|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Fiat Cinquecento by Bombell |
Autor |
Wiadomość |
Bombell
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 32 Skąd: Gniezno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-05-2015, 23:18 Fiat Cinquecento by Bombell
|
|
|
Siemka, chciałbym wam przedstawić moje autko Jest to moje pierwsze auto życiu po "lekkich" modyfikacjach xD
Rocznik: 1996
Pojemność: 1,4 16v 2010r
Moc: okolice 120hp
Kolor: 479 Blue Line
Koła:
Borbet Procast 15x7 Made in germany
4x100 ET37
Oryginalny lakier, 4xoryginalne aluminiowe dekielki z logo Procast
Opony:
4x Federal Formoza FD1 165/45 R15
Ukryte wentyle chromowane
Zawieszenie AirRide by Bombell's Garage:
Sterowanie każdym kołem osobno
Pilot AVS ARC-7 Switchbox oraz 4 przyciskowy bezprzewodowy (przód/tył)
Przewód pneumatyczny tekalan 12/9mm oraz poliamid 6/4mm
Wszystkie złączki i trójniki metalowe
Wyspa zaworowa 5/3 1/2 cala
Manometry VIAIR 2” Black x1
Manometry VIAIR 2” Dual Black x2
Butla Custom Stako 34L
Kompresor VIAIR DUAL 480C Dual
Wyłącznik ciśnieniowy VIAIR 140/175PSI
Przód:
- Amortyzator gwintowany KW Variant 1 Inox Line
- Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie Rubena
- Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4
- Custom Camber Plates
Tył:
- Amortyzatory Ta Technix
- Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie Rubena
- Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4
- Stabilizator skrętu (drążek reakcyjny)
- Rozpórka przednia kielichów GSG
- Rozpórka przednia dolna (wahaczy) GSG V2
- Rozpórka tylna dolna 3 punktowa GSG
- Rozpórka C-pillar GSG
Hamulce:
- Pompa hamulcowa nowa seria Magneti Marelli
- Nowe przewody sztywne miedziane
- Nowe przewody elastyczne
- Nowe serwo
Przód:
- tarcza 257mm wentylowana Bosch
- zaciski Bendix z Bravo I HGT 2.0 po regeneracji (uszczelki, gumy, tłoczek)
- klocki EBC Green Stuff
Tył:
- tarcza 240mm nawiercana Zimmermann Sport
- zaciski Alfa Romeo 146 po regeneracji
- klocki EBC Black Stuff
- flansze tył by Lesiu Z.
- Płyn hamulcowy DOT 5.1 Ferrodo Racing
- Hydrauliczny hamulec ręczny Turbo Works Dual Pump
Audio:
- Jednostka główna – Clarion CZ-202EG
- Głośniki przód – 2x 10cm PIONEER TS-1058
- Głośniki boczne – 2x16,5cm PIONEER TS-1746 + Maskownice stalowe Morel
- Głośniki w tylnych boczkach – 2x16,5cm PIONEER TS-1746II + Maskownice stalowe Morel
- Subwoofer –Rockford Fosgate R2D2-10
- Wzmacniacz – Crunch GTI2100
Silnik:
- 1368cc 16v 2010r Fiat 500
- Profi obrobiona głowica
- Sportowe wałki rozrządu Świątek GT
- Większa przepustnica 46mm 1,6 16v
- Kolektor ssący plastikowy custom
- Dolot Mag Sport z filtrem Simota + carbonowa osłona termiczna
- Oil Catch Tank by Turboworks
- Przewody zapłonowe Sentech Tuning Blue
- Świece Denso Iridium Tough® VXU24
- Cewki zapłonowe Champion
- Koło zamachowe 3,5kg by K.Otoczak (ori 6,7kg)
- Nowe sprzęgło Valeo 200mm
- Olej Shell Helix Ultra Racing 10W60
- Sportowy filtr oleju Simota
- Sportowy filtr paliwa Epman Racing
- Przewody paliwowe PTFE w stalowym oplocie
