Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempra 1.6 gażnik 92r.
Autor Wiadomość
sqnix 


Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 149
Skąd: Ostrołęka-Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 03-09-2007, 01:58   Tempra 1.6 gażnik 92r.

Witam czy wy też tak macie że jak odpalicie zimny silnik obojętnie czy na gazie czy na benzynie po wyłączeniu ssania kiedy tempr. osiągnie 50 stopni to silnik wskakuje na tak by wyższe obroty i zwalnia dopiero przed tym półmetkiem między 50 a 90 stopni rozumiecie o co mi chodzi???
  
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 03-09-2007, 07:59   

spróbuj bardziej wkręcić śrubę od automatycznego ssania, to "cos" z tyłu gaźnika po lewej na podciśienie
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
sqnix 


Wiek: 40
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 149
Skąd: Ostrołęka-Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 03-09-2007, 12:48   ssanie reczne

ok tyle że ja mam ssanie ręczne, pociągajka przy kierownicy straszny prymityw ale cóź taka technika. W zime najgorzej na mrozie musisz czekać a ż silnik złapię tempr. bo zgasnie.

Pytałem czy u was jest taka sama sytuacja jak wymieniłem wyżej??? Mi to pasuje ale coś mi się zjeb... i teraz silnik wchodzi już na wolne obrotu zaraz po przekroczeniu 50 stopni i trzesie się wszystko tak że muszę mu ssania dawać bo mam niezly masaż na dup..........
  
 
 
MiKuS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 612
Skąd: TcZeW
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 03-09-2007, 17:52   

Ja też mam tą "pociągajke" ale w gaźniku jeszcze jest tzw automatyczne ssanie, bo to ręczne jest tylko do rozruchu auta i po niecałej minucie powinnamy wcisnąc je całkowicie, a wówczas podtrzymanie przepstnicy jest realizowane przez ów urzadzenie przez podciśnienie
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik
     Moneta
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-09-2007, 20:54   

dokładniusio; z tyłu bloku silnika, jak masz wężyki od podciśnień, to przechodzą przez takie dwie wkręcone 'coś jak świece'; te 'coś' to są termostaty można powiedzieć; termozaworki;
jak silnik jest zimny to przepuszczają przez siebie podciśnienie z wężyka wchodzącego do wychodzącego; o ile dobrze pamiętam to ten najbardziej z lewej strony termastat ma na wsym wyjściu wężyk podciśnienia idący do takiej 'pompki' powiedzmy, na kwadratowej srebrnej metalowej podstawce; ta 'pompka' jak ją na zimnym silniku ssa podciśnienie sama odchyla przepustnice dając jakby efekt automatycznego ssania;
'pompkę' tą można regulować bo od góry na środku ma śrubę, ale nie kręć za dużo , po troszeczku bo zbyt porozstawiać możesz; jak się zagrzeje silniczke to termostat się zatyka i odcina podciśnienie od 'pompki' a ta puszcza 'ssanie';
możesz też mieć walniętą membrankę w tej poza tym nie wiem czy ktoś keidyś próbowa to rozbroić i wymienić; za to prędzje możliwe jest, iż masz walnięty zacinający się termostat od tego, ten co wężyki idą przez niego, ale może nawet nie tylko masz rozregulwoane to... popróbuj, zobaczysz efekty;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load