Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
czyszczenie kanałów olejowych
Autor Wiadomość
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-02-2011, 10:19   czyszczenie kanałów olejowych

gdzie oddać (w okolicach Katowic) blok aby wyczyścili kanały olejowe :?: bo ja jak niechcą teg zrbić w autoszlifie przy okazji innych "prac" to już nie wiem do kogo się udać :?
     assistance
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2011, 12:52   

Zazwyczaj osady można usunąć preparatami dodawanymi do oleju przy wymianie. Chyba w zupełności wystarcza, u mnie tak były czyszczone. Czy masz sam blok, tzn bez reszty silnika i chcesz go wyczyścić?
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 16-02-2011, 13:20   

blok jest golusieńki, dlatego zastanawiam się nad tym. ale jak nic nie wymyślę to chyba zrobię tak jak napisałeś
     assistance
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-02-2011, 13:35   

Możesz wyczyścić ropą, nitrem pod ciśnieniem.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-02-2011, 15:55   

rozumiem ze blok po obrobce w szlifierni? powinni to umyc, chyba kazda szlifiernia ma komore do ropowania. Anyway, to co sie da wydlub z zakamarkow bloku recznie lub szczoteczka druciana{uwaga opilki sa ostre} reszte wypluczesz cisnieniem{magistrala olejowa}, np pistolet do ropowania plus kompresor, lub w ostatecznosci karcher, natlusc dobrze tuleje np smarem
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
mlodybe 


Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-02-2011, 23:08   

jak obrabiasz blok w dobrym zakładzie to ci go za frajer bowinni w kwasie wyczyscić po np szlifowaniu gladzi cylindra bądź wymianie tego cylindra:)
_________________
WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW :)
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4
  
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-02-2011, 16:33   

odebrałem blok i w zasadzie jest czysty, na moją prośbę jeszcze raz go wykąpali i przedmuchali kanały olejowe, ale mówią żeby jeszcze przepłukać benzyną lub jakimkolwiek rozpuchem. czyli jest dobrze :)
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load