Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo 2.0 20V HGT
Autor Wiadomość
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-08-2011, 21:45   Tipo 2.0 20V HGT

Wita przyszedł czas aby pochwalić się moim maleństwem , był to zwykły Tipo z silnikiem 1.6 75 konnym na jednym wtrysku .Niestety nic nie trwa wicznie i w tym podobno idiot odpornym silniku papa powiedziały pirsciene tłokowe a mianowicie z odmy waliło spalinami i olejem , remont nieopłacalny ,zmiana silnika sredni pomysł bo nie wiadomo na co się trafi ,wiec realizacja mażeń które od ok 2 lat krążą po głowe szybkie przeglądnięcie allegro i w trase nie jest daleko tylko 230km w jedną stronę ,oglądanie i sprawdzanie techniczne jest w miare ok ale i tak liczy się silnik i zawieszenie + klima wszystko jakos daje rade silnik chodzi perfekcyjnie zawiecha srednio ale auto sporo stalo aż zapuściło ,,korzenie'' ledwo wyjechał ,po przejażdce troche lepiej więc biore . Tak stałem się posiadaczem Fiata Marei 2,0 20V HGT (5 garów) do domu powrót na kołach bez żadnych niespodzianek ze strony mery co jedynie troche kaprysił drugi samochód mercedes ale stary (bo ma już 30 lat na karku ) więc wybacza sie takie kaprysy po parawie 500 km trasie teraz czas na rozbieranie marynki i przeszczep wspaniałego serduszka do Tipo oczywiście zdam relacje z prebegu i jakieś fotki postaram się wkleić choć czas przewidziany jest tylko na przekładke bo 15 mam zamiar tipem jechać na wakacje nad morze (Międzyzdroje) więc może kogoś odwiedze ;]
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
  
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 03-08-2011, 21:49   

MARIOVIRUS, dawaj foty i pokaż jak to jedzie :p
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-08-2011, 21:59   

pewne prace przez ostatni tydzień zostały wykonane tj. wypatroszenie tipo (najłatwiejszaa opcja bo silnika nie szkoda było więc poszedł na glebe i środek cała nagrzewnica bo wskakuje klima ;]
[** Dodano: 03-08-2011, 23:13 **


** Dodano: 03-08-2011, 23:14 **


** Dodano: 03-08-2011, 23:15 **


** Dodano: 03-08-2011, 23:16 **
Oczywiście wskakuje nowe serwo żeby chebli nie brakło (po lewej z tipo 1,6 po prawej z maeri 2.0

** Dodano: 03-08-2011, 23:19 **
zawieszenie obiwiązkowo z 2.0 niestety jarzma z hamulców z najsłabszej wersji 2.0 wentylowane nie podeszły zeby na 14'' latac :(


** Dodano: 03-08-2011, 23:23 **
Wczoraj udało się wyjąć silnik z maryny dzisiaj trafił do mechanika z częściami czekam na silnik i jak go dostane to prawdopodobnie bede miał na pare godzin wyciągarke do silników to mam nadzieje że uda się silnik wsadzić chociaż w komore silnika

** Dodano: 03-08-2011, 23:26 **
Luczu, żeby jechało kilka dni trzeba czekac na zmontowanie pozniej idzie do elektryka ( nie wiem jeszzce kto sie tego podejmie) ale imo musze wywalić bo już 2 wtopy zaliczone pierwsza to złamałem kluczyk w stacyjce a 2 to rozwaliłęm antene od imo przy demontarzu kolumny kierowniczej

** Dodano: 04-08-2011, 22:20 **
No i jest serduszko dzisiaj od mechanika odebrane wymieniony został rozrząd i panewki korbowe bo lubią się przekręcić uszkadzając wał dodatkowo silnik wylądował już w tipo


]
a po dobrej robocie należy się piwko
jutro ogarniam elektryke i fajnie bedzie jak wskoczą obie chłodnice i parownk ale na ile czas pozwoli sie okaże
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-08-2011, 11:31   

Niesamowite...
Zgłoś się jeszcze do Młodego po naklejkę VentiValvole
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 05-08-2011, 11:47   

nie no szacun :) ale to będzie latać :D


MARIOVIRUS napisał/a:
i parownk


Na parowniku chcesz jeździć ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 05-08-2011, 17:43   

Mogłeś go poczyścić zanim wsadziłeś. Zazdroszczę, bo zawsze chciałem zrobić swapa :)
_________________
     Moneta
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 05-08-2011, 18:29   

do 15-go trochę mało czasu, ale trzymam kciuki za powodzenie. Ja bałbym się po takim swapie wybrać 600km nad morze, wolałbym pojeździć najpierw po okolicy, tym bardziej że wał dopiero po szlifie. Aż sam jestem ciekaw jak to będzie jeździć, bardzo odważny pomysł. Widzę że silnik się ledwo mieści w komorze - obudowa rozrządu przy samej podłużnicy ;)
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 05-08-2011, 19:03   

