Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana kompletnej kolumny kierowniczej
Autor Wiadomość
Blazej14396 



Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: Chełmno
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 03-02-2011, 12:30   Wymiana kompletnej kolumny kierowniczej

Czy to można "plug&play" zrobić?? Nie różniły się niczym te ze wspomą i bez niej?? Dodam tylko że wymieniam, bo oryginał nie ma regulacji a ta druga ma ;P
_________________
Pozdrawiam
Blazej14396


Jest Tipo 1.4 Restyling `92 Bleu Storm Met
159A2.000

Jest Polski Fiat 125p 1,5 ME
Jest Opel Kadett 1,3 Si
Był...
Za dużo by tu wymieniać.. ;)
     assistance
 
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-02-2011, 12:43   

jest różnica w wieloklinie na mocowaniu z maglownicą :? ale samą regulacje powinno się dać zainstalować.
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Blazej14396 



Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: Chełmno
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 03-02-2011, 14:31   

Kajlon, walczylem z tym, i rzeczywiscie jest roznica. Regulacja niby taka sama, ALE trzeba rozwiercic otwory w tej kolumnie bez regulacji bo tam przychodza grubsze sruby... :sciana: Tak sie sklada ze wiertarke i wiertla mam 100 km od domu :( Ale pilnik do reki i moze dzis to skoncze :lol:
_________________
Pozdrawiam
Blazej14396


Jest Tipo 1.4 Restyling `92 Bleu Storm Met
159A2.000

Jest Polski Fiat 125p 1,5 ME
Jest Opel Kadett 1,3 Si
Był...
Za dużo by tu wymieniać.. ;)
     assistance
 
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-02-2011, 14:59   

ja przekładałem całą kolumnę i nie miałęm najmniejszych problemów, albo poprostu coś przeoczyłem ale od dwóch lat nic się nie wydarzyło
     assistance
 
Blazej14396 



Wiek: 38
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 29
Skąd: Chełmno
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 03-02-2011, 17:39   

brynol69, Kajlon, skonczone :] NIC nie puka i nie stuka, zadnych luzow w ukladzie a juz myslalem ze mam maglownice do wymiany :D Przedtem byl luz na kierownicy tzw poosiowy, mozna bylo ja poruszac gora dol a teraz nie ma nic choc zostal ten sam walek tylko uzylem drugiej "obudowy" i pewnie to wina tego lozyska ktore jest w srodku. Jednym sklowem, plug&play nie da sie, trzeba kombinowac, ale regulacja to fajna sprawa ;) Temat chyba moznaby zamknac ;)
_________________
Pozdrawiam
Blazej14396


Jest Tipo 1.4 Restyling `92 Bleu Storm Met
159A2.000

Jest Polski Fiat 125p 1,5 ME
Jest Opel Kadett 1,3 Si
Był...
Za dużo by tu wymieniać.. ;)
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load