|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Klekocze w okolicach alternatora |
Autor |
Wiadomość |
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-06-2012, 20:20 Klekocze w okolicach alternatora
|
|
|
Zjawił się problem po godzinnym postoju, że silnik zaczał klekotać w okolicach altka. Tzn może bardziej takie metaliczne stuki niż klekot. Co sprawdzić badz co szykowac do wymiany? |
|
|
|
|
Dziąbal
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 237 Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 20-06-2012, 20:34
|
|
|
Pierwsza rzecz to jaki silnik? Klekot oznaczać może panewki. |
_________________ TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8 |
|
|
|
|
vego21
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 13 Mar 2012 Posty: 452 Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-06-2012, 20:40
|
|
|
U mnie też tak klekotało\cykało, dźwięk dochodził niby od alternatora, a okazało się, że jedna świeca się lekko wykręciła... |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-06-2012, 20:42
|
|
|
W pierwszej kolejnosci to bym zdjal pasek/paski klinowe i sprawdzil jak chodzi bez osprzetu |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-06-2012, 20:51
|
|
|
No dziś za pozno na sprawdzanie ale jak możecie to wymiencie co sprawdzic azeby tak nie latac wkolo
** Dodano: 20-06-2012, 21:52 **
Dziąbal, silnik 159A3.000 i nie wygląda zeby cos mu dolegało tzn zbiera sie normalnie i tak samo jezdzi |
|
|
|
|
minieeek
Wiek: 47 Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 23 Skąd: Zakroczym
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-06-2012, 21:13
|
|
|
Ja obstawiłbym rolkę prowadzącą od paska klinowego, zaraz obok alternatora. Miałem u siebie podobnie, klekotała, stukała, aż się rozpadła. Pasek kaput, jak pasek kaput alternator kaput, do domu już nie dojechałem - akumulator nie dał rady. |
_________________ Było: 126p x4, CC 700, CC Sporting, CARO 1,6 GLI, Tipo 1,4S, Uno 1,0 Fire
Jest: Tipo 1,4 i.e. |
|
|
|
|
reval666
Wiek: 31 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-06-2012, 15:15
|
|
|
pompa wody do wymianki. Tzn samo łożysko i teraz pytanie jakie łożyska tam ida?
** Dodano: 21-06-2012, 16:22 **
Czy lepiej całą pompe wymienić?? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|