|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
czy to Lambda czy coś innego? |
Autor |
Wiadomość |
sqnix
Wiek: 39 Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 149 Skąd: Ostrołęka-Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 06-03-2007, 17:05 czy to Lambda czy coś innego?
|
|
|
Nie wiem od czego to jest ale silnik na benzynce lekko wariuje. podaje przykład odpal zimny na benzynie jadę ładnie się rozgrzewa do 90 stopni wszystko jest ok. do momentu aż go wyłącze na jakieś 5 10 minut, odpalam ponownie pali po przejechaniu paru metrów gaśnie.nie wiem co jest. Odpala ale coś jakby nie dawało mu cieczy. i tak jest zawsze jak go zgasze na benzynie 1 raz od zimnego rozruchu. jeśli ktoś potrafiłbym mi pomóc to dziękuję Mam Temprę 1.6 gaźnik 92r. Może to czujnik położenia wału czy coś takiego ??? Pomóżcie |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-03-2007, 17:39
|
|
|
jak bylby to CPW to nie chcialby w ogole odpalac sprawdz sonde a jesli okaze sie ze jest sprawna to sprawdz digiplex(modul zaplonowy...) |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Kamitchi
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 317 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-04-2007, 07:50
|
|
|
gawor06 napisał/a: | jak bylby to CPW to nie chcialby w ogole odpalac sprawdz sonde a jesli okaze sie ze jest sprawna to sprawdz digiplex(modul zaplonowy...) |
Odpalałby. |
_________________ cuoresportivo 2.0 16v |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-04-2007, 08:00
|
|
|
gawor06 napisał/a: | sprawdz sonde a jesli okaze sie ze jest sprawna to... |
No nie no przy aucie na gaźniku kazać sondy szukać ;] U mojego ojca podobne problemy powodował układ wzbogacania mieszanki na zimnym aucie, dokładnie termozawór wkręcony w kolektor ssący, normalnie na zimnym silniku jest otwarty i przepuszcza podciśnienie do membrany która coś tam uchyla w gaźniku co skutkuje wzbogaceniem mieszanki, gdy silnik się nagrzeje zawór ten powinien sie zamknąć, u mojego ojca się nie zamykał i do chwila az sie nie zgasiło auta silnik chodził aczkolwiek trochę go przylewało, po zgaszeniu albo z wielkim trudem albo wcale nie dawał sie odpalić. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|