|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Spryskiwacze |
Autor |
Wiadomość |
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 16:30 Spryskiwacze
|
|
|
Witam.Mam problem ze spryskiwaczami polegajacy na tym ze plyn leci zarowno z przodu jak i z tylu.Wymienilem pompke na nowa bedac pewnym ze to ona za to odpowiada(kierunek wirowania silniczka pompki decyduje o tym czy plyn leci na przod czy tyl)Po wymianie pompki to samo.Mysle moze te zaworki na przewodach.Zamowilem nowe,zalozylem i to samo.Gdy wlaczam przedni spryskiwacz woda leci normalnie z przodu i lekkim strummieniem z tylu.Gdy wlaczam na tyl to z tylu mocno a z przodu lekko tez polewa.Co moze byc? |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 16:51
|
|
|
Może manetka? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 18:19
|
|
|
Bdm, nie.Pompka kreci sie prawidlowo w prawa i lewa strone.No chyba ze nowa tez nie dobra...i puszcza jednoczesnie na dwa wezyki.Da dole pompki jest taki zawor ktory rozdziela do ktorego krocca ma trafic plyn.Pompka nowa z zamiennika. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 18:33
|
|
|
A może wężyki w zbiorniczku dziurawe, i jak pompka zasysa do jednego to podciśnieniem również do drugiego tyle że dużo mniej bo ciśnienie mniejsze? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 19:37
|
|
|
w podszybiu tam gdzie są spryskiwacze jest taki rozdzielacz na2 on ma membranę gumową pewnie przegniła z czasem i nie blokuje |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 25-05-2013, 21:09
|
|
|
pit14, no wlasnie pisalem wyzej ze zaworki wymienione na nowe:) |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 25-05-2013, 22:51
|
|
|
Za kierunek tłoczenia odpowiada pompka - silnik ma prawe i lewe obroty z zależności jak odwróci się napięcie. Zaworki są tylko po to by płyn nie cofał się z powrotem do zbiornika - jedno kierunkowe. Coś jest nie teges przy pompce.
Zrób zdjęcie jak to masz podłączone.
Pompka ppowinna być taka.
|
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 27-05-2013, 21:42
|
|
|
JAM_BELFEGOR, nie bardzo jest jak zdjecie zrobic zreszta nic to nie da.Pompka wcisnieta w zbiornik,od gory kostaka a na dole 2 weze-jeden na przod drugi na tyl.Uklad prosty na tyle ze az mnie dziwi ze zle to dziala,bo wrazenie takie jakby sie gdzies plyn w przewodach mieszal.Chociaz to tez nierealne przeciez.Tak bylo odkad kupilem ale dopiero ostatnio chcialem to naprawic.Problem jest blahy i w zasadzie w niczym nie przeszkadza ale fabrycznie pewnie tak nie bylo.
Wziolem stara pompke(identyczna jak na foto powyzej),wlozylem do wiaderka z woda i podlaczylem do akumulatora.Woda leci tylko jednym kroccem.Zamieniam bieguny to leci drugim.Strumien dosc intensywny.
Prytykam lekko palcem krociez z ktorego wyplywa woda i wtedy mimo ze nie zamienilem biegunow wola lekko wyplywa z drugiego krocca.Tak chyba nie powinno byc choc druga pompka(nowa ze sklepu)ma tak samo.Teraznie wiem czy obydwie sprawne czy obydwie uszkodzone. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|