Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Po udeżeniu ciężej się skręca...
Autor Wiadomość
C3biX 


Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 12
Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 15-04-2008, 17:57   Po udeżeniu ciężej się skręca...

Witam, ostatnio na mokrej jezdni jakiś wariat wyprzedzał na zakręcie i niestety musiałem wjechać na chodnik... :( po drodze był niezły krawężnik. Po obejrzeniu samochodu zobaczyłem, że tylko koło przebite i felga pogięta. Zmieniłem je i odrazu zobaczyłem różnicę. Nie posiadam w Tipku wspomagania, ale skręcanie nie było takie ciężkie. Na parking wjeżdżałem jedną ręką naprawdę lekko chodziło, a teraz? Wszystkie poty ze mnie wychodzą hehe :) Napompowałem koła i nadal to samo. Z ojcem przeglądaliśmy na kanale i niby wszystko ok, wiecie może co się stało?
  
 
opti 



Pomógł: 29 razy
Wiek: 41
Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 1621
Skąd: Podkarpacie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 15-04-2008, 17:58   

trzeba by sie przekladni kierowniczej przygladnac czy czasem po tym uderzeniu ona nie ucierpiala najwiecej
_________________
Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
Nuova Bravo 1.9 16v mj 190KM Sport
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 15-04-2008, 18:19   

mogła się skrzywić listwa zębata w przekładni i nie będzie tego widać a będzie bardzo ciężko chodzić. Niestety musisz rozebrać i posprawdzać... :roll:
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wieprz 


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 444
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
Wysłany: 15-04-2008, 18:21   

C3biX napisał/a:
musiałem wjechać na chodnik... :( po drodze był niezły krawężnik

Nie dziw się, jak coś się powykrzywia lub powygina w układzie kierowniczym albo zawieszeniu. Przy sporej prędkości na chodnik.
Heh, a tak przestrzegają w czasopismach, żeby nie wjeżdżać za szybko na chodnik. ;)
_________________
Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG
     Moneta
 
C3biX 


Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 12
Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 15-04-2008, 18:26   

Wieprz, hehe coż zrobisz? Ale nie miałem innego wyjścia... Nie no wsumie miałem czołówka ;] a jechałem z 50-60km/h
  
 
Wieprz 


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 444
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
Wysłany: 15-04-2008, 18:29   

Pewnie, że lepiej połamać zawieszenie, niż kark. ;>
Szkoda, że tamten pal*nt nie odpowie za to i nie zapłaci za naprawę.
_________________
Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG
     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-04-2008, 22:36   

Wieprz napisał/a:
Pewnie, że lepiej połamać zawieszenie, niż kark. ;>
Szkoda, że tamten pal*nt nie odpowie za to i nie zapłaci za naprawę.


sluchaj a nie pogiela Ci sie ta belka z przodu? ja kiedys wlanalem w kraweznik z duza predkoscia, oczywiscie 3 z 4 felg od razu do wymiany, ale dopiero na zbieznosci wyszlo, ze ta belka jest skoszona:/
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wieprz 


Pomógł: 23 razy
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 444
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Województwo: Opolskie
Wysłany: 18-04-2008, 16:04   

maniutek, Temprę mam od 2. miesięcy, nie miałem żadnego przykrego zdarzenia i oby tak zostało. ;)
Ale to chyba pytanie nie do mnie, tylko do C3biX.
_________________
Talbot Horizon -> Skoda Felicia -> Fiat Ritmo -> Talbot Horizon -> Fiat Tempra SW Liberty HSD, 1.6 MPI, 90KM 127Nm, Pb/LPG
     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-04-2008, 19:32   

nie do Ciebie, sorry, zagapilem sie
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
C3biX 


Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 12
Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 19-04-2008, 18:22   

maniutek, hmmm wiesz w sumie nie wiem. Nie znam się na mechanice. Można to obejrzeć samemu czy trzeba do mechanika jakiegoś jechać? Mam kanał i jakby co ojciec by obejrzał...
  
 
dcfan 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 660
Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 01-05-2008, 14:33   

A nie masz pogiętego wachacza, drążka i końcówki? Być może też wygięło ci się mocowanie obrotowe jednego z amorków i stąd takie opory? Ja po takim walnięciu w krawężnik miałem do wymiany prócz felgi jeszcze wachacz, drążek i końcówkę...
_________________
Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load