Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tipo 2.0 20V HGT
Autor Wiadomość
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 23-09-2011, 01:09   

MARIOVIRUS, wszystko Ok tylko nie lej kuwa minerała !! :/
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 23-09-2011, 21:33   

Luczu, silnik zalany narazie 10W40 i po odpaleniu spokojna jazda 200km zeby panewki sie ulozyly pozniej 300km ostzrejszej jazdy zeby zobaczyc czy nic nie wyjdzie bokiem nastepnie zmiana oleju tj po 500km i pelen ogiena z olejeb to bedzie zmieniony na i tu jeszcze nie wiem ale cos sie wleje ,a propo elektroniki koputer dalem znajomemu bedzie go dawal do goscia z legnicy co jest kumaty w kompach do aut i ma usunac z kompa imo a nastepnie odpalanie albo sprawdzanie co jeszcze nie jest tak wpiete tagrze mysle ze na przyszly miesiac tipo bedzie widziane w legnicy i zgorzelcu podczas docierania sprzetu ,ps anteny nie oplaca sie kupowac bo wywale kilka stowek a imo i tak docelowo trzeba zdjac
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-09-2011, 09:05   

panewek się nie dociera ;)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-09-2011, 21:58   

Raku, moze i tak ale mi mechanik do ktorego mam zaufanie tak radzil i tak zrobie a po za tym musza sie dotrzec do wału bo nie ma opcji zeby ten po przejechaniiu 210tys nie byl lekko wytarty i teraz panewki musza sie dotrzec pod niego gdyz nie byl wal obrabiany tylko wyjete panewki (nominalne) nowe nominalne kupione i zalozone tag ze 200km spokojnej jazyd bedzie po uruchomieniu pozniej troche ostrzej i po 500km zmiana oleju na 15w40 (docelowego) a pozniej to juz pieklo
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-09-2011, 08:02   

dociera sie pierscienie do tulei cylindra. Pierscienie siedzą ciasno i szorują o ścianki..
panewki natomiast, nie mają/nie powinny, dotykać się z czopem wału. Miedzy nimi jest film olejowy, po którym się ślizga wał ;)

Spoko, zawsze warto na spokojnie chwile przejechać. Żeby sprawdzić np. poprawność działania wszystkich elementów układanki.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 26-09-2011, 21:01   

Raku, teoretycznie tak a praktycznie popatrz na wymieniane panewki (nie po obruceniu bo wted wiadomo rysy) zawsze srodkiem jest inny kolor od zebranego materialu ,panewka dziala jak lozysko a jak wiemy w kazdym lozysku elementy dotykaja sie, wal nie wisi w powietrzu tylko lezy na panewce a olej ma za zadanie jedynie zmniejszyc opory tarcia i odebranie temperatury z nagrzanej panewk i wału
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 26-09-2011, 22:19   

Nieno jasne. Ten element tez sie zuzywa:)
acz ciezko to nazwac docieraniem.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 13-10-2011, 23:03   

dzisiaj odebralem komputer z zalozonym emulatorem imobilajzera jednak zlosliwa bestia nie odpala wszystkie kable popodpinane a nadal brak iskry wiec albo cos jeszcze w kablach albo imo nie jest zdjety jutro bede ugadywac sie na termin z elektrykiem ktory lubi jak w kablach jest burdel moze uda mu sie odpalic malenstwo jesli nie to nie wiem chyba trzeba szukac drugiego auta na dawce i poprostu wszystko z precyzja chirurga wyciagac i wkladac zeby jezdzilo ale czas pokaze :sciana:
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
leisman 



Wiek: 52
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 25
Skąd: Lędziny
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-11-2011, 18:07   

MARIOVIRUS, no i jak tam skończyła się twoja bajka bo te trzy stronki czytałem z zafascynowaniem i..... endu nie ma :?: :?: :?:
_________________
Było:
Isuzu Gemini 1.8D 1983
Fiat Tipo 1.6 DGT 1989
Opel Omega Carawan 2.0 16V "x20xev" 1997 :)
Fiat Tipo 1.6 i.e. + LPG 1993 ;(

Jest: Omega BFL 2.5 DTI Automat Carawan 2002
     Moneta
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-11-2011, 20:02   

Jednak zeszło trochę dłużej, może na wakacje wyjedzie :P .
  
 
 
leisman 



Wiek: 52
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 25
Skąd: Lędziny
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-11-2011, 09:22   

mac1us, no ale załatwiłeś sprawę z immo? odpaliłeś motor?
_________________
Było:
Isuzu Gemini 1.8D 1983
Fiat Tipo 1.6 DGT 1989
Opel Omega Carawan 2.0 16V "x20xev" 1997 :)
Fiat Tipo 1.6 i.e. + LPG 1993 ;(

Jest: Omega BFL 2.5 DTI Automat Carawan 2002
     Moneta
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-11-2011, 20:05   

WTF? Przecież nie jestem właścicielem auta, nie widziałem go nawet na oczy. Ja w Delcie immo nie mam, a "nową" Dedrę taty odpaliłem ze zmienionym immo bez problemu za 1 razem po przekładce silnika. Immo jest powiązane ze soba tzn. kluczyk, puszka immo i sterownik silnika potrzebne jest taki komplet by go odpalić.
  
