Ile wynoszą obroty silnika na biegu jałowym?? |
Autor |
Wiadomość |
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 17-11-2007, 17:30 Ile wynoszą obroty silnika na biegu jałowym??
|
|
|
Oczywiście chodzi mi o fabryczne.
Mam chyba za niskie (500) i muszę podkręcić.
Tempra 1,6 gaźnik, czyli moja |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-11-2007, 18:24
|
|
|
Zdecydowanie za niskie, powinny być gdzieś tak 800-900, żeby nie telepało silnikiem i miał już ładowanie. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 17-11-2007, 18:25
|
|
|
Ja w moim 1,4 mam w granicy 950-1000 i jest dobrze |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 17-11-2007, 18:31
|
|
|
Ja mam około 1000obrotów gdy mam światła wyłączone. Gdy włącze spadają do około 900. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 17-11-2007, 18:40
|
|
|
No to faktycznie muszę podkręcić.
Autem nie telepie ale ładowanie fakt, dało sie we znaki.
Dlatego musiałem akusia do domu przywlec do ładowania |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
iKs (x)
witamy nowego
Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 1 Skąd: lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 17-11-2007, 18:51
|
|
|
Witam
Posiadam tempre 1600 gaźnik. Obroty silnika są chyba za niskie i telepie silnikiem, chciałbym sie dowiedzieć gdzie zwiększyć obroty silnika?
Z góry dziękuje |
|
|
|
|
xVip
Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 58 Skąd: Konstantynów Łódzki
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 17-11-2007, 19:09
|
|
|
ja na ssaniu z włączonymi światłami (jeśli ma to znaczenie to z cb i radiem) mam 12-13 |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-11-2007, 19:52
|
|
|
Cytat: | Witam
Posiadam tempre 1600 gaźnik. Obroty silnika są chyba za niskie i telepie silnikiem, chciałbym sie dowiedzieć gdzie zwiększyć obroty silnika?
Z góry dziękuje |
iKs (x), obroty regulujesz śrubą zaznaczoną na rysunku, jako A ,to jest ta, patrząc od przodu auta na gaźnik, pod siłowniczkiem podciśnieniowym na klucz(bodajże i wycięciem na śrubokręt.
xVip, na ssaniu to wiadomo, że obroty zawsze są troszkę wyższe, ale obroty biegu jałowego (wolne obroty) ustawia się zawsze na rozgrzanym silniku i przy wyłączonym ssaniu |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
Sapphiron
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Paź 2007 Posty: 1395 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 18-11-2007, 10:44
|
|
|
przy wyłączonych światłach itp mam coś lekko ponad 900. przy włączonych światłach i innym osprzęcie mam dokładnie 850... |
_________________
PROFESJONALNA FOTOGRAFIA ORAZ KLIPY WIDEO. ZAPRASZAM!!!
Gość, uśmiechnij się |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-11-2007, 22:16
|
|
|
Mam jeszcze pytanie jedno.
Czy jak podkręcę obroty silnika śrubką zaznaczoną przezpolansky'ego, to na gazie również wzrosną??
Pytam bo dzisiaj próbowałem podkręcić regulacją na parowniku ale nie mogę tak wysoko go podkręcić.
Najwyżej do 600-700 dochodzi
W ogóle chyba parownik mi już zdycha bo coś dzisiaj tempra mi ciężko odpalała (za czwartym, piątym razem) a paliła max. za drugim. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 18-11-2007, 23:04
|
|
|
Emf napisał/a: | to na gazie również wzrosną?? |
Też.
Ustaw na reduktorze (parowniku) obroty tak, aby silnik ładnie pracował, nie dusił się czy coś, a następnie wyreguluj obroty na gaźniku. Ja mam tak zrobione i chodzi bdb. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 19-11-2007, 13:34
|
|
|
Emf napisał/a: | chyba parownik mi już zdycha bo coś dzisiaj tempra mi ciężko odpalała (za czwartym, piątym razem) a paliła max. za drugim. | Tak wogóle to odpala sie na Pb nie na LPG. Zobaczysz łatwiej zaskoczy. Ja mam w granicy 900rpm zarówno na Pb jak na LPG. |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 19-11-2007, 17:53
|
|
|
egon11 napisał/a: | Tak wogóle to odpala sie na Pb nie na LPG. Zobaczysz łatwiej zaskoczy. Ja mam w granicy 900rpm zarówno na Pb jak na LPG. |
BZDURA!!
Odpalam tak kilka lat i silnik jest w lepszej kondycji niż niejednego benzyniaka. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 19-11-2007, 18:02
|
|
|
q Emf napisał/a: | Odpalam tak kilka lat i silnik jest w lepszej kondycji niż niejednego benzyniaka. | No to gratulacje. Poprostu wiem to po moim Tipku ze na Pb zaskakuje duzo lepiej, zwłaszcza ze teraz juz jest dosyc zimno. Poza tym szybciej sie rozgrzeje. Ale jesli uraziłem to pszepraszam |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 19-11-2007, 18:28
|
|
|
egon11 napisał/a: | Ale jesli uraziłem to pszepraszam |
Nie no bez przesady
Moja na LPG-u lepiej pali bo gaźnik mam do regulacji i na zimnym (ssaniu) za dużo paliwka chyba podaje bo sie auto dusi.
Po rozgrzaniu na PB chodzi jak burza |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
cubixx
witamy nowego
Wiek: 45 Dołączył: 30 Gru 2007 Posty: 6 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-01-2008, 19:20
|
|
|
Ja mam obroty w granicach 800-900obr.Co do ustawiania obrotów na na LPG to sprobuj podkręcić obroty na parowniku a później jeszcze wyreguluj mieszankę gaz powietrze u mnie to pomogło |
_________________ TEMPERóWKA 1,6 GAZNIK +LPG
TI AMMO FIAT |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 31-01-2008, 13:03
|
|
|
na jalowym na zimnym silniku tak ok 1200 powinien miec a na cieplym silniku 850-900 |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
|