|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
uszczelniacz |
Autor |
Wiadomość |
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 11-12-2012, 19:34 uszczelniacz
|
|
|
witam ,chcę wymienic simering wałka rozrządu od strony kopułki bo coś z tamtąd podcieka, tempra 1.6 ,jak to zrobic???pomoZe mi ktos? |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-12-2012, 21:51
|
|
|
ściągasz kopułkę ( zatrzaski ) ściągasz palec rozdzielacza, odkręcasz aparat ( tylko wcześniej sobie zaznacz markerem dokładne położenie aparatu względem bloku silnika ) ściągasz aparat i wtedy widać simeringa....
i niech któryś z kolegów mnie poprawi ale wydaję mi się, że jeśli w 1.6 jest digiplex to położenie aparatu zapłonowego nie ma znaczenia ? |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-12-2012, 13:06
|
|
|
od strony rozdzielacza zaplonu jest oring gumowy nie simering.
polozenie rozdzielacza ma znaczenie, dlatego jest na obudowie rozdzielacza naciecie/kropka na ktora ma wskazywac palec rozdzielacza przy rozrzadzie w gmp{ 1 i 4 cylinder w gorze}, ale poniewaz palec pasuje tylko w jednym polozeniu na os rozdzielacza no i sam rozdzielacz nie da sie zamontowac odwrotnie bo po primo widac ze jest cos zle, secundo naciecie na walku rozrzadu w ktore wchodzi rozdzielacz jest tez niesymetryczne, tertio fasolki na sruby rozdzielacza sa dosc male , to jak by nie zalozyl, to jesli tylko pasuje,to bedzie jakos dzialac. |
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 13-12-2012, 16:23
|
|
|
poskładać się nie da źle tylko pytałem czy w 1.6 reguluje się kąt wyprzedzenia zapłonu pozycją aparatu ? bo jesli tak to przy ściaganiu musi sobie zaznaczyć położenie lub ustawić od nowa kąt zapłonu |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Qmaty
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 17 Lut 2007 Posty: 88 Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-12-2012, 20:17
|
|
|
W 1.6 i.e. nie reguluje się kąta wyprzedzenia zapłonu pozycją aparatu,wystarczy jak go założysz w tej samej pozycji.Trzeba tylko zapamiętać mniej więcej położenie palca rozdzielacza.Czyli tak jak koledzy pisali ściągasz kopułkę,ściągasz palec rozdzielacza,odkręcasz trzy nakrętki mocujące aparat i wyciągasz go.Wymieniasz oring i montujesz w odwrotnej kolejności,raczej nic nie da się pomieszać.Ja to zrobiłem pod sklepem motoryzacyjnym bo nie znałem rozmiaru oringa i zajęło mi to z montażem 20 min....dasz radę... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|