|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
schemat podciśnienia 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
kilo
witamy nowego
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 2 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 16-06-2012, 12:29 schemat podciśnienia 2.0
|
|
|
Witam
Po przekładce silnika (przez super mechanika;) nie mogę dojść do poprawnego podłączenia całego układu podciśnieniowego silnika. Mam problemy z pracą na paliwie, falujące obroty, problem z pracą na paliwie jak jest zimny, itp. Czy ma może ktoś schemat co gdzie podłączyć ewentualnie może ktoś jest z Wrocławia i mógłbym podjechać i zobaczyć co gdzie ma być. |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-06-2012, 15:14
|
|
|
Fotki dokładne silnika wrzuć... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
kilo
witamy nowego
Dołączył: 16 Cze 2012 Posty: 2 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 17-06-2012, 18:02
|
|
|
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-06-2012, 19:41
|
|
|
EGR odpięty ale ciekawe czy zaślepiony, reszta chyba wydaje mi się prawidłowo podpięta, spróbuj zrobić reset kompa, ew. szukaj na forum cpw, vae, cpp i ogólnie tematy o falowaniu obrotów. |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 17-06-2012, 20:51
|
|
|
Sprawdź sobie czy do mapsensora masz podpięty wężyk. Ogólnie to tam na fotkach mało widać. Trzeba coś samemu pokombinować, a najlepiej znajdź sobie jakieś 2.0 z forum, podjedź i sprawdź jak ma wpięte.
To nie muszą być wężyki od podciśnień, a może być walnięty czujnik choćby temp cieczy do ecu. |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|