Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
czy to Lambda czy coś innego?
Autor Wiadomość
sqnix 


Wiek: 39
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 149
Skąd: Ostrołęka-Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 06-03-2007, 17:05   czy to Lambda czy coś innego?

Nie wiem od czego to jest ale silnik na benzynce lekko wariuje. podaje przykład odpal zimny na benzynie jadę ładnie się rozgrzewa do 90 stopni wszystko jest ok. do momentu aż go wyłącze na jakieś 5 10 minut, odpalam ponownie pali po przejechaniu paru metrów gaśnie.nie wiem co jest. Odpala ale coś jakby nie dawało mu cieczy. i tak jest zawsze jak go zgasze na benzynie 1 raz od zimnego rozruchu. jeśli ktoś potrafiłbym mi pomóc to dziękuję Mam Temprę 1.6 gaźnik 92r. Może to czujnik położenia wału czy coś takiego ??? Pomóżcie
  
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-03-2007, 17:39   

jak bylby to CPW to nie chcialby w ogole odpalac sprawdz sonde a jesli okaze sie ze jest sprawna to sprawdz digiplex(modul zaplonowy...)
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Kamitchi 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 317
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-04-2007, 07:50   

gawor06 napisał/a:
jak bylby to CPW to nie chcialby w ogole odpalac sprawdz sonde a jesli okaze sie ze jest sprawna to sprawdz digiplex(modul zaplonowy...)


Odpalałby.
_________________
cuoresportivo 2.0 16v :)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 11-04-2007, 08:00   

gawor06 napisał/a:
sprawdz sonde a jesli okaze sie ze jest sprawna to...


No nie no przy aucie na gaźniku kazać sondy szukać ;] U mojego ojca podobne problemy powodował układ wzbogacania mieszanki na zimnym aucie, dokładnie termozawór wkręcony w kolektor ssący, normalnie na zimnym silniku jest otwarty i przepuszcza podciśnienie do membrany która coś tam uchyla w gaźniku co skutkuje wzbogaceniem mieszanki, gdy silnik się nagrzeje zawór ten powinien sie zamknąć, u mojego ojca się nie zamykał i do chwila az sie nie zgasiło auta silnik chodził aczkolwiek trochę go przylewało, po zgaszeniu albo z wielkim trudem albo wcale nie dawał sie odpalić.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load