Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Spryskiwacze
Autor Wiadomość
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-05-2013, 16:30   Spryskiwacze

Witam.Mam problem ze spryskiwaczami polegajacy na tym ze plyn leci zarowno z przodu jak i z tylu.Wymienilem pompke na nowa bedac pewnym ze to ona za to odpowiada(kierunek wirowania silniczka pompki decyduje o tym czy plyn leci na przod czy tyl)Po wymianie pompki to samo.Mysle moze te zaworki na przewodach.Zamowilem nowe,zalozylem i to samo.Gdy wlaczam przedni spryskiwacz woda leci normalnie z przodu i lekkim strummieniem z tylu.Gdy wlaczam na tyl to z tylu mocno a z przodu lekko tez polewa.Co moze byc?
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-05-2013, 16:51   

Może manetka?
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-05-2013, 18:19   

Bdm, nie.Pompka kreci sie prawidlowo w prawa i lewa strone.No chyba ze nowa tez nie dobra...i puszcza jednoczesnie na dwa wezyki.Da dole pompki jest taki zawor ktory rozdziela do ktorego krocca ma trafic plyn.Pompka nowa z zamiennika.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-05-2013, 18:33   

A może wężyki w zbiorniczku dziurawe, i jak pompka zasysa do jednego to podciśnieniem również do drugiego tyle że dużo mniej bo ciśnienie mniejsze?
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-05-2013, 19:37   

w podszybiu tam gdzie są spryskiwacze jest taki rozdzielacz na2 on ma membranę gumową pewnie przegniła z czasem i nie blokuje
     assistance   Moneta
 
 skype
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 25-05-2013, 21:09   

pit14, no wlasnie pisalem wyzej ze zaworki wymienione na nowe:)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 25-05-2013, 22:51   

Za kierunek tłoczenia odpowiada pompka - silnik ma prawe i lewe obroty z zależności jak odwróci się napięcie. Zaworki są tylko po to by płyn nie cofał się z powrotem do zbiornika - jedno kierunkowe. Coś jest nie teges przy pompce.

Zrób zdjęcie jak to masz podłączone.

Pompka ppowinna być taka.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 27-05-2013, 21:42   

JAM_BELFEGOR, nie bardzo jest jak zdjecie zrobic zreszta nic to nie da.Pompka wcisnieta w zbiornik,od gory kostaka a na dole 2 weze-jeden na przod drugi na tyl.Uklad prosty na tyle ze az mnie dziwi ze zle to dziala,bo wrazenie takie jakby sie gdzies plyn w przewodach mieszal.Chociaz to tez nierealne przeciez.Tak bylo odkad kupilem ale dopiero ostatnio chcialem to naprawic.Problem jest blahy i w zasadzie w niczym nie przeszkadza ale fabrycznie pewnie tak nie bylo.

Wziolem stara pompke(identyczna jak na foto powyzej),wlozylem do wiaderka z woda i podlaczylem do akumulatora.Woda leci tylko jednym kroccem.Zamieniam bieguny to leci drugim.Strumien dosc intensywny.
Prytykam lekko palcem krociez z ktorego wyplywa woda i wtedy mimo ze nie zamienilem biegunow wola lekko wyplywa z drugiego krocca.Tak chyba nie powinno byc choc druga pompka(nowa ze sklepu)ma tak samo.Teraznie wiem czy obydwie sprawne czy obydwie uszkodzone.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load