|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Mały problem - białe tarcze - Kto pomoże? |
Autor |
Wiadomość |
szarlej91
witamy nowego
Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 8 Skąd: spod Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-12-2009, 20:43 Mały problem - białe tarcze - Kto pomoże?
|
|
|
Tak więc tak jak w temacie
Przeglądnałem wszystkie tematy odnośnie zmiany tarcz analogowych na białe. Mam na nie wielką ochote, jak na wiele innych modyfikacji, ale narazie wszystko zatrzymało sie na wymianie piór w wycieraczkach
Więc żeby nie spamować opisze mój problem.
Udało mi sie odkręcić całą deske z lewej strony od głośnika i z prawej od takiej plastikowej zaślepki. Wysunąłem kawałek i tu mały problem, nie wiem jak działają tamte mechanizmy, czy jakiegoś kabla nie oderwe etc
Jeszcze jedno: dobrze sie za to zabieram? tzn czy w dobrym miejscu odkręcam śrubki? czy jest jakaś możlwość sciągnięcia tylko samej "szybki"?
Z góry dziękuję za każdą formę pomocy |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 21-12-2009, 21:03
|
|
|
tak jak piszesz - odkręcasz lewą maskownicę i później 2 śruby trzymające deskę. Później z prawej strony 2 śroby po zdjęciu zaślepki. Powoli odciągasz całą deskę w miarę możliwości i najlepiej jak pierwsze odepniesz linkę prędkościomierza. Jest ona przytwierdzona takim białym kapturkiem który musisz pociągnąć w stronę szyby. Jak już odskoczy trochę do tyłu śmiało ciągniesz linkę i wychodzi. Później odpinasz wszystkie kostki o gotowe. Żeby się dostać bezpośrednio do zegarów bierzesz dechę do domu i tam na spokojnie odkręcasz z tyłu śrubki. Zciągasz przyciski od zerowania licznika i ustawiania zegarka ( śmiało pociągniesz to wyskoczą ) Po odkręceniu śrub odpowiadających za przytwierdzenie czarnej obudowy wraz z szybką bez problemu rozdzielisz licznik na 2 części
1 - całe zegary
2 - czarna obudowa z szybką
właściwie to już wszystko. Jedyne na co uważaj, to żeby nie pourywać zaczepów w które są wkręcane śruby mocujące bo ja już w jednej desce połamałem wszystkie ( to ma swoje lata i łatwo się kruszy ). Ale nie ma co panikować nawet bez tych śrob da się to w miarę poskładać i nie przysporzy problemów w dalszej ekspoatacji. Później możesz się bawić ze zmianą podświetlania, cofaniem licznika ( nie pochwalam :p ) itp itd.
Jak coś nie jasne to pisz
** Dodano: 21-12-2009, 21:04 **
szarlej91 napisał/a: | Wysunąłem kawałek i tu mały problem, nie wiem jak działają tamte mechanizmy, czy jakiegoś kabla nie oderwe etc |
musiał byś chyba ciągnąć z całej siły, żeby coś tam zepsuć |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-12-2009, 21:08
|
|
|
szarlej91, nie ciągnij na siłę tylko popatrz co tam jest. Są kostki, które trzeba odpiąć, jest linka prędkościomierza i może masz wężyk od ekonomizera. Siłowo to możesz sobie coś pourywać w kablach, a to jedyny sposób, żeby się tam dostać.
P.S. Jak masz ciasno to rozłączanie jest prostsze. Poczekaj, aż będziesz musiał te kable do kupy poskładać |
_________________
|
|
|
|
|
szarlej91
witamy nowego
Dołączył: 15 Gru 2009 Posty: 8 Skąd: spod Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-12-2009, 21:18
|
|
|
mrk69, Luczu
Dzięki za wskazówki
Dzisiaj sie raczej za to już nie wezme - bo późno
Jutro raczej też nie - felgi do robienia
Jak zaczne robić dam znać o wynikach pracy. |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 22-12-2009, 12:49
|
|
|
z kablami jest najmniejszy problem, przekręcasz deskę zegarami go góry, przez otwory w kierownicy i do okoła sięgasz ręką. łapiesz kostkę lewą ręką a prawą zwalniasz zaczep przy kablach. linka prędkościomierza prawdopodobnie sama wyskoczy, więc z rozpinaniem jej nie będzie żadnego problemu. jak już uwolnisz mocowania, to reszta się trzyma na kilku śrubach krzyżakowych. jedyne z czym będziesz miał naprawdę problem, to ponowne ułożenie wskazówek i wpięcie linki prędkościomierza(przynajmniej ja miałem). Linkę najlepiej podłączać, na końcu, sięgasz ręką od strony szyby, nastawiasz ją w miejsce gniazda i (moja mała sztuczka) dociskasz kluczem 10` |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|