|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
za 1-szym razem odpala po 10 próbach |
Autor |
Wiadomość |
SlaVo
Wiek: 36 Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 20 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-05-2008, 06:09 za 1-szym razem odpala po 10 próbach
|
|
|
Jeszcze jeden problem jak tipacz stoi po dluzszym okresie ziemny silnik ma to jak chce pozniej go odpalic to chyba gdzies z 5-10 razy musze go przekrecic wtedy odpali a pozniej jak sie zagrzeje to odpala jak szalony .. co to moze być czyzby wyregulować zapłon ? czy jeszcze cos innego moze być ? |
_________________ Jest VW Passat B3 Variant 1.8 '90 i jest Tipo 1.4 '94 |
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-05-2008, 07:23
|
|
|
może być to od pompy paliwa w Tipku miałem ten problem, auto jak mi postało gdzieś z 8 godzin to nie mogłem go odpalić, a nagrzany zapalał od strzału. Próbowałeś odpalać z biegu ? u mnie wtedy załapywał ładnie. Po wymianie pompy paliwa wszystko było dobrze i auto ładnie paliło. |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
SlaVo
Wiek: 36 Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 20 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-05-2008, 08:08
|
|
|
z biegu odpala lajtowo pompa paliwa jest dobra wymieniony filtr paliwa nie mysle ze ma za wczesny albo za poźny zaplon ustawiony .. zacznie sie szperanie |
_________________ Jest VW Passat B3 Variant 1.8 '90 i jest Tipo 1.4 '94 |
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-05-2008, 08:47
|
|
|
No to nie wiem, ale masz takie same objawy jak ja miałem przy uszkodzonej pompie paliwa, pompa też nie była bo miała niespełna 5 m-cy tyle, że mechanik nie dość, że nie wyczyścił tego koszyka w którym jest pompa i było tam pełno syfu to jeszcze podejrzewam, że mnie oszukał i dał starą pompę, później wymieniłem sam pompę i problem zniknął... |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-05-2008, 08:55
|
|
|
rafal22bb, ma troche racji, ale niekoniecznie musi to być wadliwa pompa, wystarczy że któryś przewód jest nieszczelny i w nocy paliwo się cofa, później długo kręcisz bo musisz czekać aż pompa znów dopompuje paliwo do wtrysku/gaźnika |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-05-2008, 11:20
|
|
|
yoyo, to też może być jak najbardziej, ja na mechanice się nie znam tylko opisuję co u mnie było przyczyną, a SlaVo czujesz jakąś różnicę w jeździe ? |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
SlaVo
Wiek: 36 Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 20 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-05-2008, 14:23
|
|
|
rafal22bb napisał/a: | yoyo, to też może być jak najbardziej, ja na mechanice się nie znam tylko opisuję co u mnie było przyczyną, a SlaVo czujesz jakąś różnicę w jeździe ? |
czy czuje jakaś roznice ? nie noramlnie zero szarpania, jak depne mu to idzie ma przyspieszenie paliwo dostaje jak nie wiem co.. |
_________________ Jest VW Passat B3 Variant 1.8 '90 i jest Tipo 1.4 '94 |
|
|
|
|
rafal22bb
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 189 Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-05-2008, 16:16
|
|
|
to nie wiem, może faktycznie gdzieś przewód jest nieszczelny i po prostu paliwko sobie schodzi, do czasu aż zapalisz bo wtedy paliwo cały czas jest tłoczone przez pompę i nie widać różnicy, na mechanice jak już pisałem się nie znam ale nauczony doświadczeniem to właśnie tutaj szukałbym przyczyny, albo pompa albo nieszczelność. |
_________________ Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.
Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|