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 24-11-2011, 21:02   

bądź wygrzebać immo z epromu w kompie.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 24-11-2011, 22:36   

No z wygrzebaniem imo z kompa nie poradzili sobie i okoliczni ,,super,, elektrycy a byl juz u kilku i pare monet na to poszlo teraz czekam na przesylke i na 99% odpali :) bo zamowilem komplet instalacji z komputerem imo i innymi bajerami jak nie odpali to jedyna opcja pruc na czesci jakiegos wlocha z takim silnikiem ,tak że wiecej informacji dam w przyszlym tygodniu co z autkiem ,mam nadzieje ze bedzie juz z gorki tj odpali przejdzie przeglad i bedzie cieszyc z jazdy bo sa juz male plany na przyszlosc ...
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 24-11-2011, 22:50   

MARIOVIRUS, poskładaj to do kupy i męcz młodego o naklejkę VENTIVALVOLE :D
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-12-2011, 10:04   

Jak tam jeździ to?
  
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 30-12-2011, 23:22   

mac1us, jeszcze niestety nie ;( :sciana: przez to ze troche brakowalo czasu checi bo kolejne pruby odpalenia zniechecaly do projektu coraz bardziej no i funduszy( bo trzeba bylo wymienic cale zawieszenie przednie w mercedesie i tak cud ze 30 lat przejezdzilo i sie prawie rok domagalo stukam i dalej jakos jezdzilo) ale jak przez nastepne 2 tygodnie nie uruchomie to szukam drugiej maryny i wszystko bedzie przekladane od nowa albo przez mechanika albo z starannoscia chirurga ale spoko do zlotu to juz musi byc odpalone i dotarte na gotowo ;] Najwiekszy problem to że u mnie w okolicy nikt czegos takiego się nie chce podjąć żeby to uruchomić , ale jezdzic na pewno bedzie chociazby nie wiem co no chyba ze nie bedzie w dobrej cenie maryn 2.0 to trzeba bedzie kupic jakas kappe 2.0 turbo i zaczac od nowa ;]
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Prawdziwek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 181
Skąd: Skwarkowice
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 08-01-2012, 13:36   

MARIOVIRUS, zadzwon i wyslij sterownik do KO-CAR specjalizuja sie w sterownikach do grupy Fiata i na 100% Ci go wyczyszcza z kazdego immo jakie na nim bedzie. Ekipa przygotowana naprawde profesjonalnie, posiadajaca niezbedne interfejsy i zaplecze elektroniczno-programistyczne.
_________________
Fabbrica Italiana di Automobili Torino
     assistance
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 03-02-2012, 12:19   

Znowu podbije temat, w wiadomym celu ;D , odpaliło :?:
  
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 04-02-2012, 23:52   

mac1us, niestety nie w okolicy nie ma juz elektryka ktory chcial by sie podjac uruchomienia silnika i chyba predko nie odpali a ja na razie zakupilem 2-ga maryne 2.0 tym razem sedana do jazdy co dziennej i na niej eksperymentowac bede co dokladnie odpowiada za odpalanie bo wczesniejsza wiedze posiadalem z forum marei i okazala sie zupelnie nie przydatna wiec teraz zamiezam na zywym pacjencie przeprowadzac operacje az odpale tipo a obecnie zakupiona marea zostanie komus sprzedana bo utrzymywac 3 auta srednio mi sie oplaca
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 05-02-2012, 00:29   

Pytanie teraz za 100 punktów po co kupiłeś kolejne 20v skoro wystarczyłoby (jeśli reszta jest dobrze podpięta) rozkodować kompa, jak nie masz nikogo na miejscu to czemu nie wysyłkowo lub kupić kompa fabrycznie bez immo, ale nie zagłębiałem się w to i nie wiem czy takie są.

Jeśli nie tak to musisz sobie pociągnąć instalacje do sterownika immo, zapiąć sterownik immo i silnika z "nowej" z "pestką".
  
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 05-02-2012, 16:31   

Z komputera byl wywalony imobilajzer (a przynajmniej mial byc wywalony i zaplacielm za ta usluge) i dalej nie odpalal kupilem inna wiazke z komputerem i imobilajzerem i nie chcial odpalac dalej a teraz kupilem kolejny samochod zeby narazie miec czym jezdzic bo fiacior stoi juz 7 miesiecy a mercedes nieststy srednio radzi sobie z mrozami ,wiec ta marea ktora kupilem jest do codziennej jazdy a przy okazji do testow i odpalenia tipa

** Dodano: 13-07-2012, 23:54 **
Temat do zamknięcia gdyż auta już praktycznie nie ma 3h temu spłoneło a szkoda mam nadzieje że trafi się jeszcze jakiś Tipo ze zdrową budą ale to za jakiś czas trzeba uporządkować sprawy z tym i nazbierać funduszy :( a teraz ide zalać robaka
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-01-2013, 22:32   

Co się stało? (i nie ważyć mi się dawać złotego szpadla ;D temat trochę uciekł z racji iż się nie wy pozycjonował, a jestem ciekaw co było przyczyną).
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-01-2013, 07:58   

MARIOVIRUS napisał/a:
Temat do zamknięcia gdyż auta już praktycznie nie ma 3h temu spłoneło

schab napisał/a:
Przeszczep się udał , pacjent zmarł ... ( 16.09.2011 )

To ja - Kasandra ...
_________________
Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4
     assistance
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-01-2013, 21:02   

pewnie w wiązce jakaś przygoda się trafiła. dlatego nie odpalał i dlatego zajął się ogniem.

Przykre.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 35 days
Network load