  | 
               
                   
                   
                  Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		Fiat Cinquecento by Bombell | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Bombell  		  
		 
          
  
        Pomógł: 1 raz Wiek: 36  Dołączył: 10 Maj 2015 Posty: 32                   Skąd: Gniezno          	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-05-2015, 23:18   Fiat Cinquecento by Bombell
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Siemka, chciałbym wam przedstawić moje autko    Jest to moje pierwsze auto życiu po "lekkich" modyfikacjach xD
 
 
Rocznik: 1996
 
Pojemność: 1,4 16v 2010r
 
Moc: okolice 120hp
 
Kolor: 479 Blue Line
 
 
Koła:
 
Borbet Procast 15x7 Made in germany
 
4x100 ET37
 
Oryginalny lakier, 4xoryginalne aluminiowe dekielki z logo Procast
 
Opony:
 
4x Federal Formoza FD1 165/45 R15
 
Ukryte wentyle chromowane
 
 
Zawieszenie AirRide by Bombell's Garage:
 
 
Sterowanie każdym kołem osobno
 
Pilot AVS ARC-7 Switchbox oraz 4 przyciskowy bezprzewodowy (przód/tył)
 
Przewód pneumatyczny tekalan 12/9mm oraz poliamid 6/4mm
 
Wszystkie złączki i trójniki metalowe
 
Wyspa zaworowa 5/3 1/2 cala
 
Manometry VIAIR 2” Black x1
 
Manometry VIAIR 2” Dual Black x2
 
Butla Custom Stako 34L
 
Kompresor VIAIR DUAL 480C Dual
 
Wyłącznik ciśnieniowy VIAIR 140/175PSI
 
 
Przód:
 
- Amortyzator gwintowany KW Variant 1 Inox Line
 
- Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie Rubena
 
- Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4
 
- Custom Camber Plates
 
 
Tył:
 
- Amortyzatory Ta Technix
 
- Poduszki Rubena 130/2 + pierścienie Rubena
 
- Okucia custom stal cr-mo, wyjście 1/4
 
 
- Stabilizator skrętu (drążek reakcyjny)
 
- Rozpórka przednia kielichów GSG
 
- Rozpórka przednia dolna (wahaczy) GSG V2
 
- Rozpórka tylna dolna 3 punktowa GSG
 
- Rozpórka C-pillar GSG
 
 
Hamulce:
 
- Pompa hamulcowa nowa seria Magneti Marelli
 
- Nowe przewody sztywne miedziane
 
- Nowe przewody elastyczne
 
- Nowe serwo
 
Przód:
 
- tarcza 257mm wentylowana Bosch
 
- zaciski Bendix z Bravo I HGT 2.0 po regeneracji (uszczelki, gumy, tłoczek)
 
- klocki EBC Green Stuff
 
 
Tył:
 
- tarcza 240mm nawiercana Zimmermann Sport
 
- zaciski Alfa Romeo 146 po regeneracji
 
- klocki EBC Black Stuff
 
- flansze tył by Lesiu Z.
 
- Płyn hamulcowy DOT 5.1 Ferrodo Racing
 
- Hydrauliczny hamulec ręczny Turbo Works Dual Pump
 
 
Audio:
 
- Jednostka główna – Clarion CZ-202EG
 
- Głośniki przód – 2x 10cm PIONEER TS-1058
 
- Głośniki boczne – 2x16,5cm PIONEER TS-1746 + Maskownice stalowe Morel
 
- Głośniki w tylnych boczkach – 2x16,5cm PIONEER TS-1746II + Maskownice stalowe Morel
 
- Subwoofer –Rockford Fosgate R2D2-10
 
- Wzmacniacz – Crunch GTI2100
 
 
Silnik:
 
- 1368cc 16v 2010r Fiat 500
 
- Profi obrobiona głowica
 
- Sportowe wałki rozrządu Świątek GT
 
- Większa przepustnica 46mm 1,6 16v
 
- Kolektor ssący plastikowy custom
 
- Dolot Mag Sport z filtrem Simota + carbonowa osłona termiczna
 
- Oil Catch Tank by Turboworks
 
- Przewody zapłonowe Sentech Tuning Blue
 
- Świece Denso Iridium Tough® VXU24
 
- Cewki zapłonowe Champion
 
- Koło zamachowe 3,5kg by K.Otoczak (ori 6,7kg)
 
