|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Pewne Tipo z allegro- pytania |
Autor |
Wiadomość |
Karol_Volvo
Wiek: 31 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 19 Skąd: Buk
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 01-04-2013, 16:42 Pewne Tipo z allegro- pytania
|
|
|
Witam!
Na allegro znalazłem w mojej okolicy takie auto:
http://otomoto.pl/fiat-tipo-C28469319.html
Jutro prawdopodobnie po nie pojade, ale na co mam patrzeć?
Jest to 71KM- ale przecież po katalogach intercarsu od 1995 produkowano już wtrysk.
Błotnik lewy jest przetrącony (większa szpara między drzwiami, a błotnikiem) i ma wgniotkę przy lampie no i drobna korozja na środku lewego progu. Tyle co moje sprytne oko wypatrzyło. Szukam zastępczego taniego auta. Nie chce trafić na minę, bo ma mnie to wozić przez minimum rok! Doradźcie na co mam patrzeć przy kupnie- czy warto je kupić w ogóle, bo części ma te auto bardzo tanie. A co do gaźników słyszałem że bardziej oszczędne i mniej awaryjne od wtrysku. Pozdrawiam i czekam na szybką i szczegółową odpowiedź co do awaryjności i na co patrzeć przy kupnie |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 01-04-2013, 17:06
|
|
|
jeśli auto pochodzi z 95 roku to na pewno jest to wtrysk. wystawiający mógł na jakiejś stronie źle odczytać moc. wygląd sugeruje, że to wersja po lifcie czyli na pewno wtrysk.
tipo z wtryskiem były ciut słabsze od gaźnika ale za to oszczędniejsze i mniej awaryjne. blacharsko też wygląda dość przyzwoicie. wypada jechać obejrzeć z bliska, przejechać... generalnie za takie pieniądze ( jeśli silnik w porządku ) warte zakupu nawet jeśli ma jakieś drobne niedomagania typu stuki w zawieszeniu.
chyba zdajesz sobie sprawę, że za 1300zł nie kupi się dobrego roweru więc nie możesz oczekiwać bóg wie czego chociaż sam stan blacharski wskazuje, że jest w przyzwoitym stanie.
nie zależnie czy silnik, zawieszenie czy hamulce dobre to i tak należy doliczyć parę stówek na olej, płyny, filtry czy chociażby dla spokoju rozrząd.
oczywiście delikatnie złe spasowanie jednego z błotników o niczym nie świadczą, nawet jeśli było po poważnym dzwonie z tyłu lub przodu to o ile jeździ prosto jest wart 1300zł |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 01-04-2013, 17:24
|
|
|
Tipo wersja S gaźnik jak się patrzy. Gwarantuję brak obrotka i check panelu.
Gaźnik na 100%
** Dodano: 01-04-2013, 18:25 **
Leśniczy napisał/a: | jeśli auto pochodzi z 95 roku to na pewno jest to wtrysk. |
Jeśli auto pochodzi z 95 roku i jest to wersja 1.4 S produkowana na PL to na 100% ma gaźnik
** Dodano: 01-04-2013, 18:30 **
Gaźnik ma 78 kuni. Jedni wolą gaźnik inni wtrysk. Auto ma swoje lata i cena - prawie darmo. Zobaczy tylko czy silnik nie zarzygany olejem i czy dziur w podłodze nie ma. Z fotek wydaje się nawet OK |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 01-04-2013, 17:35
|
|
|
Leśniczy, Mam tempre 95' po lifcie i tez wychodzi ze wtrysk a pod maska gaznik |
|
|
|
|
Karol_Volvo
Wiek: 31 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 19 Skąd: Buk
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 01-04-2013, 17:49
|
|
|
Dzwoniłem do typa i jestem umówiony na jutro. Z korozji to są tak jak zaznaczyłem to na progu- do zeszlifowania i do zrobienia. Tipo miało wymieniany rok temu rozrząd i niedawno oleje miało robione. Nie wiem czy wierzyć ale jeździł nim jakiś starszy pan. Po rozmowie ogólnie pan poinformował, że to Tipo S- gaźnik z ssaniem manu. Pojadę razem z ojcem- wykorzystam też trochę nabytej praktyki w szkole w której się uczę- żebym nie trafił na minę. Ogólnie sprzedawca twierdzi, że wszystko git i można przyjechać ocenić, odpalić, pojeździć i ewentualnie brać |