MARIOVIRUS, wymieniasz rozrząd ? Jaki olej wlewasz ?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-08-2011, 19:45   

Podziwiam :bravooo: :bravooo:
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Becik 



Wiek: 40
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 9
Skąd: Drozdowo ok. Świecia
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 05-08-2011, 21:30   

Normalnie szacun. Co do hamulców jak chcesz to mam zaciski , tarcze nawet resztki klocków chyba od mojej Cromy tarcze 257mm wentylowane czternastki wchodziły na nie. Jak co to wal śmiało.
_________________
Fiat Croma 2.0 T.i.e
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-08-2011, 21:39   

257 to były w zwykłym 2.0 8v tam potrzeba większych...
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-08-2011, 21:59   

Jelcyn, Na razie zostaje niepozornie to jest zero naklejek i fabryczny znaczek 1,6 ie. :)
Luczu, oczywiście LPG pierwszej generacji i bedzie śmigać miło a spalanie powinno miescic sie w granicach 14-16 litrów przy buceniu na klimie
mrk69, Nie ma czasu na wyglad silnik padlł a czymś jeździć trzeba starym mercedesem 2.0 w dizlu o mocy 60koni i masie 2 ton ciężko się jezdzi na codzień a że taki swap chodził mi po głowie od prawie 2 lat wiec w końcu jest ;]
meter30, czasu dużo zostało już tylko ogarnać juz resztkę instalacji i dać do elektryka żeby imobilajzer zdją oczywiscie po okolicy troche asfaltu zwine przed wyjazdem i oczywiscie male sprostowanie wał nie mial żadnej obróbki zostały zdjęte stare panewki nominalne i nominalne tyle że nowe załorzone a mechanik mówil że tego sie nie dociera ,co do komory silnika w marei jest to samo wszystko na styku mnie od koła pasowego kilmy i pasków od podłurznicy jest az caly milimetr odstepu :lalala:
Luczu, rozrzad oczywiscie byl wymieniony obowiazkowo a olej wskakuje jakis dobry 15W40 przebieg niby 210 tys. ale te silniki musza mieć dobre smarowanie czyli gestrzy olej (wada konstrukcyjna ) bardzo miekki wał panewka potrafi sie obrocic i np jest ok a wał do kosza
Becik, cheble sa z mareii od tej pojemnosci niestety jarzma z tarcz mniejszych tj. 2.0 8V ją za małe i trzeba by podkladke ok 2 mm wstawiac miedzy jarzmo a piaste ,jak autko już wyjedzie jak trzeba na ulice to sam bede miał do sprzedania cheble od 2.0 8V tj. 257 mm wentylowane pasujace do slabszych modeli z nowkami tarczami i klockami tylko ze jedna tarcza peknieta przez moje bledne zamontowanie ale latalem tak prawie od nowosci a maja dopiero ok 6tys. ale to jeszcze nie aktulane ;]
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
  
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 05-08-2011, 22:04   

MARIOVIRUS napisał/a:
oczywiście LPG pierwszej generacji


jak już to 2 gen :)
Niestety to jedzie na sekwencji - na parowniku to męczenie silnika i do tego dochodzi znaczny ubytek mocy

MARIOVIRUS napisał/a:
olej wskakuje jakis dobry 15W40


Nie lał bym minerała do takiego silnika ... Min 10w40 a wiem, że i leją lepsze
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-08-2011, 22:08   

Luczu, nie zgodze się co do oleju kuzyn lał 15W40 było ok 1,5 roku gosciu zalalmu jakiś super z USA 10W 40 i po 4 tys. panewka się przekręciła ( fakt przy 220km/h ale ten silnik cały czas był pałowany ile wlezie ) osobiscie zastanawiałem sie nad 10 W60 lub 15W40 i padło na gęstrzy czyli 15W40

** Dodano: 05-08-2011, 23:09 **
z gazem faktycznie troche ubytku mocy jest ale silnik pracuje zadowalająco na I generacji LPG a co do męczenia to zależy od regulcji
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 05-08-2011, 22:13   

podejrzewam, że tu nie chodzi o gęstość oleju a o właściwości w różnych warunkach pracy.

