Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
2 drożny elektrozawór
Autor Wiadomość
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 17-10-2010, 18:51   2 drożny elektrozawór

Witajcie, nie piszę tego w dziale o LPG, bo to w sumie nie na ten temat. Chodzi mi o to, czy dwudrożny elektrozawór (czyli taki z 3 króćcami), który jest przeznaczony do cieczy (np. ciekłe LPG lub benzyna) zda egzamin podczas prób z gazem? Konkretnie CO2? Czy potrzebny jest solenoid?
_________________
     Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-10-2010, 20:07   

Wystarczy pewnie elektrozawór od gazu. Wszystko zależy jakie ciśnienie miałby utrzymać.
Jak chodzi o chłodzenie IC, to bym się zastanowił grubo, czy aby napewno CO2.

** Dodano: 17-10-2010, 21:08 **
nie doczytałem, że ma być dwudrożny.. : :x
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
EASYKATO 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 101
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 353
Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 17-10-2010, 20:43   Re: 2 drożny elektrozawór

mrk69 napisał/a:
Witajcie, nie piszę tego w dziale o LPG, bo to w sumie nie na ten temat. Chodzi mi o to, czy dwudrożny elektrozawór (czyli taki z 3 króćcami), który jest przeznaczony do cieczy (np. ciekłe LPG lub benzyna) zda egzamin podczas prób z gazem? Konkretnie CO2? Czy potrzebny jest solenoid?



wystarczy zwykły elektrozawór od gazowników

oj będzie śniegu

sie nie odmroź tylko :D

** Dodano: 17-10-2010, 21:46 **
Raku napisał/a:
Wystarczy pewnie elektrozawór od gazu. Wszystko zależy jakie ciśnienie miałby utrzymać.
Jak chodzi o chłodzenie IC, to bym się zastanowił grubo, czy aby napewno CO2.

** Dodano: 17-10-2010, 21:08 **
nie doczytałem, że ma być dwudrożny.. : :x



mam u siebie NX cryo2

właśnie na CO2 i jest bardzo dobrze
_________________
Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-10-2010, 21:41   

i na co sobie ty CO2 psikasz? :)

Krążą spiskowe teorie, że moze się dostać CO2 do dolotu 'przytykając' silnik...


Ja mam w dolocie dość chłodno, bez CO2 czy natrysku wody..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 17-10-2010, 22:02   

Ja mam mały IC ;D A tak na serio to myślę już o kolejnym upalnym lecie, co by potem nie rozbebeszać wszystkiego od nowa :)

Raku napisał/a:
i na co sobie ty CO2 psikasz?
pewnie na przeciwników :D

Raku napisał/a:
Krążą spiskowe teorie, że moze się dostać CO2 do dolotu 'przytykając' silnik...
którędy?
_________________
     Moneta
 
pisario 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 933
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-10-2010, 22:27   

Raku napisał/a:
Krążą spiskowe teorie, że moze się dostać CO2 do dolotu 'przytykając' silnik...

Pogromcy mitów udowodnili, że aby zadławić silnik trzeba by zasilać dolot powietrza przez okres około 20 sekund, co2 i trzeba to robic zakrywajac go przynajmniej w 90%...
Jedno i drugie... awykonalne :lol:
_________________
A pamietasz jak mowiles ze nigdy nie kupisz...
PEUGEOT???
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-10-2010, 08:45   

pisario napisał/a:

Pogromcy mitów udowodnili, że aby zadławić silnik trzeba by zasilać dolot powietrza przez okres około 20 sekund, co2 i trzeba to robic zakrywajac go przynajmniej w 90%...
Jedno i drugie... awykonalne

O widzisz :) To uznajmy moje gdybanie za niebyłe ;D

Cytat:
którędy?

Filtrem powietrza.
mrk69 napisał/a:
A tak na serio to myślę już o kolejnym upalnym lecie, co by potem nie rozbebeszać wszystkiego od nowa

To może woda?
dwa spryskiwacze mgłowe ze skody np. i też będzie fajnie ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
EASYKATO 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 101
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 353
Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 18-10-2010, 12:57   

Raku napisał/a:
i na co sobie ty CO2 psikasz? :)

Krążą spiskowe teorie, że moze się dostać CO2 do dolotu 'przytykając' silnik...