_________________ Prawo jazdy kategorii:
B- 22.04.2011
B+E- 13.10.2012
C- 03.06.2012
C+E- 13.10.2012
T- 13.10.2012
Opel Calibra C20NE 115PS LPG 1994r.- 03.2011-03.2013
Fiat Tipo 1.4S 78PS 1995r.- 04.2013- ...(?) |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 01-04-2013, 18:14
|
|
|
Karol_Volvo, sprawdź podłogę szczegółowo. Przy braniu tipka musowo kanał. Podłoga w TT to najsłabszy punkt. Sprawdź całą podłogę, progi, oraz pas przedni i tylni za zderzakami, oraz podłoga bagażnik CO by się nie okazało że zaraz wypadniesz |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-04-2013, 18:22
|
|
|
Patrzac na foto licznik kilometrow wyglada jakby cofniety wczoraj Chociaz to i tak niewazne bo liczy sie stan Niemniej jednak 97 tys dla prawie 20 letniego auta to az prawie nierealne.Wychodzi po ok 5 tys km/rok
Niemniej jak podloga cala,progi sa,kola sie kreca a silnik pracuje normalnie i do tego chociaz troche hamuje to nic tylko brac |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 01-04-2013, 18:46
|
|
|
Czy bardziej awaryjny jest gaźnik czy wtrysk to raczej kwestia sporna. Te auta mają swoje lata i wszystko zależy jak się trafi, bo jak ktoś dbał to bedzie jeździł długo a jeśli nie to zaraz się rozsypie bez znaczenia jaki silnik
Ja mam taki silnik jak w tym tipku i generalnie na cały czas użytkowania w mojej rodzinie sprawował się znakomicie. Ostatnio przepalił się moduł ale z tego co zauważyłem ktoś kiedyś przy nim manipulował więc prędzej czy później musiał się skończyć Ale tak jak wspomniałeś części są tanie więc koszty ewentualnej naprawy są śmieszne w porówniu do aut z dzisiejszych czasów Jak blacha zdrowa, silnik pracuje równo i generalnie nie ma większych przeciwskazań to bym brał również Jeśli chodzi o tą nierówną szparę to być moze wsporniki były wymieniane. Ja po wymianie u siebie też miałem problem żeby to równo dopasowac i skończyło się na tym że dałem sobie z tym spokój Także popytaj, wybadaj i będziesz wiedział |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 01-04-2013, 19:30
|
|
|
shagger78 napisał/a: | .Wychodzi po ok 5 tys km/rok
|
wszystko jest możliwe. Ja nie jeżdżę dużo a ostatnio poobiłem rekord - 100 km w miesiąc |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-04-2013, 21:27
|
|
|
Rodzice mieli identycznego.
To, że rocznik '95 wcale nie oznacza, że musi być wtrysk bo oni mieli właśnie '95 1,4S gaźnik.
Nawet kołpaki miała takie same
Zobacz na rudą, gryzie niemiłosiernie.
Rodziców jak miał być naprawiany to z zewnątrz wyglądał bardzo ładnie ale po zdjęciu kilku elementów nadwozia - okazało się, że "wiewiórka" tam nieźle szaleje. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-04-2013, 21:44
|
|
|
Emf, i zdaje mi sie ze wersje 1.4 S produkowane ,,na polske" szczegolnie z konca produkcji bardziej wiewiorki gryzly niz pozostale egzemplarze.Moze juz przestawiali sie na produkcje nowszych i bardziej rdzewiejacych fiatow |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-04-2013, 22:05
|
|
|
Osobiście nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że Tipo gaźnik jest bardziej awaryjne, bo cóż niby ma się tam zepsuć? Auto można w większości naprawiać przy użyciu młotka i dwóch podstawowych kluczy 10 i 13 Skoro Karol_Volvo ma jakąś tam wiedzę z dziedziny mechaniki samochodowej to z pomocą forum nie będzie takiej rzeczy, której ewentualnie sam by nie naprawił.
