Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Klekocze w okolicach alternatora
Autor Wiadomość
reval666 



Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 206
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 20-06-2012, 20:20   Klekocze w okolicach alternatora

Zjawił się problem po godzinnym postoju, że silnik zaczał klekotać w okolicach altka. Tzn może bardziej takie metaliczne stuki niż klekot. Co sprawdzić badz co szykowac do wymiany?
     assistance
 
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 20-06-2012, 20:34   

Pierwsza rzecz to jaki silnik? Klekot oznaczać może panewki.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
vego21 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 452
Skąd: Żyrardów
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-06-2012, 20:40   

U mnie też tak klekotało\cykało, dźwięk dochodził niby od alternatora, a okazało się, że jedna świeca się lekko wykręciła...
  
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-06-2012, 20:42   

W pierwszej kolejnosci to bym zdjal pasek/paski klinowe i sprawdzil jak chodzi bez osprzetu :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
reval666 



Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 206
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 20-06-2012, 20:51   

No dziś za pozno na sprawdzanie ale jak możecie to wymiencie co sprawdzic azeby tak nie latac wkolo

** Dodano: 20-06-2012, 21:52 **
Dziąbal, silnik 159A3.000 i nie wygląda zeby cos mu dolegało tzn zbiera sie normalnie i tak samo jezdzi
     assistance
 
 
minieeek 



Wiek: 47
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Zakroczym
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-06-2012, 21:13   

Ja obstawiłbym rolkę prowadzącą od paska klinowego, zaraz obok alternatora. Miałem u siebie podobnie, klekotała, stukała, aż się rozpadła. Pasek kaput, jak pasek kaput alternator kaput, do domu już nie dojechałem - akumulator nie dał rady.
_________________
Było: 126p x4, CC 700, CC Sporting, CARO 1,6 GLI, Tipo 1,4S, Uno 1,0 Fire
Jest: Tipo 1,4 i.e.
     assistance
 
reval666 



Wiek: 31
Dołączył: 04 Maj 2012
Posty: 206
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 21-06-2012, 15:15   

pompa wody do wymianki. Tzn samo łożysko i teraz pytanie jakie łożyska tam ida?

** Dodano: 21-06-2012, 16:22 **
Czy lepiej całą pompe wymienić??
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load