Ja mam w dolocie dość chłodno, bez CO2 czy natrysku wody..



jeżeli to do mnie pytanie
to
na IC

chyba nie myślałeś że masz jedyne na świecie auto wyposażone w IC?
_________________
Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-10-2010, 13:55   

Nie, oczywiście, że tak nie myślałem.
Myślałem, że zmotywuje Cię to do uchylenia rąbka tajemnicy.
A widzę, że odebrałeś to inaczej niż miałem nadzieje, ze odbierzesz.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
EASYKATO 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 101
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 353
Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 18-10-2010, 14:17   

Raku napisał/a:
Nie, oczywiście, że tak nie myślałem.
Myślałem, że zmotywuje Cię to do uchylenia rąbka tajemnicy.
A widzę, że odebrałeś to inaczej niż miałem nadzieje, ze odbierzesz.



nie ma żadnej tajemnicy


mrk69 napisał/a:
..............zda egzamin podczas prób z gazem? Konkretnie CO2? Czy potrzebny jest solenoid?



napisz do czego będzie używany

natrysk na ic?
czy nitrous purge fake?
czy inne

ciśnienie będzie spore zapewne i sam zawór to ... nie wszystko
_________________
Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-10-2010, 14:58   

EASYKATO napisał/a:
Raku napisał/a:
Nie, oczywiście, że tak nie myślałem.
Myślałem, że zmotywuje Cię to do uchylenia rąbka tajemnicy.
A widzę, że odebrałeś to inaczej niż miałem nadzieje, ze odbierzesz.



nie ma żadnej tajemnicy


tajemnicy nie ma, ale rozwinąć się nie możesz?

To pewnie widziałeś, ale wrzucę.
http://legacygt.com/forum...a092dedd60&
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 18-10-2010, 17:06   

EASYKATO napisał/a:
napisz do czego będzie używany

natrysk na ic?
dokładnie.

EASYKATO napisał/a:
ciśnienie będzie spore zapewne i sam zawór to ... nie wszystko
domyślam się, ale na razie szukam na to pomysłu i zacząłem od zaworów. Jak się orientuję to będę potrzebował odpowiedniej butli z reduktorem, zbrojonych przewodów ze złączkami, dysz no i elektryki. Czegoś brakuje?
_________________
     Moneta
 
EASYKATO 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 101
Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 353
Skąd: Bielany Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 18-10-2010, 17:17   

mrk69 napisał/a:
EASYKATO napisał/a:
napisz do czego będzie używany

natrysk na ic?
dokładnie.

EASYKATO napisał/a:
ciśnienie będzie spore zapewne i sam zawór to ... nie wszystko
domyślam się, ale na razie szukam na to pomysłu i zacząłem od zaworów. Jak się orientuję to będę potrzebował odpowiedniej butli z reduktorem, zbrojonych przewodów ze złączkami, dysz no i elektryki. Czegoś brakuje?



jeżeli nie oryginalny zestaw to:

butla od hodowców rybek akwariowych
elektrozawór lpg
przewód ciśnieniowy
i natryskiwacz custom

** Dodano: 18-10-2010, 18:22 **
Raku napisał/a:
EASYKATO napisał/a:
Raku napisał/a:
Nie, oczywiście, że tak nie myślałem.
Myślałem, że zmotywuje Cię to do uchylenia rąbka tajemnicy.
A widzę, że odebrałeś to inaczej niż miałem nadzieje, ze odbierzesz.



nie ma żadnej tajemnicy


tajemnicy nie ma, ale rozwinąć się nie możesz?

To pewnie widziałeś, ale wrzucę.
http://legacygt.com/forum...a092dedd60&



nie widziałem
mój zestaw ma już chyba z 5 lat i był z oferty firmy NX

sprayer duża pętla
solenoid na sprayer
solenoid na butlę
butla 4,5 kg CO2
przewody w stalowym oplocie
przekaźnik
kontroler załączania (załącza się przy zadanym ciśnieniu i obrotach)
i włącznik

nie mam w zestawie zegara do co2 i ładnej obudowy
tylko zwykłe mocowania butli NX-a

robi swoje
_________________
Sedicivalvole 3d '93
(Wytrzymał już ze mną 20 lat)
     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-10-2010, 18:01   

Mój link był bardziej do mrk69. Można wydumać co do zestawu potrzebne. Jest schemat elektryczny..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 18-10-2010, 18:10   

Raku, jak do mnie to nie widziałem :) akurat na tę stronkę nie trafiłem. Dzięki :)
_________________
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load