Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik nie wkręca sie powyżej 2500obr/min
Autor Wiadomość
STIG 


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Nałęczów / Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 01-06-2010, 09:48   Silnik nie wkręca sie powyżej 2500obr/min

WITAM
Znajomy polecił mi wasze forum ze względu na waszą wiedzę.
A więc tak moje auto to nie tęmpra ani tipo ale tez włoszka a mianowicie jest to Fiat Croma z silnikiem 2.016v na przepływomierzu i z czujnikiem położenia wału identycznie jak w Lanci Themie. I problem mam taki że odcina mi auto przy 2500obr tzn nie wiem czy można to nazwać odcięciem po prostu wyżej sie nie wkręca. Tak samo jest na paliwie jak i na gazie. Już sam nie wiem gdzie szukać problemu czujnik położenia wału niby dobry montowany był w kilku pozycjach rozrząd też na punkty ustawiony... Brak mi już pomysłów co dalej. W was ostatnia nadzieja.... Pozdrawiam Stig
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-06-2010, 14:44   

Może być że czujnik stukowego daje lipe, i komp chodzi w trybie awaryjnym.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
STIG 


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Nałęczów / Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 01-06-2010, 20:44   

myślałem o tym jak to ominąć??? czy koniecznie trzeba wpinać nowy czujnik żeby to sprawdzić?? Ewentualnie jak sprawdzić czy komp w trybie awaryjnym śmiga??
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-06-2010, 21:33   

Dobre pytanie :lol:
Gdzieś coś kiedyś na forum lancii czytałem.
Poszukaj info o czujniku, w jakim zakresie chodzi, może da się coś podebrać.

A najprościej pojechać i podpiąć się pod kompa, o ile jest to możliwe.
Może auto diagnoza, czy coś.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
STIG 


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Nałęczów / Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 01-06-2010, 22:32   

Tylko czy se da podpiąć:P i gdzie się wpiąć teoretycznie sa jakieś wyjścia diagnostyczne pod maską ale momencik nie wspomniałem o tym że auto było niedawno na diagnostyce podpinane i nic niepokojącego nie pokazało :sciana:
A czy to może być wina sondy lambdy?? Zaówarzyłem tez że silniczek krokowy pracuje bez przerwy non stop buczy tak delikatnie...
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-06-2010, 07:47   

Silnik sądzę, że powinien pracować non stop ;)

Czasem tak bywa że coś się psuje zaraz po wyjeździe z warsztatu :P
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
STIG 


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Nałęczów / Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 02-06-2010, 08:27   

noo.. czyli jutro wezmę odepnę czujnik spalania stukowego i zobaczę cze co sie będzie działo pokombinuje też z czujnikiem temperatury bo może on jakiś fejk wywala...
  
 
Dobermannn 



Wiek: 48
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-06-2010, 23:00   

A wydech to masz pan drożny ???

Wykręć sondę lambada i zobacz jak się wtedy zachowa. Jak pójdzie dalej to może przyczyną jest właśnie przytkany wydech.
_________________
  
 
STIG 


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Nałęczów / Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-06-2010, 08:22   

No więc panowie zrobiłem chyba wszytko co się dało ustawianie czujnika itp nic nie pomogło... Na komputerze nie pokazało żadnego błędu a auto sie nie chce kręcić 2500 i koniec jazdy...
Mam prośbę czy ktoś z was nie miał by chwili i czujnika położenia walu luzem żeby pożyczyć mi go a na 20mn zrobić podmiankę bo nie chce kupwac nowego nie będąc pewnym na 100% czy to to :( Oczywiście jakieś piwo albo zwrot paliwa albo to i to obowiązkowe:) Auto stoi u znajomego mechanika w świetokrzyskim Dokładnie wioska Sorbin :D Może ktoś ma niedaleko??
  
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-06-2010, 09:21   

STIG napisał/a:
czujnika położenia walu

nie sądzę, aby to był czujnik położenia wału, raczej marne szanse...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 23-06-2010, 09:49   

a moze pompka paliwowa nie daje rady ???? psikaj starterem (opcjonalnie plakiem ale wisniowym ładniej z tłumika smierdzi hehe zarcik ) w dolot a kos niech doda gazu na maxa jak wskoczy wiecej rmp to pompka
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
STIG 


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Nałęczów / Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-06-2010, 10:15   

maniutek napisał/a:
STIG napisał/a:
czujnika położenia walu

nie sądzę, aby to był czujnik położenia wału, raczej marne szanse...

A jakieś propozycje??? Bo ja lepszego pomysłu nie mam... Myślałem że może czujnik stukowego ale odpinam go i też dupa. Dodam że Croma nie ma aparatu jak tipek 16v tu jest wyższy level ;p więc szukam kogoś kto naprawdę ma pojęcie o tym silniku i odmianach jego zasilania.

albert1991 napisał/a:
a moze pompka paliwowa nie daje rady ???? psikaj starterem (opcjonalnie plakiem ale wisniowym ładniej z tłumika smierdzi hehe zarcik ) w dolot a kos niech doda gazu na maxa jak wskoczy wiecej rmp to pompka

Miał byś rację gdyby auto nie posiadała instalacji gazowej:P:P A pompa daje odpowiednie Ciśnienie.
  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 23-06-2010, 10:25   

albert1991, nie doczytałeś w pierwszym poście :P
STIG napisał/a:
Tak samo jest na paliwie jak i na gazie.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 23-06-2010, 10:36   

:sciana: nie doczytałem sorry
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
STIG 


Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 12
Skąd: Nałęczów / Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-06-2010, 17:49   

panowie jakieś sugestia co robić???
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load