Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ZERWANA ŚRUBA W OBUDOWIE TERMOSTATU
Autor Wiadomość
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2005, 18:31   ZERWANA ŚRUBA W OBUDOWIE TERMOSTATU

Dziś czyli w sobote 10 grudnia wyszedłem do mojej temperki w celu wymiany termostatu. Wszystko szło pięknie odkręciłem śrubki, troche zardzewiałe ale looz , zdejmuje pokrywe termostatu a tu 1 niespodzianka- Nie ma termostatu wogule. No myśle sobie poprzedni właściciel nie miał kasy i jak się zacioł to go wyjoł i w lato jakoś jeździł. Ja załorzyłem nowy. Wkłsdam 1 śrubke i 2 mówie teraz o tych krótkich i jest git, aż tu nie wiadomo skąd wrkręcając 3 śrube jeszcze jej nie dokręcając do końca patrze a śruba jakoś dziwnie zaczeła lekko iśc . wyjmuje klucz i patrze że jest połow śruby :/ Mało mnie szlak nie trafił.

W związku z tym czy ktoś wie co mam zrobic??

może wystarczy wyjąc termostat z obudową i rozwiercic pozostałą częśc śruby i nagwitowac od nowa??
_________________

     assistance
 
 skype
 
Adam1971 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 53
Dołączył: 04 Lip 2005
Posty: 178
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-12-2005, 18:52   

Są lewe gwintowniki mozesz przewiercic nagwintowac i odkrecisz na samym gwintowniku tylko powoli i coraz wiekszy. Bo jak gwintownik peknie to kapota. A jak nie to tylko rozwiercanie. Albo, zacznij od malego wiertła po nawierceniu wbij cos plaskiego aby powstal rowek i zaloz wiertlo z widia odpowiedniej wielkosci i lewe obroty wiertarki. Powinno puscic.
_________________
Tempra 1,6 93 r. gaźnik
  
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-12-2005, 19:46   

Kamilbanan napisał/a:
...a śruba jakoś dziwnie zaczeła lekko iśc . wyjmuje klucz i patrze że jest połow śruby...


Za dużo koksu, za duż :roll: o koksu
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
MupiK 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1350
Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-12-2005, 20:12   

Nagwintowanie to nie glupi pomysl tylko delikatnie
I dlatego czasami lepiej dac robote do ASO hihih :-)

P.S. Mam takiego kumpla czego nie ruszy to hmm zaduzo pary ma chlopak a koksem nie jest:-)
W poprzendim autku urwal mi szpilke w kole bo zamocno dokrecil recznie:/
Urwane srubki przy rowerze o tym nie wspominam cale szczecie ze przy jego hihi
_________________
www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać.
     Moneta
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-12-2005, 20:36   

Właśnie dlatego daje dokręcać wszystkie śruby ojcu.
Inaczej dokręca się śruby M8 w odlewie z auminium a inaczej w wahaczu.
Nie ma to jak doświadczona delikatna rączka tatusia

A każda zerwana śruba to nie tyle problem techniczny ale zjeb.... godzina albo wiecej.
A czas to pieniądz.
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 10-12-2005, 21:03   

A jak nic nie da to czy nie jest przypadkiem wymienialna obudowa termostatu?
     assistance
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-12-2005, 21:12   

yyyy
Ja rozumiem że częśc została w bloku (czy tam głowicy) :roll:
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 10-12-2005, 21:55   

Robertino napisał/a:
A jak nic nie da to czy nie jest przypadkiem wymienialna obudowa termostatu?

Obudowa jest wymienialna jak najbardziej i blok siknika też,bo to w nim została częśc tej niefartownej śruby.

jabko napisał/a:
Za dużo koksu, za duż o koksu


Może i tak tyle że nie koksu a krzepy :D :D :D :D :D :D :D


Adam1971 napisał/a:
Są lewe gwintowniki mozesz przewiercic nagwintowac i odkrecisz na samym gwintowniku tylko powoli i coraz wiekszy. Bo jak gwintownik peknie to kapota. A jak nie to tylko rozwiercanie. Albo, zacznij od malego wiertła po nawierceniu wbij cos plaskiego aby powstal rowek i zaloz wiertlo z widia odpowiedniej wielkosci i lewe obroty wiertarki. Powinno puscic.


Spróbuje tak a jak nie pomoże to jade na warsztat, a chciałem zaoszczędzic :)
_________________

     assistance
 
 skype
 
Ninja 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 762
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 10-12-2005, 22:10   

Kamilbanan napisał/a:
Obudowa jest wymienialna jak najbardziej i blok siknika też,bo to w nim została częśc tej niefartownej śruby.


A nie w glowicy?
No to walcz ze sruba. Wiertarka,gwintownik i jazda.J 8)Cudow nie ma. Ja sie duzo nawalczylem kiedy pracowalem w warsztacie z takimi przypadkami. :) Tyle ze ja robilem rowniez cieżarówki...
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load