|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Kontrolka wtrysku po raz kolejny !! |
Autor |
Wiadomość |
Murson
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2005 Posty: 17 Skąd: Płock
|
Wysłany: 31-05-2005, 13:51 Kontrolka wtrysku po raz kolejny !!
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczy bardzo serdecznie. Czytam wszystkie wypowiedzi bardzo uwaznie i choc poruszany byl problem który dotyczy od niedawna mojego auta prosilbym o mozliwa rade w miare prostym jezyku poniewaz jezeli chodzi o samochody na wtrysku i z komputerem to jestem laikiem. Problem jest nastepujacy: Zdarza sie ze podczas jazdy (najczesciej podczas hamowania silnikiem samochód szarpnie delikatnie ze dwa razy) i zapala sie kontrolka od wtrysku w pierwszej fazie jej zapalenia samochod spada z obrotow i bardzo ciezko na nie wchodzi ale po pozadnej przegazowce wszystko wraca do normy. Podczas jazdy jest praktycznie to nieodczowalne powoduje jedynie zapalenie kontrolki ktora gasi jedynie wylaczenie i ponowne zapalenie silnika! Poprzedni wlasciciel jezdzil z tym ok 5 lat a elektrycy nie mogi nic na to poradzic. Drugi moj problemik zaczal sie niedawno otóż nie moge zlego slowa powiedziec na prace silnika (bo ladnie utrzymuje wolne obroty (850-900 rozgrzany silnik). Ale nieznacznie silnik drga tak jakby co jakis czas nie przepalal na ktorąs ze swiec przy obrotach ok 2000obr/min jest to duzo bardziej odczowalne podczas jazdy gdyz wplywa to na szarpanie samochodu i w taki sposob tez przyspiesza ole juz od 2400 2500 nawet niezle wchodzi na obroty i przy predkosci od 100 wzwyz wszystko jest juz ok, myslicie ze to wina elektryki? Moze przewody? swiece wymienilem byly czysciutkie! Jak wsluchalem sie w silnik to slychac jakby co jakis czas przepalal w wydechu czy kolektorze tak jakby mial malutka dziurke moze to przez to sonda cos zle rejestruje. Nie wiem jeszcze czy to moze mniec wplyw ale jak przystawi sie ucho do silnika to na 2 lub 3 gaze slychac klekocacy zawór, od czego zaczac poszukiwania?? Z gory dzieki za rady! POZDRAWIAM |
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 01-06-2005, 18:11
|
|
|
Od początku - czyli podać typ silnika |
_________________ Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem |
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 01-06-2005, 22:35
|
|
|
Odpisz to co odczytasz z centralki sterownia wtryskiem - to pudełko jest pod zamykanym schowkiem powyżej podłogi i napisy można odczytać przy pomocy lusterka z dobrym oświetleniem. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
Murson
Wiek: 39 Dołączył: 31 Maj 2005 Posty: 17 Skąd: Płock
|
Wysłany: 02-06-2005, 15:00
|
|
|
1. 1,6 mpi wielopunktowy wtrysk, 1995
2. Odczyt: 16214279
159 1.58L MAN
BPKA 022
28/04/95 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|