|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Temperówka Jędrzeja |
Autor |
Wiadomość |
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 16-02-2009, 15:57 Temperówka Jędrzeja
|
|
|
Przygoda z moją temperówką była taka iż będąc w wojsku i przyjeżdzając na przepustki a były one krótkie więcej czasu marnowałem na czekanie na busa niż radości z kilkunastu godzin na wolności postanowiłem pożyczyć kase i kupić auto myślałem najpierw o Daewoo Espero młody dość rocznik czyli 1996-98 szło kupić za około 3000zł więc pojechałem na przepustce do Radomia obejżeć owe auto i na miejscu okazało sie ze gość był wcale nie konkretny bo sprzedał go jakieś 10 minut zanim ja dojechałem (a dzwoniłem do typa i nic nie powiedział) więc kiosk anonse i szukam ale nic nagle myśle moze Fiat’a kupie i jest za 3700zł tempra więc jade obejżeć z zewnątrz wyglądała super tak jak i w środku silnik też ok oponki nowe itp.itd. więc mówie do gościa ile spóści z ceny on ze 100zł a ja na to ze daje 2900zł i biore a on nie, nie to nie wsiedliśmy z kumplem do auta i odjazd nagle gość biegnie za nami i macha by stanąć i mówi że sprzeda za tą cene to kupiłem to cudo
Fiat Tempra
Rok produkcji- 1994
Pojemność silnika [w cm3-] 1600
Skrzynia biegów- Manualna
Rodzaj paliwa- Benzyna
Typ Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi- 4/5
Wyposażenie -Centralny zamek, Elektryczne szyby, Wspomaganie kierownicy, ABS, Poduszka powietrzna,
Informacje dodatkowe- Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
Z czasem okazało sie że świece są padnięte i na zimnym silniku nie chce odpalsć więc wymiana ale zanim do tego doszłem co było właśnie przyczyną dużo czasu spędziłem na forum, po jakimś czasie ponad 20tyś. zrobiłem będąc od domu ponad 120km zerwało zęby z paska rozrządu i kumpel mnie zholował wymieniłem pasek i rolke było ok ale coś sie delikatnie tłukło mało słyszalne to było ale jednak było i zrobiłem na tym pasku 140km i jasąc se nagle zgasł silnik więc zjazd na poboczemacha do góry a tam zonk tłok bokiem wyszedł i znów hol do domu znalazłem silnik wraz z osprzetem , skrzynią za 700zł tylko sam musiałem go wyjąć z auta silnik był po remoncie kapitalnym nigdy nie widział gazu hoć był też 1.6 jak u mnie ale na jednopunkcie a u mnie pełen wtrysk był ale nic razem z kumplem poprzekładaliśmy kolektory i inne rzeczy z mojego silnika do tego i teraz jest na pełnym wtrysku lecz mniej koni i to odczówalne przezemnie ale nie narzekam silnik sprawóje sie jak narazie dobrze.
A teraz kilka filmików http://www.youtube.com/user/Jedrzejkj |
_________________ TEMPRA '94 1.6 i.e mpi/LPG 159A3.046 przerobiony na 159B9.000
http://www.youtube.com/watch?v=VSUzXOKi_BI
http://forum.tempra.org/a...tm?user_id=2692 |
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-02-2009, 16:02
|
|
|
O widzę auto z moich stron.... Bardzo podoba mi się z zewnątrz..... Niech ci służy |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 16-02-2009, 19:15
|
|
|
wygląda na zadbaną, gratuluję |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-02-2009, 19:31
|
|
|
tez bardzo mi sie podob ten egzemparz |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-02-2009, 20:11
|
|
|
Czemu ona taka wysoka z tyłu |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Mati
Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 59 Skąd: Łomianki
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-02-2009, 11:24
|
|
|
Z zewnątrz naprawdę super wygląda tylko w środku ubogo i brak mi digitala |
|
|
|
|
Jędrzej
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2008 Posty: 154 Skąd: Małogoszcz
Województwo: Świętokrzyskie
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|