|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Sprężyny przód w 2.0 i w 1.6 Tempra - różnice. Pasują? |
Autor |
Wiadomość |
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 23-05-2010, 14:29 Sprężyny przód w 2.0 i w 1.6 Tempra - różnice. Pasują?
|
|
|
Jak w temacie. Mam kompletny amorek+sprężyna+nowe łożysko z 1.6 i nie wiem czy podpasuje do 2.0 sprężyna(amortyzator podobno taki sam jest).
Nie chce mi się ściągać tego, bo musiałbym pożyczać ściągacz do sprężyn, a tak bym sobie wymienił całość (5 śrubek zaledwie ;P ). |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 23-05-2010, 16:09
|
|
|
amory: ( mówimy o przodzie )
no to tak producenci różnie podają
według sachs do wszystkich wersji silnikowych idą takie same.
według KYB kompatybilne są tylko 2.0 i 1.8
sprężyny chyba raczej na pewno nie będą pasowały
tu również kompatybilne są 1.8 z 2.0
aczkolwiek wydaje mi się że jeśli fizycznie je tam upchniesz to wszystko będzie ok tylko zrobi sie lekka gleba
2.0 jest po prostu cięższy od 1.4 i 1.6
łożysko zaś jest takie samo we wszystkich wersjach |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Dawid
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Lis 2007 Posty: 183 Skąd: Kraków/Kielce
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-05-2010, 16:45
|
|
|
Nie ryzykowałbym takiej przekładki.
Poza tym 1.6 ale jakie? Na jednym czy dwóch wałkach, wtrysk czy gaźnik? Każda śrubka robi wagę.
Poza tym jak wcześniej było przód Ci siądzie i amortyzacja się pogorszy. Katalogowo pokazuje jedno ale widziałem raz amortyzator który pasował do Tipo 1.4 i do... Alfy 155 2.5 V6
Jak byś chciał to niedrogo miałbym komplet zawieszenia do 2.0 8V albo sam przód. Jak coś to PW. Może nawet bez wysyłki by się udało. |
_________________ Było Tipo 2.0 8v GT
Było Tipo Sedicivalvole
Jest Tipo Sedicivalvole Abarth |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 23-05-2010, 16:47
|
|
|
Leśniczy, podziękował
Cierpię na brak kasy, a w poprzedniej miałem super amorki+nowe łożysko akurat z tej interesującej mnie strony) i chciałem podmienić komplet. Gdyby zrobiła się lekka gleba, a twardość została ta sama, to super, ale pewnie będzie bujać bardziej, a tego nie lubimy.
Dobra, to tyle chciałem wiedzieć
Podziękował
Wiem teraz, żeby się nie zabierać za to dzisiaj
Wiem, wiem... niedziela, ale cierpię na nudę w tym dniu zazwyczaj i przy piwku by się miło pracowało |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 23-05-2010, 20:05
|
|
|
Guzik, tył jest taki sam, ale przód na pewno nie, z tego co pamiętam to 1.8 2.0 i chyba 1.9 mają te same spręzyny i ogólnie zawias.
Dawid, zaraz pójdzie pw w sprawie zawiasu |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|