Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Skoki obrotów w sedici. Auto samo "gazuje":P
Autor Wiadomość
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 18-03-2009, 11:11   Skoki obrotów w sedici. Auto samo "gazuje":P

Czemu jak wprowadzę moje sedici na wysokie obroty to później np przy wrzuceniu na luz strasznie skaczą obroty od tysiąca do 3-4tyś i tak cały czas w górę i w dół do póki nie wyłączę i włączę silnika (zresztą nie tylko ja mam taki problem bo kolega też ma sedici i też tak ma) zaznaczam że ogólnie silnik pracuje równo, problem pojawia się dopiero po wprowadzeniu auta na wysokie obroty.
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-03-2009, 11:44   

Karpik, zacząłbym od resetu kompa, jak to nie pomoże to obstawiałbym że krokowy szaleje. choć tu będą zapewne zdania podzielone.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
ToudiQn 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 139
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-03-2009, 12:04   

Karpik, sporo tematów było o tym szukajek powinien ci pomóc, sprawdzałeś krokowca? czujnik położenia przepustnicy? wężyki gumowe od podciśnienia?
_________________
ByŁo :-Fiat Tipo 1.4S 1994r-
ByŁo -Fiat Tipo 2.0 16V- 1992r- Sedicivalvole
Jest: -Subaru Legacy 2.0 Turbo :) 260HP 1996r
     assistance
 
 skype
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-03-2009, 12:43   

Karpik, to co pisze ToudiQn, na reset kompa raczej bym nie liczył,ale przy tak dużych skokach obrotów sprawdził bym krokowca,tak przy okazji przeczyść
Może być jeszcze dupnięty CPW
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
Młody 


Pomógł: 40 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 1580
Skąd: Gilowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 18-03-2009, 18:56   

Karpik, jak coś to mam CPW 100% sprawny
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-03-2009, 08:10   

dziura793@o2.pl napisał/a:
sprawdził bym krokowca
elektrozawór,dobra już sie nie czepiam :lalala:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Mayones84 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 68
Skąd: Włocławek
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 19-03-2009, 20:00   

Sprawdz CPP
_________________
Tipo 1.6 Twin Cam
     assistance
 
 
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 22-03-2009, 09:47   

Czujnik położenia przepustnicy mam nowy resztę sprawdzę jak znajdę chwilę czasu bo ostatnio cały czas w pracy siedzę i zarabiam na zrobienie uszczelki pod głowicą:/
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-03-2009, 18:40   

Karpik napisał/a:
Czujnik położenia przepustnicy mam nowy


to trzeba go jeszcze ustawić..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 23-03-2009, 09:37   

a jak się go ustawia??
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 23-03-2009, 10:19   

na środkowym pinie powinno być 0,5V.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 24-03-2009, 12:18   

Raku napisał/a:
na środkowym pinie powinno być 0,5V.


co to znaczy? co to jest ten środkowy pion?
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 24-03-2009, 12:24   

Karpik napisał/a:
Raku napisał/a:
na środkowym pinie powinno być 0,5V.


co to znaczy? co to jest ten środkowy pion?
kolego nie pion a pin,to taki drucik we wtyczce.
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-03-2009, 03:55   

Karpik, jedz lepiej na kompa i niech fachowiec to sprawdzi, ustawi bo to nie jest tak chop ciup na krowe. Ja sie męczyłem przy podpiętym kompie a co dopiero z miernikiem.
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
gepard 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 306
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-03-2009, 08:59   

ego napisał/a:
dziura793@o2.pl napisał/a:
sprawdził bym krokowca
elektrozawór,dobra już sie nie czepiam :lalala:


Dokładnie ego, nie wiem jak to jest w sedici ale w coupe nazywa się to zawór VAE i jego czyszczenie załatwia sprawę raz na jakiś czas mi się tak dzieje ale to jest zjawisko jak najbardziej normalne w 16v.
_________________
Moja duma: Tipo 1.9 TD-sprzedane :(
Coupe 2.0 16V+, Audi A3 1.6 też
Jest Czarne A6 1.8T i tego się trzymamy

http://forum.tempra.org/t...ard-vt11007.htm
     assistance   Moneta
 
 
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 14-04-2009, 09:21   

po zamontowaniu tłumika środkowego obroty przestały mi skakać
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-04-2009, 10:16   

nie miałes tego tłumika? dziwna sprawa.
Za swobodny przelot tak?
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
Karpik 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Paź 2008
Posty: 201
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 15-04-2009, 08:45   

dokładnie tak, po zamontowaniu tego tłumika zniknęły te skoki obrotów i dostał mocy na niższych obrotach:)
_________________
Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz
     assistance
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 34 days
Network load