|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Po udeżeniu ciężej się skręca... |
Autor |
Wiadomość |
C3biX
Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 15-04-2008, 17:57 Po udeżeniu ciężej się skręca...
|
|
|
Witam, ostatnio na mokrej jezdni jakiś wariat wyprzedzał na zakręcie i niestety musiałem wjechać na chodnik... po drodze był niezły krawężnik. Po obejrzeniu samochodu zobaczyłem, że tylko koło przebite i felga pogięta. Zmieniłem je i odrazu zobaczyłem różnicę. Nie posiadam w Tipku wspomagania, ale skręcanie nie było takie ciężkie. Na parking wjeżdżałem jedną ręką naprawdę lekko chodziło, a teraz? Wszystkie poty ze mnie wychodzą hehe Napompowałem koła i nadal to samo. Z ojcem przeglądaliśmy na kanale i niby wszystko ok, wiecie może co się stało? |
|
|
|
|
opti
Pomógł: 29 razy Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 1621 Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 15-04-2008, 17:58
|
|
|
trzeba by sie przekladni kierowniczej przygladnac czy czasem po tym uderzeniu ona nie ucierpiala najwiecej |
_________________ Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 15-04-2008, 18:19
|
|
|
mogła się skrzywić listwa zębata w przekładni i nie będzie tego widać a będzie bardzo ciężko chodzić. Niestety musisz rozebrać i posprawdzać... |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 15-04-2008, 18:21
|
|
|
C3biX napisał/a: | musiałem wjechać na chodnik... po drodze był niezły krawężnik |
Nie dziw się, jak coś się powykrzywia lub powygina w układzie kierowniczym albo zawieszeniu. Przy sporej prędkości na chodnik.
Heh, a tak przestrzegają w czasopismach, żeby nie wjeżdżać za szybko na chodnik. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
C3biX
Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 15-04-2008, 18:26
|
|
|
Wieprz, hehe coż zrobisz? Ale nie miałem innego wyjścia... Nie no wsumie miałem czołówka ;] a jechałem z 50-60km/h |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 15-04-2008, 18:29
|
|
|
Pewnie, że lepiej połamać zawieszenie, niż kark.
Szkoda, że tamten pal*nt nie odpowie za to i nie zapłaci za naprawę. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-04-2008, 22:36
|
|
|
Wieprz napisał/a: | Pewnie, że lepiej połamać zawieszenie, niż kark.
Szkoda, że tamten pal*nt nie odpowie za to i nie zapłaci za naprawę. |
sluchaj a nie pogiela Ci sie ta belka z przodu? ja kiedys wlanalem w kraweznik z duza predkoscia, oczywiscie 3 z 4 felg od razu do wymiany, ale dopiero na zbieznosci wyszlo, ze ta belka jest skoszona:/ |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Wieprz
Pomógł: 23 razy Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 444 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 18-04-2008, 16:04
|
|
|
maniutek, Temprę mam od 2. miesięcy, nie miałem żadnego przykrego zdarzenia i oby tak zostało.
Ale to chyba pytanie nie do mnie, tylko do C3biX. |
_________________ Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-04-2008, 19:32
|
|
|
nie do Ciebie, sorry, zagapilem sie |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
C3biX
Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 12 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 19-04-2008, 18:22
|
|
|
maniutek, hmmm wiesz w sumie nie wiem. Nie znam się na mechanice. Można to obejrzeć samemu czy trzeba do mechanika jakiegoś jechać? Mam kanał i jakby co ojciec by obejrzał... |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 01-05-2008, 14:33
|
|
|
A nie masz pogiętego wachacza, drążka i końcówki? Być może też wygięło ci się mocowanie obrotowe jednego z amorków i stąd takie opory? Ja po takim walnięciu w krawężnik miałem do wymiany prócz felgi jeszcze wachacz, drążek i końcówkę... |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|