Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przebicie, tańczą iskry na wszystkich świecach
Autor Wiadomość
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-06-2009, 17:51   Przebicie, tańczą iskry na wszystkich świecach

jak w temacie, w temprze taty tańczą iskry w miejscu gdzie fajka zakłada się na świecę, dodatkowo nie ma ładowania takiego jak powinno być, na aku wartości się wachają

świece, kable i kopółka NOWE.
     assistance   Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-06-2009, 18:15   

Świstak, ale jakie to wartosci?
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-06-2009, 18:37   

heh no właśnie... od 8 do 14 ale nie wiem w czym jest to mierzone.. w Amperah?

podejrzewam aparat ale nie mam pewności, świeczki są nówki NGK "do gazu" kable też kopółka jest wymieniona, aparat był przeczyszczony tak "z grubsza" ale nie zdejmowany właśnie ide zobaczyć sam jak to wygląda.
     assistance   Moneta
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-06-2009, 19:17   

Świstak napisał/a:
heh no właśnie... od 8 do 14 ale nie wiem w czym jest to mierzone.. w Amperah?
w Voltach. jak Ci tak skacze to możesz mieć problem z alternatorem. Konkretniej z regulatorem napięcia, ewentualnie z diodami prostowniczymi. Ktoś wcześniej pisał, że też z powodu złego ładowania miał przebicia na kablach WN i po regeneracji altka problem ustał, choć ja bym powiedział "co ma piernik...".
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-06-2009, 20:17   

tak tylko jest jeszcze inna sprawa o której zapomniałem... kontrolka ładowania się nie świeci :) na bank nie jest wypięta bo podczas rozruch się zapala ale podczas jazdy i na wolnych obrotach się nie świeci...

a czy może to meić związek z rozrusznikiem ? może gdzieś być tam przebicie?? bo tata właśnie wyjął i chciał rozkręcić rozrusznik ale niestety musiał to zostawić i włożył spowrotem i po włożeniu sprawdzał go, iskrzyło dalej ale znacznie słabiej niż zawsze... może to wina szczotek? nazbierało się syfu i przewodzi prąd...
     assistance   Moneta
 
 
chmarka 


Wiek: 46
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 21
Skąd: Długi Bród
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 06-11-2009, 02:12   

U mnie pomimo ze kabel kontrolki ładowania był podpiety to ona się nie paliła. Zdziwiłem sie pewnego razu jak nie chciał kręcić rozrusznik... Okazało się że szczotki w alternatorze się skonczyły. Po odłączeniu kabla kontrolki ładowania zapalała sie kontrolka, po podłączeniu nadal wskazywała że wszystko jest oki.. Wymieniłem szczotki (z regulatorem) i do tej pory ładuje:)
_________________
1.4ie + LPG 836A4.000
Tipoloty wiecznie żywe!! :)
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-11-2009, 07:09   

Świstak, szczotki szczotkami, jak będą żle stykać to będzie kiepsko ładował a nie skakał jak pchła po grzebieniu. Wymień regulator, dużo nie kosztuje
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
DARREK 



Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 502
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-11-2009, 11:27   

gdyby było przebicie uzowjenia, to nie ładowałby altek, a rozrusznik nie zakręcił, skutkowałoby to natychmiastowym zwarciem podczas rozruchu i pewnie by było słychać łup.. nie wspominając, że wszystko by zgasło..
_________________
Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0
     Moneta
 
wiki1982 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 853
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-11-2009, 14:31   

w/g mnie to wina tkwi właśnie w regulatorze napięcia alternatora.Chociaż może zdarzyć się tak że nowe kable też mają wady niestety :lol: haha
_________________
Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load