Skoki obrotów w sedici. Auto samo "gazuje":P |
Autor |
Wiadomość |
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 18-03-2009, 11:11 Skoki obrotów w sedici. Auto samo "gazuje":P
|
|
|
Czemu jak wprowadzę moje sedici na wysokie obroty to później np przy wrzuceniu na luz strasznie skaczą obroty od tysiąca do 3-4tyś i tak cały czas w górę i w dół do póki nie wyłączę i włączę silnika (zresztą nie tylko ja mam taki problem bo kolega też ma sedici i też tak ma) zaznaczam że ogólnie silnik pracuje równo, problem pojawia się dopiero po wprowadzeniu auta na wysokie obroty. |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-03-2009, 11:44
|
|
|
Karpik, zacząłbym od resetu kompa, jak to nie pomoże to obstawiałbym że krokowy szaleje. choć tu będą zapewne zdania podzielone. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
ToudiQn
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 28 Sie 2007 Posty: 139 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-03-2009, 12:04
|
|
|
Karpik, sporo tematów było o tym szukajek powinien ci pomóc, sprawdzałeś krokowca? czujnik położenia przepustnicy? wężyki gumowe od podciśnienia? |
_________________ ByŁo :-Fiat Tipo 1.4S 1994r-
ByŁo -Fiat Tipo 2.0 16V- 1992r- Sedicivalvole
Jest: -Subaru Legacy 2.0 Turbo 260HP 1996r |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-03-2009, 12:43
|
|
|
Karpik, to co pisze ToudiQn, na reset kompa raczej bym nie liczył,ale przy tak dużych skokach obrotów sprawdził bym krokowca,tak przy okazji przeczyść
Może być jeszcze dupnięty CPW |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
Młody
Pomógł: 40 razy Wiek: 44 Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 1580 Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 18-03-2009, 18:56
|
|
|
Karpik, jak coś to mam CPW 100% sprawny |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-03-2009, 08:10
|
|
|
dziura793@o2.pl napisał/a: | sprawdził bym krokowca | elektrozawór,dobra już sie nie czepiam |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Mayones84
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 68 Skąd: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 19-03-2009, 20:00
|
|
|
Sprawdz CPP |
_________________ Tipo 1.6 Twin Cam |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 22-03-2009, 09:47
|
|
|
Czujnik położenia przepustnicy mam nowy resztę sprawdzę jak znajdę chwilę czasu bo ostatnio cały czas w pracy siedzę i zarabiam na zrobienie uszczelki pod głowicą:/ |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 23-03-2009, 09:37
|
|
|
a jak się go ustawia?? |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 24-03-2009, 12:18
|
|
|
Raku napisał/a: | na środkowym pinie powinno być 0,5V. |
co to znaczy? co to jest ten środkowy pion? |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 24-03-2009, 12:24
|
|
|
Karpik napisał/a: | Raku napisał/a: | na środkowym pinie powinno być 0,5V. |
co to znaczy? co to jest ten środkowy pion? | kolego nie pion a pin,to taki drucik we wtyczce. |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-03-2009, 03:55
|
|
|
Karpik, jedz lepiej na kompa i niech fachowiec to sprawdzi, ustawi bo to nie jest tak chop ciup na krowe. Ja sie męczyłem przy podpiętym kompie a co dopiero z miernikiem. |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
gepard
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2006 Posty: 306 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-03-2009, 08:59
|
|
|
ego napisał/a: | dziura793@o2.pl napisał/a:
sprawdził bym krokowca
elektrozawór,dobra już sie nie czepiam |
Dokładnie ego, nie wiem jak to jest w sedici ale w coupe nazywa się to zawór VAE i jego czyszczenie załatwia sprawę raz na jakiś czas mi się tak dzieje ale to jest zjawisko jak najbardziej normalne w 16v. |
_________________ Moja duma: Tipo 1.9 TD-sprzedane
Coupe 2.0 16V+, Audi A3 1.6 też
Jest Czarne A6 1.8T i tego się trzymamy
http://forum.tempra.org/t...ard-vt11007.htm |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 14-04-2009, 09:21
|
|
|
po zamontowaniu tłumika środkowego obroty przestały mi skakać |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-04-2009, 10:16
|
|
|
nie miałes tego tłumika? dziwna sprawa.
Za swobodny przelot tak? |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 15-04-2009, 08:45
|
|
|
dokładnie tak, po zamontowaniu tego tłumika zniknęły te skoki obrotów i dostał mocy na niższych obrotach:) |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
|