- Poliuretanowe wkładki poduszek silnika Strongflex Sport
- Nowy rozrusznik Hitachi 1,0kw z Fiata 500 1,4 16v z przekładnią planetarną
- Silikonowe przewody Turboworks
- Clean look w komorze silnika
Skrzynia:
- 5b C514.5.13.44 po przeglądzie
- Olej Petronas Tutela ZC 75 Synth + ceramizer
- Customowy ciężarek wybieraka biegów
- Shortshifter
Wydech:
- Kolektor 4-2-1 GSG owinięty bandażem termicznym
- Rura środkowa przelotowa 2" stal aluminiowana
- Komora rezonansowa stal nierdzewna custom by Mag-sport Węglarski
- Tłumik końcowy custom stan nierdzewna by Mag-Sport Węglarski V1
Wnętrze:
- Fotele przód Bimarco Cobra II
- Pasy OMP 4 punktowe 3 calowe
- Rollbar by GSG pokryty flockiem
- Deska rozdzielcza we Flocku by Flocker.pl
- Licznik CC Sporting wersja UK/US w milach
- Kierownica Raid HP Racing 18 280mm zamsz + naba Jacky Auto Sport
- Kosz lewarka zmiany biegów wyciągnięty do środka GSG
- Skrócony lewarek zmiany biegów z podciąganym wstecznym
- Gałka zmiany biegów MOMO GTR2
- Nakładki na pedały Sparco Carbon
- Elektryczna regulacja wysokości świateł
- 4x elektryczne szyby
- Rączki drzwiowe z Fiata UNO
- Wszystkie plastiki we wnętrzu pokryte flockiem by Flocker.pl
- Całe wnętrze wygłuszone matami GMS 07XL
Body i oświetlenie:
- Maska z laminatu 2kg + 4x zapinki Sparco Blue i 4X podkładki carbon pod zapinki
- Tylna klapa na gładko
- Przedni zderzak custom + dokładka Clio II
- Tylny zderzak gładki
- Lotka tylna EBA z dodatkowym światłem
- Szyberdach uchylany oryginalny Fiat
- Lusterka pod kolor nadwozia
- Światła przednie Shadowline
- Przedni hak wkręcany CC SX
- Kierunki przednie oraz boczne dymione
- Tylne światła CC Sporting custom na wzór MHW
- Oryginalny klakson talerzowy zastąpiony dwoma ślimakowymi firmy Hella 400 i 500hz
- Pełna konserwacja podwozia i profili zamkniętych produktami marki Boll
Profil samochodu na Facebook:
www.facebook.com/CinquecentobyBombell
Cento w mediach:
http://gniezno.naszemiast...al,t,id,tm.html
http://mints.blog.pl/garaz-to-nie-miejsce
http://youtu.be/guiGLlZYdIs
http://youtu.be/n2CYfpb1yXU
W dniu zakupu:
Modyfikacje:
Sezon 2014
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 19-05-2015, 14:01
|
|
|
Gratuluje włozonej pracy autka zajefajne (w sumie już je widziałem na innym forum ).
Niech się sprawuje |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
mikee72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 584 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 22-05-2015, 20:48
|
|
|
Hej bombell - jestem pod wrażeniem Twojej pracy! Bardzo fajny cienias
Miałem takiego niebieskiego jakieś 20 lat temu.. No tamten to oczywiście była seria, miał naklejkę "happy" jak pamiętam.
Silnik 900 - dobrze dotarty, po planowaniu głowicy zamykał budzik w 4 osoby i mało palił.
Fajne autko, miło wspominam. |
|
|
|
|
milky
Dołączył: 14 Maj 2012 Posty: 32 Skąd: Gorzów
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 10-06-2015, 07:48
|
|
|
Wygląda naprawdę super! wykonałeś kawał dobrej roboty, graty! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|