MARIOVIRUS napisał/a:
kuzyn lał 15W40 było ok 1,5 roku gosciu zalalmu jakiś super z USA 10W 40 i po 4 tys. panewka się przekręciła ( fakt przy 220km/h ale ten silnik cały czas był pałowany ile wlezie )


I wtedy akurat przyszedł jego kres. Jak by tak było to by nie lali syntetyków do silników tylko minerały ;)


MARIOVIRUS napisał/a:
padło na gęstrzy czyli 15W40


Pamiętaj, że to działa też w drugą stronę i przy minus 20 stopniach będzie AŁA

** Dodano: 05-08-2011, 23:14 **
MARIOVIRUS napisał/a:
silnik pracuje zadowalająco na I generacji LPG


jeszcze raz powtarzam - 2 gen :)

MARIOVIRUS napisał/a:
a co do męczenia to zależy od regulcji


Parownik nie wyrabia powyżej 5 tys obr.
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-08-2011, 22:43   

jezdzilem na parowniku i tym silniku w marei i do 8 tys (ponad odcinke na benzynie) ciągną ochoczo i nie było problemu w zalerzności od przełorzeń nawet na 5 ce od 140 do 210 szedł jak kuna jak bedzie uruchomiony się zobaczy czy na 2 gen czy na I zostanie wyjdzie w praniu a jaki olej Luczu, polecasz do silnika ktory lekko miał nie bedzie i podatny jest na awarie wału
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-08-2011, 22:45   

MARIOVIRUS, zeby luczu nie pisał to u ciebie gaz to II generacja I by nie chodziła przy tym silniku :)
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-08-2011, 22:49   

Bdm, I gen LPG ruszy bez problemu i wiem co mówie spalanie w trasie tj. 170-210km/h + klima 14l gazu i ciągnie aż miło chopciaż faktycznie na benie troche rzwawszy ,jak do 15 go odpale to można go obejrzec na trasie Bolesławiec- Międzyzdroje lub od 15 do 20 w międzyzdrojach i okolicach
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 05-08-2011, 22:52   

MARIOVIRUS napisał/a:
a jaki olej Luczu, polecasz do silnika ktory lekko miał nie bedzie i podatny jest na awarie wału


W najgorszym wypadku lej 10w40 motula :p
Tak na marginesie

http://forum.tempra.org/t...lejowa+gadanina temat wyczerpany ;)

jak będzie nie wystarczająca ilość informacji to zajrzyj tu http://forum.tempra.org/t...lejowa+gadanina temat dot. oleju do sedici - czyli jak już pewnie wiesz równie nieszczęsnych panewek

miłej lektury :D

MARIOVIRUS napisał/a:
jak bedzie uruchomiony się zobaczy czy na 2 gen czy na I zostanie wyjdzie w praniu


Z uporem maniaka powtarzam - masz już 2 generację.
1 generacja jest do gaźników :D
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-08-2011, 22:54   

Luczu, gazownik wkladajac lpg dal 2 gen ale nie radzil sobie z regulacja palil 20l LPG przy osiagasach kiepskich lub rakieta lepsza od bp zalezy od ustawien i zmienil na 1 generacje i na pelnym wtrysku tez to pojdzie bez problemu od 3 lat sprawdzone
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 05-08-2011, 22:55   

MARIOVIRUS, to ja już nie ogarniam tego 8| :niewiem:

** Dodano: 05-08-2011, 23:59 **
martwisz się o panewki a jak będziesz go tak kręcił z instalacją na parowniku to wypalisz zawory i tyle z tego będzie ;d
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-08-2011, 23:39   

Luczu napisał/a:
Z uporem maniaka powtarzam - masz już 2 generację.
1 generacja jest do gaźników :D

Luczu, Widziałem już instalacje "na śrubę" w silnikach MPI i działały ale nie znaczy że to jest zdrowe dla silnika.Wiadomo że nie będzie ta instalacja dawkowała gazu tak dokładnie jak dobrze wyregulowana sekwencja i przy podkręcaniu śruby dla zmniejszenia spalania w końcu wypali zawory albo uszczelka pod głowicą nie wydoli.Decyzja należy do właściciela i w najgorszym przypadku cała praca ze SWAP-em w piz..du.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
miro91 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 200
Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 07-08-2011, 19:44   

MARIOVIRUS, musimy sie kiedyś spotkać, bo mieszjasz niedaleko :)
Ja obecnie robie remont generalny (blacharkę) w swoim niedawno zakupionym sedicivalvole :)
_________________
TIPO 1.4 - zostało sprzedane ;(

TIPO SEDICIVALVOLE
  
 
 
Juves 


Wiek: 34
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 46
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 09-08-2011, 14:50   

Podziwiam kolegę :) i trzymam kciuki :)
  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 09-08-2011, 18:25   

Szacun wielki, naprawde :D
Jedna uwaga ode mnie.... załóż sekwencje, bo jak przedmówcy piszą na parowniku będzie lipa i uwierz, ze za jakiś czas tego pożałujesz ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load