Co do wersji silnikowych i roczników to był już poruszany ten temat na forum i okazuje się, że wiele polskich egzemplarzy z końca produkcji to były właśnie gaźnikowce z wyposażeniem S(uper ubogo) Sam miałem przyjemność takim jeździć, 1.4 gaźnik, rocznik '95, a z wyposażenia 4 koła i kierownica
Jeśli wszystko się jakoś kupy trzyma, szczególnie blacharsko, to ja bym brał |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 01-04-2013, 22:21
|
|
|
shagger78, coś w tym może i jest bo moja Tempra była 1993 i tak się do niej wiewiórka nie przyssała jak do Tipolota rodziców (zaznaczę. że nie był wypadkowy, a elementy blacharskie miał oryginalne). |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-04-2013, 23:05
|
|
|
1.4 S bez napisu i.e na tylnej klapie to wersja z gaźnikiem. Miałem dokładnie takie samo Tipo, nawet ten sam kolor. ( http://forum.tempra.org/t...ghlight=tipa%B6 )Na co patrzeć ? Po oglądaj przede wszystkim nadkola z tyłu i progi na odcinakach przód tył zwłaszcza. Zmacaj również rogi pod nogami pasażera i kierowcy. Generalnie auto jest dość odporne na korozje, ale eksploatowane w ciężkich warunkach kiepskie drogi, dużo żwiru itp. , lub gdy przeszło jakieś mechaniczne uszkodzenie wtedy lubi go toczyć rdza, od spodu. Auto nie ma z tyłu plastikowych nadkoli dlatego tylne nadkola są bardzo podatne na uszkodzenia mechaniczne. Głównie od kamieni. Co do mechaniki to sprawdź całą elektrykę (wycieraczki, światła, klakson, dmuchawę itd.) czy wszystko chodzi. Nie masz tego za wiele bo to wersja S czyli golas. Odpal auto na ssaniu na full, niech pochodzi tak ok 30 sek. potem zdław do połowy po ok. 1 min schowaj całe, zobacz co się będzie działo z autem. Czy zdławi się, czy będzie trzymał podwyższone obroty. Co prawda aura nie sprzyja, ale postaraj się zaobserwować jaki kolor mają spaliny. Pamiętaj auto nie ma katalizatora może znacznie dymić na biało ale to nic złego, przestanie jak się dobrze rozgrzeje. Gorzej jak zadymi na siwo albo czarno. Posłuchaj czy nie dzwonią zawory, charakterystyczne klepanie jak w dieslu, znak że kończą się wałki albo luzu nikt nie kasował. Pooglądaj wycieki z silnika, z reguły cieknie z pod uszczelki dekla zaworowego. Można naprawić za 10zł Popatrz czy nie cieknie z miski, przegubów, przy rozrządzie itp. Odkręć korek płynu chłodniczego i sprawdź jego barwę. Powinien być przezroczysty bez oleju, nie mętny. Jeśli ma kolor rdzawy znaczy się trafiłeś na idiotę co leje kranówę do chłodnicy --> możliwe potencjalne wżery w bloku, znaczna korozja pompy wody, zakamieniała chłodnica, możliwe uszkodzenie termostatu. Zdejmij korek oleju i zobacz czy nie ma dużego nadciśnienia, jeśli tak znaczy ze silnik ma przedmuchy, do komory korbowej a to nie wróży dobrze, zresztą to wyjdzie po kolorze spalin (siny) zobacz czy w oleju nie ma mlecznej cieczy (znak ze poszła uszczelka głowicy). Przejedź się autem, zobacz czy nie szarpie, czy nie jest mułowaty czy nie gaśnie, czy wchodzą wszystkie biegi,ważne sprawdź wsteczny. Posłuchaj zawieszenia czy nie puka stuka. Depnij mocno na hamulce i zobacz jak się zatrzymuje, czy z piskiem czy zwalanie jak powóz. Zobacz czy auto głęboko nurkuje do przodu, oznaka słabych amortyzatorów i nie hamującego tyłu. zaciągnij ręczny i zobacz co się stanie, zapewne nic ;p mało kto dba o bębny, samo regulatory i linki ręcznego. Jedź po prostej delikatnie puść kierownice zobacz czy auto nie obija na boki, to samo zrób przy hamowaniu, ręce oczywiście w pogotowiu Wykonaj pełne skręty w prawo i w lewo zobacz nie nie walą przeguby i mechanizm różnicowy. Sprawdź maksymalne przyspieszenie, auto nie może być mułowate. Sprawne 1.4 na gaźniku przyspiesz w jakieś 13 sek. do setki więc nie jest źle. Zobacz czy nie przerywa powyżej 3000 obr. --> oznaka padającej elektryki silnika. Kupuj zawsze z głową nie emocjami ! tyle od menie. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Karol_Volvo
Wiek: 31 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 19 Skąd: Buk
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 01-04-2013, 23:08
|
|
|
Ślicznie panowie dziękuję- profesjonalnie przekazaliście mi co mam zrobić, za co ma u mnie te forum wielki szacunek!
