|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
ZERWANA ŚRUBA W OBUDOWIE TERMOSTATU |
Autor |
Wiadomość |
Chiquita
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 502 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-12-2005, 18:31 ZERWANA ŚRUBA W OBUDOWIE TERMOSTATU
|
|
|
Dziś czyli w sobote 10 grudnia wyszedłem do mojej temperki w celu wymiany termostatu. Wszystko szło pięknie odkręciłem śrubki, troche zardzewiałe ale looz , zdejmuje pokrywe termostatu a tu 1 niespodzianka- Nie ma termostatu wogule. No myśle sobie poprzedni właściciel nie miał kasy i jak się zacioł to go wyjoł i w lato jakoś jeździł. Ja załorzyłem nowy. Wkłsdam 1 śrubke i 2 mówie teraz o tych krótkich i jest git, aż tu nie wiadomo skąd wrkręcając 3 śrube jeszcze jej nie dokręcając do końca patrze a śruba jakoś dziwnie zaczeła lekko iśc . wyjmuje klucz i patrze że jest połow śruby :/ Mało mnie szlak nie trafił.
W związku z tym czy ktoś wie co mam zrobic??
może wystarczy wyjąc termostat z obudową i rozwiercic pozostałą częśc śruby i nagwitowac od nowa?? |
_________________
|
|
|
|
|
Adam1971
Pomógł: 1 raz Wiek: 53 Dołączył: 04 Lip 2005 Posty: 178 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10-12-2005, 18:52
|
|
|
Są lewe gwintowniki mozesz przewiercic nagwintowac i odkrecisz na samym gwintowniku tylko powoli i coraz wiekszy. Bo jak gwintownik peknie to kapota. A jak nie to tylko rozwiercanie. Albo, zacznij od malego wiertła po nawierceniu wbij cos plaskiego aby powstal rowek i zaloz wiertlo z widia odpowiedniej wielkosci i lewe obroty wiertarki. Powinno puscic. |
_________________ Tempra 1,6 93 r. gaźnik |
|
|
|
|
jabko
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1012 Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-12-2005, 19:46
|
|
|
Kamilbanan napisał/a: | ...a śruba jakoś dziwnie zaczeła lekko iśc . wyjmuje klucz i patrze że jest połow śruby... |
Za dużo koksu, za duż o koksu |
_________________ Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe |
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-12-2005, 20:12
|
|
|
Nagwintowanie to nie glupi pomysl tylko delikatnie
I dlatego czasami lepiej dac robote do ASO hihih :-)
P.S. Mam takiego kumpla czego nie ruszy to hmm zaduzo pary ma chlopak a koksem nie jest:-)
W poprzendim autku urwal mi szpilke w kole bo zamocno dokrecil recznie:/
Urwane srubki przy rowerze o tym nie wspominam cale szczecie ze przy jego hihi |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
jabko
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1012 Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-12-2005, 20:36
|
|
|
Właśnie dlatego daje dokręcać wszystkie śruby ojcu.
Inaczej dokręca się śruby M8 w odlewie z auminium a inaczej w wahaczu.
Nie ma to jak doświadczona delikatna rączka tatusia
A każda zerwana śruba to nie tyle problem techniczny ale zjeb.... godzina albo wiecej.
A czas to pieniądz. |
_________________ Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 10-12-2005, 21:03
|
|
|
A jak nic nie da to czy nie jest przypadkiem wymienialna obudowa termostatu? |
|
|
|
|
jabko
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1012 Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-12-2005, 21:12
|
|
|
yyyy
Ja rozumiem że częśc została w bloku (czy tam głowicy) |
_________________ Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe |
|
|
|
|
Chiquita
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 502 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-12-2005, 21:55
|
|
|
Robertino napisał/a: | A jak nic nie da to czy nie jest przypadkiem wymienialna obudowa termostatu? |
Obudowa jest wymienialna jak najbardziej i blok siknika też,bo to w nim została częśc tej niefartownej śruby.
jabko napisał/a: | Za dużo koksu, za duż o koksu |
Może i tak tyle że nie koksu a krzepy
Adam1971 napisał/a: | Są lewe gwintowniki mozesz przewiercic nagwintowac i odkrecisz na samym gwintowniku tylko powoli i coraz wiekszy. Bo jak gwintownik peknie to kapota. A jak nie to tylko rozwiercanie. Albo, zacznij od malego wiertła po nawierceniu wbij cos plaskiego aby powstal rowek i zaloz wiertlo z widia odpowiedniej wielkosci i lewe obroty wiertarki. Powinno puscic. |
Spróbuje tak a jak nie pomoże to jade na warsztat, a chciałem zaoszczędzic |
_________________
|
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 10-12-2005, 22:10
|
|
|
Kamilbanan napisał/a: | Obudowa jest wymienialna jak najbardziej i blok siknika też,bo to w nim została częśc tej niefartownej śruby. |
A nie w glowicy?
No to walcz ze sruba. Wiertarka,gwintownik i jazda.J 8)Cudow nie ma. Ja sie duzo nawalczylem kiedy pracowalem w warsztacie z takimi przypadkami. Tyle ze ja robilem rowniez cieżarówki... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|