|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
problem z radiem |
Autor |
Wiadomość |
Enrique7
Wiek: 34 Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 27 Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 14-10-2008, 11:16 problem z radiem
|
|
|
fiat tipo 2.0 e.i. 8v
wstawiam wlasnie nowe radio i ostatnio patrzylem czy jest zalisanie to bylo teraz juz nie wiem jakie kabelki sa od zasilania jak wiecie to pomozcie...
a i jeszcze jedno ktory bezpiecznik jest od radia w skrzynce? jak macie to prosze o cala rozpiske skrzynki;)
dziekuje z gory |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 14-10-2008, 11:19
|
|
|
Enrique7, zasilanie czerwony + czarny masa
bezpiecznik nie pamietam który ale na bank ten sam co klakson |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Enrique7
Wiek: 34 Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 27 Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 14-10-2008, 13:01
|
|
|
no i jeszcze wlasnie mam problem bo te kable sa kolorowe nie ma czerwonego... i od zapalniczki tez teraz nie dziala;/ i w ogole cos sie zwalilo... a jaki bezpiecznik tam dac?
i od glosnikow sa dziwne kolory... |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 14-10-2008, 13:06
|
|
|
Enrique7, jak zapalniczka nie działa to napewno bezpiecznik
Musi byc czerwony, a jak niema to wez miernik i sprawdz gdzie jest prąd jak nie to podłącz pod zapalniczke (jak zmienisz bezpiecznik) |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-10-2008, 17:25
|
|
|
ZAPALNICZKA, SWIATLA STOP Z TYLU, RADIO I KLAKSON to ten sam bezpiecznik. Musisz tam dac bezpiecznik 20A. Tak jak Egon napisal - czerwony to plus, czarny to masa...zakladam ze masz w miare nowe radio a nie jakis zabytek wiec w gre wchodzi standardowa kostka ISO...Kostka ISO sklada sie z dwoch jakby mniejszych/podzielonych kostek...jedna z nich odpowiedzialna jest za zasilanie, druga za podlaczenie glosnikow....Na przewodach od kostki zasilajacej najczesciej masz napisane, co jest co....nic prostrzego, wymien bezpiecznik na 20A, podlacz te kable(czerwony i czarny) do kostki, podpinaj pod radio i sprawdzaj.... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-10-2008, 17:52
|
|
|
maniutek, i jeszcze AHS, jest pod tym samym |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-10-2008, 18:03
|
|
|
Bdm$ka napisał/a: | maniutek, i jeszcze AHS, jest pod tym samym |
Po to jest TTT, zawsze sie dowiesz czegos nowego...:) Ja mam zwykly manualny nawiew, wiec o tym nie wiedzialem dziekie za rozjasnienie umyslu |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-10-2008, 19:01
|
|
|
maniutek, ja tez nie wiedziałem, dopiero jak nagle straciłem radio światła stopu i nawiew |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Enrique7
Wiek: 34 Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 27 Skąd: Szczytno
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 14-10-2008, 22:04
|
|
|
juz doszedlem do tego byl to bezpiecznik zalozylem 25A bo nie mialem 20A i teraz pytanie czy moze zostac na 25? radio ma oddzielny bezpiecznik wiec chyba nic sie nie stanie? |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 14-10-2008, 22:11
|
|
|
maniutek napisał/a: | Po to jest TTT, zawsze sie dowiesz czegos nowego...:) Ja mam zwykly manualny nawiew, wiec o tym nie wiedzialem dziekie za rozjasnienie umyslu |
Byś się spytał byś wiedział nie którzy mają takie czaty jak AHS |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-10-2008, 23:13
|
|
|
oj Ubek, a Ty swoje
Bezpiecznik mozesz zostawic, jezeli jestes pewnien swojej instalacji elektrycznej....na dobra sprawe nic sie nie stanie....lecz mozna spojrzec z drugiej strony...po cos producent kazal tam wsadzic bezpiecznik 20A, a nie 25A, ale to niewazne |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 14-10-2008, 23:13
|
|
|
Enrique7 napisał/a: | czy moze zostac na 25? |
Moze, ale jak bedziesz miał 20A to go dla bezpieczenstwa zamien |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 15-10-2008, 08:23
|
|
|
Jezeli sam zakladasz radio, i nie jestes w 100% pewien ze wszystko bedzie dobrze podlaczone, to na twoim miejscu wstawilbym na kilka dni 10A. Zawsze masz wieksze szanse ze przez wlasna glupote nie spalisz radia albo i auta. Roznica miedzy 20A a 25A wydaje sie byc niewielka, wiec tym bardziej zal byloby zeby cos sie stalo z powodu 5A Bezpieczniki kosztuja kilka zlotych wiec jak stac cie na nowe radio, to nie zaluj na zabezpieczenie go przed spaleniem |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
wronbul
Dołączył: 20 Wrz 2008 Posty: 48 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-10-2008, 21:38
|
|
|
ja bym nie kombinował z 25A, skoro radio i tak ma swój bezpiecznik (pewnie10A)
BTW Bdm$ka napisał/a: | jeszcze AHS, jest pod tym samym | może to lamerskie pytanie, ale co to takiego? |
|
|
|
|
yagi2
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 04 Gru 2007 Posty: 120 Skąd: Wrocław/Lubin
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 15-10-2008, 21:48
|
|
|
wronbul napisał/a: | Bdm$ka napisał/a:
jeszcze AHS, jest pod tym samym
może to lamerskie pytanie, ale co to takiego? |
AHS=Automatic Heat System
coś podobnego do climatronic-u,ale nie jest to automatyczna klimatyzacja,manualna z resztą też nie.Po prostu ustawiasz jakąś temp. i system stara się ją utrzymać.Pozdrawiam |
_________________ TIPOllot,1.4i.e+LPG BRC Just Junior |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 16-10-2008, 00:07
|
|
|
yagi2 napisał/a: | system stara się ją utrzymać.P |
Pod warunkiem ze na dworze jest chłodniej |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|