Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Uszczelki silnika
Autor Wiadomość
kstasieluk 


Wiek: 49
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 62
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 06-02-2010, 20:41   Uszczelki silnika

Jak w temacie, szukam jak wygląda i ile kosztuje uszczelka przy aparacie zapłonowym POMOCY.
  
 
 
DARREK 



Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 502
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 06-02-2010, 21:51   

Wygląda tak:



a co do dostępności to jest różnie... ja nie znalazłem... musiałem zrobić sobie sam (wyciąć).
Gdzieś mam jeszcze jedną wycinaną, o takim samym wzorze jak na zdjęciu tylko, że z innego materiału (inna płyta), pod dane warunki pracy. U mnie działa bez zarzutu...

Ale z drugiej strony to nie podałeś do jakiego silnika, bo one się różnią...
_________________
Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0
     Moneta
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-02-2010, 22:09   

Wedle katalogu jakim dysponuje u mnie w Warszawie w Inter Teamie takowa uszczeleczka kosztuje 12zl. Jak potrzeba bedzie i dostepnosc u Was znikoma, moge podeslac...
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
kstasieluk 


Wiek: 49
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 62
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 07-02-2010, 10:01   

Dzieki za pomoc i mam jeszcze jedno pytanie tam jest tylko jedna uszczelka
  
 
 
DARREK 



Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 502
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 08-02-2010, 12:14   

jest ta i o-ring, który uszczelnia wspornik i sam aparat, a ta uszczelka idzie miedzy wspornik a blok silnika
_________________
Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0
     Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-02-2010, 14:20   

I grubością uszczelek, ilością reguluje się luz wzdłużny wałka. :roll:
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
kstasieluk 


Wiek: 49
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 62
Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 09-02-2010, 19:16   

dzięki za pomoc.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load