- Nowe sprzęgło Valeo 200mm
 
- Olej Shell Helix Ultra Racing 10W60
 
- Sportowy filtr oleju Simota
 
- Sportowy filtr paliwa Epman Racing
 
- Przewody paliwowe PTFE w stalowym oplocie
 
- Poliuretanowe wkładki poduszek silnika Strongflex Sport
 
- Nowy rozrusznik Hitachi 1,0kw z Fiata 500 1,4 16v z przekładnią planetarną
 
- Silikonowe przewody Turboworks
 
- Clean look w komorze silnika
 
 
 
Skrzynia:
 
- 5b C514.5.13.44 po przeglądzie
 
- Olej Petronas Tutela ZC 75 Synth + ceramizer
 
- Customowy ciężarek wybieraka biegów
 
- Shortshifter
 
 
Wydech:
 
- Kolektor 4-2-1 GSG owinięty bandażem termicznym
 
- Rura środkowa przelotowa 2" stal aluminiowana
 
- Komora rezonansowa stal nierdzewna custom by Mag-sport Węglarski
 
- Tłumik końcowy custom stan nierdzewna by Mag-Sport Węglarski V1
 
 
Wnętrze:
 
- Fotele przód Bimarco Cobra II
 
- Pasy OMP 4 punktowe 3 calowe
 
- Rollbar by GSG pokryty flockiem
 
- Deska rozdzielcza we Flocku by Flocker.pl
 
- Licznik CC Sporting wersja UK/US w milach
 
- Kierownica Raid HP Racing 18 280mm zamsz + naba Jacky Auto Sport
 
- Kosz lewarka zmiany biegów wyciągnięty do środka GSG
 
- Skrócony lewarek zmiany biegów z podciąganym wstecznym
 
- Gałka zmiany biegów MOMO GTR2
 
- Nakładki na pedały Sparco Carbon
 
- Elektryczna regulacja wysokości świateł
 
- 4x elektryczne szyby
 
- Rączki drzwiowe z Fiata UNO
 
- Wszystkie plastiki we wnętrzu pokryte flockiem by Flocker.pl
 
- Całe wnętrze wygłuszone matami GMS 07XL
 
 
Body i oświetlenie:
 
- Maska z laminatu 2kg + 4x zapinki Sparco Blue i 4X podkładki carbon pod zapinki
 
- Tylna klapa na gładko
 
- Przedni zderzak custom + dokładka Clio II
 
- Tylny zderzak gładki
 
- Lotka tylna EBA z dodatkowym światłem
 
- Szyberdach uchylany oryginalny Fiat
 
- Lusterka pod kolor nadwozia
 
- Światła przednie Shadowline
 
- Przedni hak wkręcany CC SX
 
- Kierunki przednie oraz boczne dymione
 
- Tylne światła CC Sporting custom na wzór MHW
 
- Oryginalny klakson talerzowy zastąpiony dwoma ślimakowymi firmy Hella 400 i 500hz
 
- Pełna konserwacja podwozia i profili zamkniętych produktami marki Boll
 
 
 
Profil samochodu na Facebook: 
 
www.facebook.com/CinquecentobyBombell
 
 
Cento w mediach: 
 
http://gniezno.naszemiast...al,t,id,tm.html
 
http://mints.blog.pl/garaz-to-nie-miejsce
 
http://youtu.be/guiGLlZYdIs
 
http://youtu.be/n2CYfpb1yXU
 
 
W dniu zakupu: 
 
 
 
 
Modyfikacje: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sezon 2014
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 egon  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 57 razy Wiek: 43  Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516          Skąd: Pleszew 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
                  Zaproszone osoby: 2 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-05-2015, 14:01   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Gratuluje włozonej pracy    autka zajefajne (w sumie już je widziałem na innym forum   ).
 
Niech się sprawuje    | 
             
						
				_________________   VW Polo 9N 1,2 12V - żony  
 
  LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM  
 
 
 
Tak mało, a tak może pomóc    Składka Klubowa | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mikee72  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 2 razy Wiek: 53  Dołączył: 11 Lis 2012 Posty: 585          Skąd: Poznań 
                  	 
	           Województwo: Wielkopolskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-05-2015, 20:48   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Hej bombell - jestem pod wrażeniem Twojej pracy! Bardzo fajny cienias    
 
Miałem takiego niebieskiego jakieś 20 lat temu.. No tamten to oczywiście była seria, miał naklejkę "happy" jak pamiętam.
 
Silnik 900 - dobrze dotarty, po planowaniu głowicy zamykał budzik w 4 osoby i mało palił.
 
Fajne autko, miło wspominam. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 milky  		  
		 
          
  
        Dołączył: 14 Maj 2012 Posty: 32                   Skąd: Gorzów          	 
	           Województwo: Zachodniopomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-06-2015, 07:48   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wygląda naprawdę super! wykonałeś kawał dobrej roboty, graty!    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
             Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji. 
 |