Czyli tak jak myślałem- najważniejsza blacha. Nie oszukujmy się to stary Fiacik, a Fiat tak jak mój stary Opel Calibra lubi rudą- choć ta moja była Calibra nie miała ocynku, a była buda zdrowiuśka cała oprócz zaczynających parchów na błotniku lewym przód. Wiadomo w tych autach blacha żyje swoim życiem Wezmę starą matę bagażnika, popukam, obstukam, pomacam i może po południu pochwalę się nowym nabytkiem. Szukam właśnie takiego auta- przeznaczam 1600zł na zakup, gdyż 2000zł mam odłożone na Kwalifikację Wstępną [Pełną], by jeździć ciężarówką. Kto zna temat ten wie, że taki kurs kosztuje przeszło 4000zł... A czymś trzeba się odpychać z punktu A do punktu B Pozdrawiam, po południu zdam relację! |
_________________ Prawo jazdy kategorii:
B- 22.04.2011
B+E- 13.10.2012
C- 03.06.2012
C+E- 13.10.2012
T- 13.10.2012
Opel Calibra C20NE 115PS LPG 1994r.- 03.2011-03.2013
Fiat Tipo 1.4S 78PS 1995r.- 04.2013- ...(?) |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-04-2013, 23:17
|
|
|
P. S zapomnij o spalaniu 7l benzyny po mieście tyle pali w trasie przy bardzo oszczędnej jeździe. 9-10l to realny wynik. 7-8 trasa. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 02-04-2013, 02:31
|
|
|
Karol_Volvo napisał/a: | 2000zł mam odłożone na Kwalifikację Wstępną [Pełną], by jeździć ciężarówką. |
oj jeszcze znienawidzisz ten zawód. Uwierz... |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Karol_Volvo
Wiek: 31 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 19 Skąd: Buk
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-04-2013, 06:46
|
|
|
Możliwe, bardzo możliwe, lecz to marzenie od zawsze, gdyż pochodzę z rodziny trakerskiej- ojciec 27 lat jazdy ciężarówką, kilku wujków co lata też długo, niektórzy mają własne firmy transportowe- siedzę w tym od urodzenia |
_________________ Prawo jazdy kategorii:
B- 22.04.2011
B+E- 13.10.2012
C- 03.06.2012
C+E- 13.10.2012
T- 13.10.2012
Opel Calibra C20NE 115PS LPG 1994r.- 03.2011-03.2013
Fiat Tipo 1.4S 78PS 1995r.- 04.2013- ...(?) |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-04-2013, 08:37
|
|
|
watro zwrócic tez uwage na przednie wahacze, zwłaszcza swoznie bo one w Tipo leca na potęge i stwarzaja ogromne niebezpieczeństwo, ojcu 2 razy wyskoczył na szczescie przy małych prędkosciach rzędu 30-35km/h to juz wystarczyło żeby samochód zatańczył na drodze, co do wyposarzenia, ja miałem sprowadzonego 1.4s z 92roku, miał wtrysk el szyby centralny zamek aluski check panel długi tunel i lotke na klapie, do pełni szczescia brakowało mi halogenów, co najlepsze rdza omijała go z daleka, a ojca tez 1.4s z 94roku był na gaźniku, posiadał obrotomierz i tu sie konczyło jego wypozarzenie jak juz ktos wyrzej napisał 4 kola i kierownica, rdza go zjadła od spodu doszczetnie tak że nie opłacało sie ratować, jak znajde fotki jego to podesle |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-04-2013, 12:03
|
|
|
palidzojnt221 napisał/a: | watro zwrócic tez uwage na przednie wahacze, zwłaszcza swoznie bo one w Tipo leca na potęge i stwarzaja ogromne niebezpieczeństwo, ojcu 2 razy wyskoczył |
Kolejny przypadek zrzucania na producenta - niedbałości użytkownika ...
Sworzeń wyskoczył - z czego ? Jeśli przegub kulowy z wahacza, co byłoby ewenementem - to trzebaby zrobić kilka tysięcy km z rozerwanym gumowym mieszkiem, żeby wypłukało cały smar , a potem z tłukacym się wahaczem kolejne kilkanaście tysięcy !
Jeżeli wypadł z mocowania w zwrotnicy - to również głębokie ukłony za profesjonalny montaż . Śruba zaciskająca sworzeń w mocowaniu powinna w trakcie montażu wejść bez oporów . Po to jest półokrągłe podtoczenie na sworzniu . I nawet gdyby popuściła nakrętka - to dalej sworzeń nie ma prawa się wysunąć - bo śruba blokuje go dokładnie tak samo - jak w starych rowerach klin mocował korbę do suportu . Ale jeśli montując wahacz nie wsuniemy sworznia dokładnie na swoje miejsce, a śrubę wbijemy młotkiem - to mamy problemy na własne życzenie . Przy wbijaniu - śruba się wygina, gwint kaleczy i dodatkowo - przykręcamy nakrętką samoblokującą użytą po raz pięćdziesiąty ... Albo próbujemy zamontować sworzeń fi 15 w otworze 17 !
