Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
za 1-szym razem odpala po 10 próbach
Autor Wiadomość
SlaVo 



Wiek: 36
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 20
Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-05-2008, 06:09   za 1-szym razem odpala po 10 próbach

Jeszcze jeden problem jak tipacz stoi po dluzszym okresie ziemny silnik ma to jak chce pozniej go odpalic to chyba gdzies z 5-10 razy musze go przekrecic wtedy odpali a pozniej jak sie zagrzeje to odpala jak szalony .. co to moze być czyzby wyregulować zapłon ? czy jeszcze cos innego moze być ?
_________________
Jest VW Passat B3 Variant 1.8 '90 i jest Tipo 1.4 '94 ;)
     assistance
 
 
rafal22bb 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 189
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-05-2008, 07:23   

może być to od pompy paliwa w Tipku miałem ten problem, auto jak mi postało gdzieś z 8 godzin to nie mogłem go odpalić, a nagrzany zapalał od strzału. Próbowałeś odpalać z biegu ? u mnie wtedy załapywał ładnie. Po wymianie pompy paliwa wszystko było dobrze i auto ładnie paliło.
_________________
Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.



Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info
     assistance
 
SlaVo 



Wiek: 36
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 20
Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-05-2008, 08:08   

z biegu odpala lajtowo pompa paliwa jest dobra wymieniony filtr paliwa nie mysle ze ma za wczesny albo za poźny zaplon ustawiony .. zacznie sie szperanie :?:
_________________
Jest VW Passat B3 Variant 1.8 '90 i jest Tipo 1.4 '94 ;)
     assistance
 
 
rafal22bb 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 189
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-05-2008, 08:47   

No to nie wiem, ale masz takie same objawy jak ja miałem przy uszkodzonej pompie paliwa, pompa też nie była bo miała niespełna 5 m-cy tyle, że mechanik nie dość, że nie wyczyścił tego koszyka w którym jest pompa i było tam pełno syfu to jeszcze podejrzewam, że mnie oszukał i dał starą pompę, później wymieniłem sam pompę i problem zniknął...
_________________
Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.



Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info
     assistance
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-05-2008, 08:55   

rafal22bb, ma troche racji, ale niekoniecznie musi to być wadliwa pompa, wystarczy że któryś przewód jest nieszczelny i w nocy paliwo się cofa, później długo kręcisz bo musisz czekać aż pompa znów dopompuje paliwo do wtrysku/gaźnika
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
rafal22bb 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 189
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-05-2008, 11:20   

yoyo, to też może być jak najbardziej, ja na mechanice się nie znam tylko opisuję co u mnie było przyczyną, a SlaVo czujesz jakąś różnicę w jeździe ?
_________________
Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.



Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info
     assistance
 
SlaVo 



Wiek: 36
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 20
Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-05-2008, 14:23   

rafal22bb napisał/a:
yoyo, to też może być jak najbardziej, ja na mechanice się nie znam tylko opisuję co u mnie było przyczyną, a SlaVo czujesz jakąś różnicę w jeździe ?


czy czuje jakaś roznice ? nie noramlnie zero szarpania, jak depne mu to idzie ma przyspieszenie paliwo dostaje jak nie wiem co..
_________________
Jest VW Passat B3 Variant 1.8 '90 i jest Tipo 1.4 '94 ;)
     assistance
 
 
rafal22bb 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 189
Skąd: Bielsko-Biała
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-05-2008, 16:16   

to nie wiem, może faktycznie gdzieś przewód jest nieszczelny i po prostu paliwko sobie schodzi, do czasu aż zapalisz bo wtedy paliwo cały czas jest tłoczone przez pompę i nie widać różnicy, na mechanice jak już pisałem się nie znam ale nauczony doświadczeniem to właśnie tutaj szukałbym przyczyny, albo pompa albo nieszczelność.
_________________
Jest VW Passat B5 1999r.
Była TEMPRA 1.6 1993r.
Było TIPO 1.4ie DGT 1989r.



Pierwszy niezależny dziennik internetowy redagowany przez Was http://trybunaludu.info
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load