|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
palec i kopułka 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 13-05-2010, 15:11 palec i kopułka 2.0
|
|
|
opcji szukaj używałem i jednoznacznej odpowiedzi znaleźć nie mogę.
ogólnie moje tipo zimne odpala od strzała, rozgrzane do 90C stopni również od strzała.
ale kiedy trochę wystygnie powiedzmy ok 60-80C stopni to zapali po 3-4 sek kręcenia albo dopiero za drugim razem ( właściwie za drugim razem zawsze zaskakuje )
wiem że palec i kopułka nie były wymieniane od gdzieś 5-6 lat ( ok 60 000km )
czy w pierwszej kolejności wymienić te rzeczy czy szukać czegoś innego ?
dodam jeszcze że świece wymieniałem ok 2000km temu ( NGK )
zaś kable WN nie były wymieniane od dawna |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 13-05-2010, 17:07
|
|
|
Leśniczy,
Nie jest to drogie a ma już trochę czasu za sobą więc warto wymienić na pewno nie zaszkodzi.
Bardziej mi to na krokowiec albo cpw wygląda |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 13-05-2010, 17:57
|
|
|
krokowiec czyli zawór VAE na pewno nie gdyż całkiem nie dawno go czyściłem
palec wymienię jutro |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-05-2010, 18:56
|
|
|
Leśniczy napisał/a: | wiem że palec i kopułka nie były wymieniane od gdzieś 5-6 lat ( ok 60 000km ) |
Leśniczy napisał/a: | zaś kable WN nie były wymieniane od dawna |
Leśniczy, i Ty to piszesz o swojej super bryczce? nie wierzę Leśniczy napisał/a: | ogólnie moje tipo zimne odpala od strzała, rozgrzane do 90C stopni również od strzała.
ale kiedy trochę wystygnie powiedzmy ok 60-80C stopni to zapali po 3-4 sek kręcenia albo dopiero za drugim razem ( właściwie za drugim razem zawsze zaskakuje ) |
miałem to samo,regulator ciśnienia paliwa wymieniłem i problem zanikł |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 13-05-2010, 21:31
|
|
|
dziura, nie ukrywam ale z zapłonem nie miałem nigdy jakich kolwiek problemów. a opisan przeze mnie problem to pierwszy objaw, który pokazał się dosłownie 1-2 dni temu dlatego będzie natychmiastowa interwencja z mojej strony
i szczerze to ci powiem że dałeś mi do myślenia bo akurat 2-3 dni temu wymieniałem przewód paliwowy łączący regulator z listwą wtrysków .... więc może faktycznie regulator
no cóż jutro wymieniam palec i kopułkę a co dalej zobaczymy
** Dodano: 13-05-2010, 22:37 **
dziura a jeśli mogę spytać to jak doszedłeś że to regulator ? i ile za ile taki kupiłeś ? |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-05-2010, 20:32
|
|
|
Miałem przeczucie,że szwankuje i wymieniłem po prostu,miałem taki w garażu to nie było problemu a nowy to nie wiem ile może kosztować,nie wiem nie pytałem
Tylko Leśniczy, napisałem że miałem takie objawy jak Ty i po wymianie tego problemy umilkły,nawet moja żona to zauważyła ale nie gwarantuję Ci że to będzie to. |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 15-05-2010, 08:41
|
|
|
jasne rozumiem, ale to chyba będzie regulator bo zauważyłem że jak przekręcę kluczyk, poczekam chwile ( 2-3 sec ) i dopiero odpalę to łapię odrazu. podejrzewam że po tych 3-4 sec nabija odpowiednie ciśnienie do listwy i jest ok.
mam jeszcze takie pytanie.bardzo sie tam nie przyglądałem ale nie widziałem żadnych śrub? regulator jest montowany na wcisk czy jak ? |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-05-2010, 21:23
|
|
|
Regulator jest przykręcony na dwie śrubki (M6,klucz 10) od spodu,warto odkręcić cały wspornik,troszkę więcej odkręcania a jednak łatwiej,tylko Ty masz jeszcze łatwiej jak chodzi o dostęp. |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 15-05-2010, 21:36
|
|
|
na razie regulator zostawiam w spokoju. zauważyłem poważniejszy problem. podczas wymiany jednego z przewodów hamulcowych i dokładnych oględzinach z kanału, zauważyłem że pozostałe przewody idące do tylnych kopyt są lekko nadgnite. nie będę czekał aż zaczną pekać i w poniedziałek wszystkie przewody zostaną wymienione, a kiedy ta sprawa będzie załatwiona wracam do tematu regulatora |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|