmieniać, ewentualnie sam wkład bo diesel obchodzi się bez elektrycznej pompy. Poza tym z ciekawostek to np prawa łapa silnika może Ci nie spawować, ale to trzeba sprawdzić. Jesli miałeś oryginał 2,0 to sprężyny z przodu spokojnie wyrobią. Półosie pasują plug&play do skrzyni. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|