Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Fiat Cinquecento by Bombell
Autor Wiadomość
Bombell 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 32
Skąd: Gniezno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-05-2015, 23:18   Fiat Cinquecento by Bombell

Siemka, chciałbym wam przedstawić moje autko :) Jest to moje pierwsze auto życiu po "lekkich" modyfikacjach xD

Rocznik: 1996
Pojemność: 1,4 16v 2010r
Moc: okolice 120hp
Kolor: 479 Blue Line

Koła:
Borbet Procast 15x7 Made in germany
4x100 ET37
Oryginalny lakier, 4xoryginalne aluminiowe dekielki z logo Procast
Opony:
4x Federal Formoza FD1 165/45 R15
Ukryte wentyle chromowane

Zawieszenie AirRide by Bombell's Garage:

Sterowanie każdym kołem osobno
Pilot AVS ARC-7 Switchbox oraz 4 przyciskowy bezprzewodowy (przód/tył)
Przewód pneumatyczny tekalan 12/9mm oraz poliamid 6/4mm
Wszystkie złączki i trójniki metalowe
Wyspa zaworowa 5/3 1/2 cala
Manometry VIAIR 2” Black x1
Manometry VIAIR 2” Dual Black x2
Butla Custom Stako 34L
Kompresor VIAIR DUAL 480C Dual
Wyłącznik ciśnieniowy VIAIR 140/175PSI

Przód:
- Amortyzator gwintowany KW Variant 1 Inox Line
- Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie Rubena
- Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4
- Custom Camber Plates

Tył:
- Amortyzatory Ta Technix
- Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie Rubena
- Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4

- Stabilizator skrętu (drążek reakcyjny)
- Rozpórka przednia kielichów GSG
- Rozpórka przednia dolna (wahaczy) GSG V2
- Rozpórka tylna dolna 3 punktowa GSG
- Rozpórka C-pillar GSG

Hamulce:
- Pompa hamulcowa nowa seria Magneti Marelli
- Nowe przewody sztywne miedziane
- Nowe przewody elastyczne
- Nowe serwo
Przód:
- tarcza 257mm wentylowana Bosch
- zaciski Bendix z Bravo I HGT 2.0 po regeneracji (uszczelki, gumy, tłoczek)
- klocki EBC Green Stuff

Tył:
- tarcza 240mm nawiercana Zimmermann Sport
- zaciski Alfa Romeo 146 po regeneracji
- klocki EBC Black Stuff
- flansze tył by Lesiu Z.
- Płyn hamulcowy DOT 5.1 Ferrodo Racing
- Hydrauliczny hamulec ręczny Turbo Works Dual Pump

Audio:
- Jednostka główna – Clarion CZ-202EG
- Głośniki przód – 2x 10cm PIONEER TS-1058
- Głośniki boczne – 2x16,5cm PIONEER TS-1746 + Maskownice stalowe Morel
- Głośniki w tylnych boczkach – 2x16,5cm PIONEER TS-1746II + Maskownice stalowe Morel
- Subwoofer –Rockford Fosgate R2D2-10
- Wzmacniacz – Crunch GTI2100

Silnik:
- 1368cc 16v 2010r Fiat 500
- Profi obrobiona głowica
- Sportowe wałki rozrządu Świątek GT
- Większa przepustnica 46mm 1,6 16v
- Kolektor ssący plastikowy custom
- Dolot Mag Sport z filtrem Simota + carbonowa osłona termiczna
- Oil Catch Tank by Turboworks
- Przewody zapłonowe Sentech Tuning Blue
- Świece Denso Iridium Tough® VXU24
- Cewki zapłonowe Champion
- Koło zamachowe 3,5kg by K.Otoczak (ori 6,7kg)
- Nowe sprzęgło Valeo 200mm
- Olej Shell Helix Ultra Racing 10W60
- Sportowy filtr oleju Simota
- Sportowy filtr paliwa Epman Racing
- Przewody paliwowe PTFE w stalowym oplocie
- Poliuretanowe wkładki poduszek silnika Strongflex Sport
- Nowy rozrusznik Hitachi 1,0kw z Fiata 500 1,4 16v z przekładnią planetarną
- Silikonowe przewody Turboworks
- Clean look w komorze silnika


Skrzynia:
- 5b C514.5.13.44 po przeglądzie
- Olej Petronas Tutela ZC 75 Synth + ceramizer
- Customowy ciężarek wybieraka biegów
- Shortshifter

Wydech:
- Kolektor 4-2-1 GSG owinięty bandażem termicznym
- Rura środkowa przelotowa 2" stal aluminiowana
- Komora rezonansowa stal nierdzewna custom by Mag-sport Węglarski
- Tłumik końcowy custom stan nierdzewna by Mag-Sport Węglarski V1

Wnętrze:
- Fotele przód Bimarco Cobra II
- Pasy OMP 4 punktowe 3 calowe
- Rollbar by GSG pokryty flockiem
- Deska rozdzielcza we Flocku by Flocker.pl
- Licznik CC Sporting wersja UK/US w milach
- Kierownica Raid HP Racing 18 280mm zamsz + naba Jacky Auto Sport
- Kosz lewarka zmiany biegów wyciągnięty do środka GSG
- Skrócony lewarek zmiany biegów z podciąganym wstecznym
- Gałka zmiany biegów MOMO GTR2
- Nakładki na pedały Sparco Carbon
- Elektryczna regulacja wysokości świateł
- 4x elektryczne szyby
- Rączki drzwiowe z Fiata UNO
- Wszystkie plastiki we wnętrzu pokryte flockiem by Flocker.pl
- Całe wnętrze wygłuszone matami GMS 07XL

Body i oświetlenie:
- Maska z laminatu 2kg + 4x zapinki Sparco Blue i 4X podkładki carbon pod zapinki
- Tylna klapa na gładko
- Przedni zderzak custom + dokładka Clio II
- Tylny zderzak gładki
- Lotka tylna EBA z dodatkowym światłem
- Szyberdach uchylany oryginalny Fiat
- Lusterka pod kolor nadwozia
- Światła przednie Shadowline
- Przedni hak wkręcany CC SX
- Kierunki przednie oraz boczne dymione
- Tylne światła CC Sporting custom na wzór MHW
- Oryginalny klakson talerzowy zastąpiony dwoma ślimakowymi firmy Hella 400 i 500hz
- Pełna konserwacja podwozia i profili zamkniętych produktami marki Boll


Profil samochodu na Facebook:
www.facebook.com/CinquecentobyBombell

Cento w mediach:
http://gniezno.naszemiast...al,t,id,tm.html
http://mints.blog.pl/garaz-to-nie-miejsce
http://youtu.be/guiGLlZYdIs
http://youtu.be/n2CYfpb1yXU

W dniu zakupu:


Modyfikacje:











Sezon 2014








  
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 19-05-2015, 14:01   

Gratuluje włozonej pracy :D autka zajefajne (w sumie już je widziałem na innym forum :P ).
Niech się sprawuje ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
mikee72 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 584
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 22-05-2015, 20:48   

Hej bombell - jestem pod wrażeniem Twojej pracy! Bardzo fajny cienias :)
Miałem takiego niebieskiego jakieś 20 lat temu.. No tamten to oczywiście była seria, miał naklejkę "happy" jak pamiętam.
Silnik 900 - dobrze dotarty, po planowaniu głowicy zamykał budzik w 4 osoby i mało palił.
Fajne autko, miło wspominam.
     Moneta
 
milky 


Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 32
Skąd: Gorzów
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 10-06-2015, 07:48   

Wygląda naprawdę super! wykonałeś kawał dobrej roboty, graty! :)
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load