|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Trasa...Tempra...Hamulce...:/ |
Autor |
Wiadomość |
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-01-2008, 23:44 Trasa...Tempra...Hamulce...:/
|
|
|
Czesc, wracalem z zielonej gory do warszawy i ok 30 km przed warszawa, gdy prawie juz w domu bylem to cos walnelo w tylnym kole....i to ostro, a potem rytmicznie cos o cos tarlo...udalo mi sie powoli do Ciotki dojechac, zawolalem pomoc w postaci mojego Taty, zdejmujemy kolo, beben i co? wszystko w srodku zmielone, sprezynkie 2 pospadaly, 3 sie urwala, samoregulator wysypal sie w drobny mak no i jeszcze mocowanie szczek uleglo zniszczeniu, mlynek w srodku...ktos poradzi co teraz? wymieniac wszystko? ile to moze kosztowac? dodam ze piasta i lozysko sa w porzadku. Panowie, wiecie ile moze to tak pi razy oko kosztowac przy warszawskich cenach? pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-01-2008, 09:27
|
|
|
NIe masz innej rady jak tylko zmienić to co uszkodzone i tyle. Cena raczej nie będą wielkie, jedynie to problem taki ze musisz poszukac jakiegoś szrotu dobrze wyposażonego we włoszczyzne |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-01-2008, 17:03
|
|
|
Hipo napisał/a: | NIe masz innej rady jak tylko zmienić to co uszkodzone i tyle. Cena raczej nie będą wielkie, jedynie to problem taki ze musisz poszukac jakiegoś szrotu dobrze wyposażonego we włoszczyzne |
no wlasnie tak mi sie wydaje, poniewaz do wymiany beda wszystkie sprezyny, samoregulatory, ta blacha na ktorej trzymaja sie szczeki i cylinderek, poniewaz tez sie wygiela no i cylinderek jest mokry, to i on pojdzie do wymiany...:/ no i poza tym z drugiej strony tez bede mysial zmienic przynajmmniej samoregulator oraz mocowanie szczek i sprezynki. Wiec pewnie w sklepach z czesciami nowymi to bym sie troszke wykosztowal, a szrot...najgorsze ze kolo mnie nic nie ma.....:(
pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-01-2008, 17:40
|
|
|
maniutek napisał/a: | no i poza tym z drugiej strony tez bede mysial zmienic przynajmmniej samoregulator oraz mocowanie szczek i sprezynki. Wiec pewnie w sklepach z czesciami nowymi to bym sie troszke wykosztowal, a szrot...najgorsze ze kolo mnie nic nie ma.....:(
|
Że się tak wtrącę, to wg mnie i tak pasowałoby kupić nowe szczęki, sprężyny i cylinderki, bo potem będą jaja typu, że hamulec cały czas trzyma, albo jeden hamuje a drugi nie, albo będą cylinderki cieknąć.
Także te części radziłbym kupić nowe, myślę, że za cylinderki, szczęki, sprężyny koszta nie powinny przekroczyć 100-150zł - mam na myśli komplet na 2 strony, a ja bym radził zrobić od razu obydwie. Zresztą klocki, szczęki, tarcze czy bębny powinno się wymieniać parami
A resztę tzn. samoregulatory i tą blachę, na której trzymają się szczęki to można poszukać wśród używek po szrotac, bo nawet w sklepie może być ciężko to dostać, a jak będą to zapewne za chore pieniądze |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-01-2008, 17:43
|
|
|
Zgadzam sie, szczeki juz mam, sprezynki z cylinderkami kupie, lecz problem wlasnie bedzie z samoregulatorami i tymi blachami, bo juz sie dowiadywalem...:/nigdzie tego nie ma:/ czy Ktos z Was forumowiczow z warszawy moze mi dac jakis namiar? znacie jakies sklepy/miejsca? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-01-2008, 19:08
|
|
|
maniutek, blache dostaniesz tylko i wyłącznie z używki, cylinderek kup nowy, szczęki jeśli uszkodziło to też nowe. Najlepiej również byłoby kupić nowe sprężyny i samoregulację ale o ile sprężyny są to z samoregulacjami jest kłopot wiec raczej pozostaje sprawna używka. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-01-2008, 19:24
|
|
|
Hipo napisał/a: | maniutek, blache dostaniesz tylko i wyłącznie z używki, cylinderek kup nowy, szczęki jeśli uszkodziło to też nowe. Najlepiej również byłoby kupić nowe sprężyny i samoregulację ale o ile sprężyny są to z samoregulacjami jest kłopot wiec raczej pozostaje sprawna używka. |
no widzisz, a u mnie lewy samoregulator jest, ale stoi a prawy, czyli w tym kole co sie sieczka zrobila pękł i juz go nie ma, zostal powyginany i polamany, a jak beben zdjalem to wylecial razem z resztka sprezyn...:/
tak przegladam te tematy i znalazlem swoj stary post...sorry ze wczesniej nie napisalem jak sie sprawa zakonczyla
do wymiany poszedl komplet sprezynek, szczeki,samoregulatory, blacha, na ktorej jest przykrecony cylinderek i trzymaja sie jej szczeki, a przy okazji zostaly wymienione obie linki recznego. koszt z robocizna, 260PLN
pozdrawiam |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|