|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
2 drożny elektrozawór |
Autor |
Wiadomość |
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 17-10-2010, 18:51 2 drożny elektrozawór
|
|
|
Witajcie, nie piszę tego w dziale o LPG, bo to w sumie nie na ten temat. Chodzi mi o to, czy dwudrożny elektrozawór (czyli taki z 3 króćcami), który jest przeznaczony do cieczy (np. ciekłe LPG lub benzyna) zda egzamin podczas prób z gazem? Konkretnie CO2? Czy potrzebny jest solenoid? |
_________________
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 17-10-2010, 20:43 Re: 2 drożny elektrozawór
|
|
|
mrk69 napisał/a: | Witajcie, nie piszę tego w dziale o LPG, bo to w sumie nie na ten temat. Chodzi mi o to, czy dwudrożny elektrozawór (czyli taki z 3 króćcami), który jest przeznaczony do cieczy (np. ciekłe LPG lub benzyna) zda egzamin podczas prób z gazem? Konkretnie CO2? Czy potrzebny jest solenoid? |
wystarczy zwykły elektrozawór od gazowników
oj będzie śniegu
sie nie odmroź tylko
** Dodano: 17-10-2010, 21:46 **
Raku napisał/a: | Wystarczy pewnie elektrozawór od gazu. Wszystko zależy jakie ciśnienie miałby utrzymać.
Jak chodzi o chłodzenie IC, to bym się zastanowił grubo, czy aby napewno CO2.
** Dodano: 17-10-2010, 21:08 **
nie doczytałem, że ma być dwudrożny.. : |
mam u siebie NX cryo2
właśnie na CO2 i jest bardzo dobrze |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 17-10-2010, 22:02
|
|
|
Ja mam mały IC A tak na serio to myślę już o kolejnym upalnym lecie, co by potem nie rozbebeszać wszystkiego od nowa
Raku napisał/a: | i na co sobie ty CO2 psikasz? | pewnie na przeciwników
Raku napisał/a: | Krążą spiskowe teorie, że moze się dostać CO2 do dolotu 'przytykając' silnik... | którędy? |
_________________
|
|
|
|
|
pisario
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 933 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-10-2010, 22:27
|
|
|
Raku napisał/a: | Krążą spiskowe teorie, że moze się dostać CO2 do dolotu 'przytykając' silnik... |
Pogromcy mitów udowodnili, że aby zadławić silnik trzeba by zasilać dolot powietrza przez okres około 20 sekund, co2 i trzeba to robic zakrywajac go przynajmniej w 90%...
Jedno i drugie... awykonalne |
_________________ A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT??? |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-10-2010, 08:45
|
|
|
pisario napisał/a: |
Pogromcy mitów udowodnili, że aby zadławić silnik trzeba by zasilać dolot powietrza przez okres około 20 sekund, co2 i trzeba to robic zakrywajac go przynajmniej w 90%...
Jedno i drugie... awykonalne |
O widzisz To uznajmy moje gdybanie za niebyłe
Filtrem powietrza.
mrk69 napisał/a: | A tak na serio to myślę już o kolejnym upalnym lecie, co by potem nie rozbebeszać wszystkiego od nowa |
To może woda?
dwa spryskiwacze mgłowe ze skody np. i też będzie fajnie |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-10-2010, 12:57
|
|
|
Raku napisał/a: | i na co sobie ty CO2 psikasz?
Krążą spiskowe teorie, że moze się dostać CO2 do dolotu 'przytykając' silnik...
Ja mam w dolocie dość chłodno, bez CO2 czy natrysku wody.. |
jeżeli to do mnie pytanie
to
na IC
chyba nie myślałeś że masz jedyne na świecie auto wyposażone w IC? |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-10-2010, 14:17
|
|
|
Raku napisał/a: | Nie, oczywiście, że tak nie myślałem.
Myślałem, że zmotywuje Cię to do uchylenia rąbka tajemnicy.
A widzę, że odebrałeś to inaczej niż miałem nadzieje, ze odbierzesz. |
nie ma żadnej tajemnicy
mrk69 napisał/a: | ..............zda egzamin podczas prób z gazem? Konkretnie CO2? Czy potrzebny jest solenoid? |
napisz do czego będzie używany
natrysk na ic?
czy nitrous purge fake?
czy inne
ciśnienie będzie spore zapewne i sam zawór to ... nie wszystko |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-10-2010, 14:58
|
|
|
EASYKATO napisał/a: | Raku napisał/a: | Nie, oczywiście, że tak nie myślałem.
Myślałem, że zmotywuje Cię to do uchylenia rąbka tajemnicy.
A widzę, że odebrałeś to inaczej niż miałem nadzieje, ze odbierzesz. |
nie ma żadnej tajemnicy |
tajemnicy nie ma, ale rozwinąć się nie możesz?
To pewnie widziałeś, ale wrzucę.
http://legacygt.com/forum...a092dedd60& |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 18-10-2010, 17:06
|
|
|
EASYKATO napisał/a: | napisz do czego będzie używany
natrysk na ic? | dokładnie.
EASYKATO napisał/a: | ciśnienie będzie spore zapewne i sam zawór to ... nie wszystko | domyślam się, ale na razie szukam na to pomysłu i zacząłem od zaworów. Jak się orientuję to będę potrzebował odpowiedniej butli z reduktorem, zbrojonych przewodów ze złączkami, dysz no i elektryki. Czegoś brakuje? |
_________________
|
|
|
|
|
EASYKATO
Pomógł: 3 razy Wiek: 101 Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 353 Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 18-10-2010, 17:17
|
|
|
mrk69 napisał/a: | EASYKATO napisał/a: | napisz do czego będzie używany
natrysk na ic? | dokładnie.
EASYKATO napisał/a: | ciśnienie będzie spore zapewne i sam zawór to ... nie wszystko | domyślam się, ale na razie szukam na to pomysłu i zacząłem od zaworów. Jak się orientuję to będę potrzebował odpowiedniej butli z reduktorem, zbrojonych przewodów ze złączkami, dysz no i elektryki. Czegoś brakuje? |
jeżeli nie oryginalny zestaw to:
butla od hodowców rybek akwariowych
elektrozawór lpg
przewód ciśnieniowy
i natryskiwacz custom
** Dodano: 18-10-2010, 18:22 **
Raku napisał/a: | EASYKATO napisał/a: | Raku napisał/a: | Nie, oczywiście, że tak nie myślałem.
Myślałem, że zmotywuje Cię to do uchylenia rąbka tajemnicy.
A widzę, że odebrałeś to inaczej niż miałem nadzieje, ze odbierzesz. |
nie ma żadnej tajemnicy |
tajemnicy nie ma, ale rozwinąć się nie możesz?
To pewnie widziałeś, ale wrzucę.
http://legacygt.com/forum...a092dedd60& |
nie widziałem
mój zestaw ma już chyba z 5 lat i był z oferty firmy NX
sprayer duża pętla
solenoid na sprayer
solenoid na butlę
butla 4,5 kg CO2
przewody w stalowym oplocie
przekaźnik
kontroler załączania (załącza się przy zadanym ciśnieniu i obrotach)
i włącznik
nie mam w zestawie zegara do co2 i ładnej obudowy
tylko zwykłe mocowania butli NX-a
robi swoje |
_________________ Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat) |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 18-10-2010, 18:10
|
|
|
Raku, jak do mnie to nie widziałem akurat na tę stronkę nie trafiłem. Dzięki |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|