Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap z 2.0 benz/lpg na 1.9 TD
Autor Wiadomość
KRX 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 42
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 20-04-2009, 20:24   Swap z 2.0 benz/lpg na 1.9 TD

Siemka wszystkim:] Troszke mnie tu nie było :(

Ja mam pytanie: Znalazłem temperówkę o w miarę zdrowej budzie tyle, że ma 2.0 benz/lpg na pokladzie:] Silnik jest uszkodzony - tak pisze w ogloszeniu...ale buda cała...Chciałbym tam wrzucić moje 1.9 TD z mojego "czesia" razem ze skrzynią no i wszystkimi bebechami. Deskę też bym przełożył albo przynajmniej tylko obrotek i wskaźnik turbo...bo dawca też jest w digitalu...i ma szyby i lusterka jak ja...szkoda ze szyberdachu nie ma:(..ale olewam to:]]

Czy zawieszenie trzeba by przekładać?? Co z piastami, zwrotnicami?? Według mnie niby powinno pasować w końcu i to i to ciężkie było :D ale ropniak i benzyniak to troche inne momenty...hmm...a heble?? Czy pompę z układem można zostawić??

Ile może stać sprzęgło do ropniaka?? kompletne?? ja widzialem gdzies za 400 ziko?? nie ma tanszych troszke...

pozdro wszystkich....miłego spotu:D..ja nie wpadnę bo cholernie daleko, z gotówką lipa narazie, no i czesiu nie ma sprzegla....raz sie slizga raz nie...nie wiem czemu...moze jakis olej mi je zalewa??

tymczasem 8) dzieki za odpy jak cosik:D
_________________
===___KRX___===
  
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-04-2009, 20:51   

KRX, heble z tego co wiem mogą zostać bo , wydaje mi się że zawiechę przód trzeba przekładać bo 1,9 td jest cięższy...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
KRX 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 42
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 20-04-2009, 21:20   

no wlaśnie tak też mi się wydawało, że zawiechy w benz a td będą różne skoro trzeba je przekładać...a to oznacza że mogą być inaczej mocowane..i czy budy tempry to były jakoś zunifikowane?? czyli buda wspólna dla wszystkich silników...aby jak najmniej rzeźby...a np. aku w 2.0 to po której stronie jest?? ja mam po prawej patrząc na silnik..a wspomaganie ?? czy przewody np. spasują do pompki od 1.9??

Ja dopiero poznaję to autko

To wszystko ekonomika decyduje..
Rozważam też zabranie z dawcy czego tylko się da z blacharki i wmontowanie do czesia..Tyle, że nie mam zaplecza blacharskiego..oraz czesiowi też podłogę poprawić trzeba..jak w dawcy nie wiem..nie oglądałem jeszcze...w garażu mam kanał i prąd no trochę narzędzi:DD ale kompresora np brak a spawarki wogle nie podłączę bo lokalne dziadki garażowe założyli wszędzie bezpiecznik do 1KW..:((((


a propo opłacalności to lubię to autko, wygodnie mi się nim jeździ i wygląda trochę mniej pospolicie 8)
pzdr600
_________________
===___KRX___===
  
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-04-2009, 21:35   

aku po prawej, komory są raczej takie same, ty chcesz ze swojego starego auta włożyć wszystko do 2.0? Jak masz kompletnego dawce to do biorcy [2.0] nie powinieneś mieć żadnych problemów, jak coś to zawsze możesz ćwiartkę ze starej tempry wstawić :P
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 20-04-2009, 21:45   

wlew paliwa też pewnie będziesz musiał zmieniać. nie pamiętam o co dokładnie chodzi, ale wiem, że pistolety od diesli i benzyny są inne.chyba właśnie od diesla jest większy i nie pasuje
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
KRX 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 42
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 20-04-2009, 21:48   

no raczej tak..bo dam radę to niejako we własnym zakresie z pomocą kolegi i piwa zrobić. Dokupując jakieś mocno zużyte części...muszę dokręcić tylko jakąś windę do silnika albo chociaż poteżny bloczek i linke z hakiem...W garażu mam taki masakryczny hak wbity w sufit więc tak przypuszczam, że może się przydać...A skoro komory silnika są takie same to napewno poduszki pod silnik TD założę bez problemów do biorcy:]

bak paliwa, prawdopodobnie z przewodami, wlewem to wiadomo że się przełoży - nie mam ochoty bawić się jeszcze z ustawianiem rotopompy:)
_________________
===___KRX___===
  
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 23-04-2009, 20:10   

Baku chyba nie trzeba zmieniać, ewentualnie sam wkład bo diesel obchodzi się bez elektrycznej pompy. Poza tym z ciekawostek to np prawa łapa silnika może Ci nie spawować, ale to trzeba sprawdzić. Jesli miałeś oryginał 2,0 to sprężyny z przodu spokojnie wyrobią. Półosie pasują plug&play do skrzyni.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load