Potem piszemy, że to "sworznie stwarzają niebezpieczeństwo"... |
_________________ Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4 |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-04-2013, 13:28
|
|
|
schab, znam takiego co swoznie 15 chcial na 17 przerobic bo sie pomylil przy zakupie.Pomysl byl prosty-chcial je blaszka owinac Chyba tylko po to zeby sie zabic |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-04-2013, 13:56
|
|
|
schab, wina producenta nie jest ze mojemu ojcu wyskoczył sworzeń ze zwrotnicy tylko ojca bo w pore nie wymienił wahacza, ale producent nie jest bez winy, co ile tys km w tipo czy temprze trzeba wymienic wahacz bo sie sworzeń obluzował? a ile trzeba km zeby np, w vw trzeba było wymieniac, jakby na sworznie byłu uzyte porządne materiały to by sie tak szybko nie wyrabiały, a kazdy producent jak obniza cene to i znacząco jakość, ktos mi teraz powie ze ja to wiedziałem i ojcu nie powiedziałem, otórz mój ojciec ma głeboko w powarzaniu to co ja mu powiem na temat samochodów on wie swoje i ja wiem swoje, jak ja zacząłem tym tipem jeździc to szybko wymieniłem wachacz i było gites, tyle ode mnie |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
Karol_Volvo
Wiek: 31 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 19 Skąd: Buk
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-04-2013, 14:03
|
|
|
No więc jestem nabywcą oto tego bolidu jakim jest Fiat Tipo z silnikiem 1.4 71KM
Zawias sprawny, wszystkie nadmuchy, nagrzewnica grzeje, biegi wchodzą, podłoga zdrowa, nadkola też- jeździ
Ogółem co mnie czeka do zrobienia:
*podłoga do zabezpieczenia- jest cała,
*progi do zabezpieczenia- po lewej stronie tak na połowę dłoni rdza- do zrobienia i odratowania,
po prawej stronie za to już nie jest za ciekawie, gdyż w tym Tipo zjedzony już jest próg prawy od strony pasażera, trzeba wyciąć i wspawać nowy,
*wyciek z pod kapy zaworowej- do zrobienia wymiana uszczelki,
*wyciek z pod miski- jest spocona przez tą kapę zaworową może wystarczy wymyć po wymianie benzynką ekstrakcyjną- później będę obserwował czy wyciek robi swoje nadal,
*standardowo olej do wymiany, pasek rozrządu z napinaczem, oraz pasek klinowy- który piszczy, bądź łożysko od alternatora- się zobaczy jak pasek wymienię,
*nie działa wycieraczka z tyłu- ale na uj mi ona, najważniejsze że z przodu sprawne
*jakiś przekaźnik się odzywa- mi się wydaje że jest to przerywacz kierunkowskazów- stuka sobie w okolicy stacyjki pewien czas, zanika i czasem znów się załączy
Jak to zrobię wszystko to będę tym latał minimum rok, myślę, że dwa.
Stan nie jest agonalny i jest wszystko do zrobienia. Zapłaciłem za niego 1000zł! Silnikowe rzeczy porobię w przyszłym tygodniu- jak macie jakąś hurtownie co wyprzedaje może części do takiego cuda to podeślijcie mi na PW link! W czwartek przerejestruję- niestety muszę czarne blachy oddać, a to mnie jedynie smuci |
_________________ Prawo jazdy kategorii:
B- 22.04.2011
B+E- 13.10.2012
C- 03.06.2012
C+E- 13.10.2012
T- 13.10.2012
Opel Calibra C20NE 115PS LPG 1994r.- 03.2011-03.2013
Fiat Tipo 1.4S 78PS 1995r.- 04.2013- ...(?) |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
Karol_Volvo
Wiek: 31 Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 19 Skąd: Buk
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 02-04-2013, 14:10
|
|
|
Spoko, co do admina dział można zamknąć dziękuję ślicznie panowie |
_________________ Prawo jazdy kategorii:
B- 22.04.2011
B+E- 13.10.2012
C- 03.06.2012
C+E- 13.10.2012
T- 13.10.2012
Opel Calibra C20NE 115PS LPG 1994r.- 03.2011-03.2013
Fiat Tipo 1.4S 78PS 1995r.- 04.2013- ...(?) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|