|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Uszczelki silnika |
Autor |
Wiadomość |
kstasieluk
Wiek: 49 Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 62 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 06-02-2010, 20:41 Uszczelki silnika
|
|
|
Jak w temacie, szukam jak wygląda i ile kosztuje uszczelka przy aparacie zapłonowym POMOCY. |
|
|
|
|
DARREK
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 502 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-02-2010, 21:51
|
|
|
Wygląda tak:
a co do dostępności to jest różnie... ja nie znalazłem... musiałem zrobić sobie sam (wyciąć).
Gdzieś mam jeszcze jedną wycinaną, o takim samym wzorze jak na zdjęciu tylko, że z innego materiału (inna płyta), pod dane warunki pracy. U mnie działa bez zarzutu...
Ale z drugiej strony to nie podałeś do jakiego silnika, bo one się różnią... |
_________________ Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0 |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-02-2010, 22:09
|
|
|
Wedle katalogu jakim dysponuje u mnie w Warszawie w Inter Teamie takowa uszczeleczka kosztuje 12zl. Jak potrzeba bedzie i dostepnosc u Was znikoma, moge podeslac... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
kstasieluk
Wiek: 49 Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 62 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 07-02-2010, 10:01
|
|
|
Dzieki za pomoc i mam jeszcze jedno pytanie tam jest tylko jedna uszczelka |
|
|
|
|
DARREK
Pomógł: 22 razy Wiek: 39 Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 502 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 08-02-2010, 12:14
|
|
|
jest ta i o-ring, który uszczelnia wspornik i sam aparat, a ta uszczelka idzie miedzy wspornik a blok silnika |
_________________ Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0 |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
kstasieluk
Wiek: 49 Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 62 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 09-02-2010, 19:16
|
|
|
dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|