|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wymiana kompletnej kolumny kierowniczej |
Autor |
Wiadomość |
Blazej14396
Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 29 Skąd: Chełmno
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 03-02-2011, 12:30 Wymiana kompletnej kolumny kierowniczej
|
|
|
Czy to można "plug&play" zrobić?? Nie różniły się niczym te ze wspomą i bez niej?? Dodam tylko że wymieniam, bo oryginał nie ma regulacji a ta druga ma ;P |
_________________ Pozdrawiam
Blazej14396
Jest Tipo 1.4 Restyling `92 Bleu Storm Met
159A2.000
Jest Polski Fiat 125p 1,5 ME
Jest Opel Kadett 1,3 Si
Był...
Za dużo by tu wymieniać.. |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-02-2011, 12:43
|
|
|
jest różnica w wieloklinie na mocowaniu z maglownicą ale samą regulacje powinno się dać zainstalować. |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
Blazej14396
Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 29 Skąd: Chełmno
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 03-02-2011, 14:31
|
|
|
Kajlon, walczylem z tym, i rzeczywiscie jest roznica. Regulacja niby taka sama, ALE trzeba rozwiercic otwory w tej kolumnie bez regulacji bo tam przychodza grubsze sruby... Tak sie sklada ze wiertarke i wiertla mam 100 km od domu Ale pilnik do reki i moze dzis to skoncze |
_________________ Pozdrawiam
Blazej14396
Jest Tipo 1.4 Restyling `92 Bleu Storm Met
159A2.000
Jest Polski Fiat 125p 1,5 ME
Jest Opel Kadett 1,3 Si
Był...
Za dużo by tu wymieniać.. |
|
|
|
|
brynol69
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 346 Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-02-2011, 14:59
|
|
|
ja przekładałem całą kolumnę i nie miałęm najmniejszych problemów, albo poprostu coś przeoczyłem ale od dwóch lat nic się nie wydarzyło |
|
|
|
|
Blazej14396
Wiek: 38 Dołączył: 25 Mar 2010 Posty: 29 Skąd: Chełmno
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 03-02-2011, 17:39
|
|
|
brynol69, Kajlon, skonczone :] NIC nie puka i nie stuka, zadnych luzow w ukladzie a juz myslalem ze mam maglownice do wymiany Przedtem byl luz na kierownicy tzw poosiowy, mozna bylo ja poruszac gora dol a teraz nie ma nic choc zostal ten sam walek tylko uzylem drugiej "obudowy" i pewnie to wina tego lozyska ktore jest w srodku. Jednym sklowem, plug&play nie da sie, trzeba kombinowac, ale regulacja to fajna sprawa Temat chyba moznaby zamknac |
_________________ Pozdrawiam
Blazej14396
Jest Tipo 1.4 Restyling `92 Bleu Storm Met
159A2.000
Jest Polski Fiat 125p 1,5 ME
Jest Opel Kadett 1,3 Si
Był...
Za dużo by tu wymieniać.. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|