Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mały problem - białe tarcze - Kto pomoże?
Autor Wiadomość
szarlej91 
witamy nowego


Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 8
Skąd: spod Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-12-2009, 20:43   Mały problem - białe tarcze - Kto pomoże?

Tak więc tak jak w temacie :)
Przeglądnałem wszystkie tematy odnośnie zmiany tarcz analogowych na białe. Mam na nie wielką ochote, jak na wiele innych modyfikacji, ale narazie wszystko zatrzymało sie na wymianie piór w wycieraczkach :D

Więc żeby nie spamować opisze mój problem.

Udało mi sie odkręcić całą deske z lewej strony od głośnika i z prawej od takiej plastikowej zaślepki. Wysunąłem kawałek i tu mały problem, nie wiem jak działają tamte mechanizmy, czy jakiegoś kabla nie oderwe etc

Jeszcze jedno: dobrze sie za to zabieram? :D tzn czy w dobrym miejscu odkręcam śrubki? czy jest jakaś możlwość sciągnięcia tylko samej "szybki"?

Z góry dziękuję za każdą formę pomocy :)
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 21-12-2009, 21:03   

tak jak piszesz - odkręcasz lewą maskownicę i później 2 śruby trzymające deskę. Później z prawej strony 2 śroby po zdjęciu zaślepki. Powoli odciągasz całą deskę w miarę możliwości i najlepiej jak pierwsze odepniesz linkę prędkościomierza. Jest ona przytwierdzona takim białym kapturkiem który musisz pociągnąć w stronę szyby. Jak już odskoczy trochę do tyłu śmiało ciągniesz linkę i wychodzi. Później odpinasz wszystkie kostki o gotowe. Żeby się dostać bezpośrednio do zegarów bierzesz dechę do domu i tam na spokojnie odkręcasz z tyłu śrubki. Zciągasz przyciski od zerowania licznika i ustawiania zegarka ( śmiało pociągniesz to wyskoczą ) Po odkręceniu śrub odpowiadających za przytwierdzenie czarnej obudowy wraz z szybką bez problemu rozdzielisz licznik na 2 części
1 - całe zegary
2 - czarna obudowa z szybką

właściwie to już wszystko. Jedyne na co uważaj, to żeby nie pourywać zaczepów w które są wkręcane śruby mocujące bo ja już w jednej desce połamałem wszystkie ( to ma swoje lata i łatwo się kruszy ). Ale nie ma co panikować nawet bez tych śrob da się to w miarę poskładać i nie przysporzy problemów w dalszej ekspoatacji. Później możesz się bawić ze zmianą podświetlania, cofaniem licznika ( nie pochwalam :p ) itp itd.

Jak coś nie jasne to pisz

** Dodano: 21-12-2009, 21:04 **
szarlej91 napisał/a:
Wysunąłem kawałek i tu mały problem, nie wiem jak działają tamte mechanizmy, czy jakiegoś kabla nie oderwe etc


musiał byś chyba ciągnąć z całej siły, żeby coś tam zepsuć
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 21-12-2009, 21:08   

szarlej91, nie ciągnij na siłę tylko popatrz co tam jest. Są kostki, które trzeba odpiąć, jest linka prędkościomierza i może masz wężyk od ekonomizera. Siłowo to możesz sobie coś pourywać w kablach, a to jedyny sposób, żeby się tam dostać.

P.S. Jak masz ciasno to rozłączanie jest prostsze. Poczekaj, aż będziesz musiał te kable do kupy poskładać :D
_________________
     Moneta
 
szarlej91 
witamy nowego


Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 8
Skąd: spod Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-12-2009, 21:18   

mrk69, Luczu
Dzięki za wskazówki :)

Dzisiaj sie raczej za to już nie wezme - bo późno
Jutro raczej też nie - felgi do robienia

Jak zaczne robić dam znać o wynikach pracy.
  
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 22-12-2009, 12:49   

z kablami jest najmniejszy problem, przekręcasz deskę zegarami go góry, przez otwory w kierownicy i do okoła sięgasz ręką. łapiesz kostkę lewą ręką a prawą zwalniasz zaczep przy kablach. linka prędkościomierza prawdopodobnie sama wyskoczy, więc z rozpinaniem jej nie będzie żadnego problemu. jak już uwolnisz mocowania, to reszta się trzyma na kilku śrubach krzyżakowych. jedyne z czym będziesz miał naprawdę problem, to ponowne ułożenie wskazówek i wpięcie linki prędkościomierza(przynajmniej ja miałem). Linkę najlepiej podłączać, na końcu, sięgasz ręką od strony szyby, nastawiasz ją w miejsce gniazda i (moja mała sztuczka) dociskasz kluczem 10`
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load