|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Centralny - kłopocik |
Autor |
Wiadomość |
MaXXMisiek
Wiek: 44 Dołączył: 09 Wrz 2006 Posty: 45 Skąd: KRAŚNIK
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 12-03-2007, 14:34 Centralny - kłopocik
|
|
|
Ach elektryka elektryka - jak nie urok to przemarsz wojska ..
Mianowicie wczoraj podczas jazdy zamkneły sie drzwi . Od tamtej chwili próba zamknięcia bądź otwarcia centralnego z pilota kończy sie spaleniem bezpiecznika pomiedzy alarmem i centralnym. Centralny sam w sobie działa poprawnie jak równiez alarm działa ok.
Gdzie szukać przyczyny palenia bezpieczników i nie otwierania/zamykania centralnego ?? |
_________________ LOVE - PEACE - POPLINA |
|
|
|
|
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-03-2007, 14:48
|
|
|
napewno masz zwarcie,ale to chyba juz wiesz sam.Być moze gdzieś w drzwiach jakiś kabel sie poluzował,przetrł lub co bardziej prawdopodobne siłownik centrala padł i powoduuje potężne obciązenie.Lub również coś z zamkiem,wodzikami -blokują wymuszając od siłownika duży, za duży pobór prądu
sprubuj odłączyć go i zobacz czy bez niego bedzie ok,lub zdejmij z niego wodziki i sprawdź bez obciążenia.
jak to nie pomoże to po kabelkach szukaj co Ci zwiera. |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 12-03-2007, 16:43
|
|
|
Może skróć impuls jaki jest podawany przez alarm do centralnego zamka.Normalnie chyba jest 0.8 i może jakimś dziwnym trafem przestawiło Ci się na dłużej np 1.2 sekundy.Nic innego mi do głowy nie przychodzi. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
MaXXMisiek
Wiek: 44 Dołączył: 09 Wrz 2006 Posty: 45 Skąd: KRAŚNIK
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 12-03-2007, 17:20
|
|
|
hmmm sprawdziłem jeszcze jedną rzecz. mianowicie z kluczyka działa cały centralny a jak połacze wyjście na alaram czyli unlock z lock to centralka dostaje sygnała i raz otwiera raz zamyka siłowniki.
a jesli to którys z siłowników to rozbiórka drzwi mnie czeka buu
a co do długosci impulsów to nie wiem czy cos takiego u mnie wogóle istnieje - alarm fighter |
_________________ LOVE - PEACE - POPLINA |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-03-2007, 22:45
|
|
|
zaraz: z kluczyka cały centralny działa OK? tzn, jeśli kluczykiem drzwi kierowcy zamykasz / otwierasz to pozostałe też się zamykają/otwierają? bo jeśli tak, to siłowniki nie powinny być problemem ani ich kable, a jedynie to, co odbiera pilota i steruje centralką od centralnego (jeśli to nie w niej jest wbudowany odbiornik tylko odbiornik masz dołączony bądź odbiornik i pilot z alarmu sterują centralnym);
jak siłowniki OK i chodzą a problem tylko z pilota, to wpierw sprawdziłbym tą centralkę, która odbiera sygnał z pilota, czy w nieju np nie skleił się /trzasnął jakiś przekaźnik lub kabelki od niej się gdzieś nie zwierają; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|